Șase zile în Anglia cu copii

Adevărat, am reușit să vizităm de la cel planificat cu 20%, dar a adus și o mulțime de emoții pozitive. Faptul este că, în plus față de cei doi copii, am călătorit la Londra cu prietena trei copii si trei adulti sunt cinci copii au fost în mod evident nu este suficient, nevoie de o mulțime de atenție la oricare dintre ei să nu piardă în metrou și pe străzi. Ei bine, există un pic complicat cărucioare puțin ne se deplasează în jurul valorii, astfel încât, din păcate, în Londra foarte puține rampe și scări sunt înguste și abrupte, trageți-le cu cărucior pentru copii este un alt exercițiu.

Cu toate acestea, Londra este foarte simpatică față de copii și au ceva de văzut.

Ce am avut timp să vedem:

Acvariul din Londra (acvariul din Londra)
Pe trei etaje, cea mai uimitoare expunere a peștilor, sala de salvare a rechinului este un acvariu uriaș în care rechinii sănătoși din diferite specii și raze înotau. Copilul meu mediu a fost complet extatic, pentru că iubește tema mării.
Biletul de intrare este de 13,25, copiii de la 4 la 13 sunt 9,75.

Muzeul de Stiinte (Muzeul de Stiinta)
Un muzeu elegant, Moscova Polytech se odihnește. Dacă călătoriți la Londra cu copii, pur și simplu trebuie să mergeți acolo. Expoziția povestește despre dezvoltarea diverselor tehnologii, despre știință, despre istoria descoperirilor și despre multe alte lucruri. Modele absolut minunate de aeronave și nave, precum și de aeronave, mașini și locomotive reale. Hit - Launchpad - sala în cazul în care diverse minuni ale științei, dar, din păcate, nu am mers acolo, deoarece a existat o coadă lungă pentru o oră, probabil (vacanțelor școlare, după toate), iar copiii noștri sunt deja obosit. Am vrut să mergem acolo a doua zi să ajungem la Launchpad, dar am decis să plecăm până la următoarea călătorie la Londra :)

Admiterea este gratuită!

Muzeul de Istorie Naturală (Muzeul de Istorie Naturală)
Este considerat cel mai bun muzeu din lume cu privire la istoria naturii. Un muzeu cu adevărat șic. Excelente animale umplute (nu la fel ca în zoologia noastră, în cazul în care acestea sunt toate praf și mănâncă mâncat). Impresionanta Sala dinozaurilor cu modele de Allosaurus și T.Rexa în mișcare (tiranozavtra care este), care este încă maraie - în special impresionabil nu este recomandat :) Sala Balenelor, Sala minunat de insecte și păianjeni, o expoziție foarte interesantă asupra biologiei umane.
Am ajuns într-o zi liberă, la ore regulate se pare că un bilet costă 6 kilograme.

Nu am avut timp să mergem la Muzeul de Transport, Muzeul jucăriilor și Muzeul Teatrului de Păpuși. Dar, în opinia mea, am vizitat trei locuri cele mai interesante pentru copii, deci nu am avut nici un regret special în această chestiune.

Într-o zi am fost în Windsor - există un parc minunat, în râu înotă o mulțime de lebede, gâște olandeze și rațe obișnuite, care pot fi hrănite din mâini. Există un dig din care o mică barcă se plimbă de-a lungul Tamisei în vecinătatea lui Winzor. Ei bine, castelul în sine arată foarte impresionant. Când am mers acolo, steagul de pe turn a fost ridicat - înseamnă regina a fost în castel :)
Orașul în sine este, de asemenea, foarte frumos și confortabil. Există numeroase magazine și cafenele pe strada principală. Mi-a plăcut magazinul de cadouri din spatele străzii și din magazinul în care vindeți un dulce de diferite soiuri: există o inscripție uriașă GRATUITĂ TESTAT - puteți merge și încercați (bine, foarte gustos :))

Și va fi interesant ca copiii să se rătăcească în uriașul magazin de jucării Hammlys, care pe Oxford Street - șase etaje din diverse jocuri și jucării, totul poate fi atins și testat. Numai prețurile din ea rănesc muscat :)

Oh, și pentru noi înșine, ne-am plimbat prin Chinatown, în jurul Westminster Abbey și BigBena, se uită la Catedrala maiestuoasă a Sf. Paul, a mers de-a lungul Piccadilly și Oxford Street, celebrul Tauerskogo a ajuns la pod.

Ei bine, asta e tot. Un oraș minunat, o țară frumoasă, oameni foarte prietenoși și politicoși. Vă recomandăm :)

PS: chiar și noi, sau foarte norocos cu vremea, sau ceea ce se spune despre vreme urâtă engleză - o minciună flagrantă - în fiecare zi, soarele strălucea, doar unul din cele șase zile în dimineața am văzut ceața, care de la prânz eliminate în cazul în care nu a fost.