Recenzii despre teatrul satirei - recreere cu copii

Da, uneori am ras, au fost niște glume bune, dar în general o performanță goală. Trebuia să citesc recenzii înainte de a pleca.

Mulțumit numai de Alena Yakovleva. E bine că a jucat în acea seară, altfel ar fi păcat să cheltuiți bani pe bilete. Mi-a plăcut, de asemenea, jocul lui Oleg Kassin. Prin urmare, o evaluare neutră, de fapt. Caracterul principal a fost, în general, într-un fel neconvingător. Nu pot să cred că, în general, cineva se poate îndrăgosti de el. Deși despre dragoste în joc nu a fost spus un cuvânt.

Spectacolul a fost fără întrerupere, am avut un loc în primul rând al amfiteatrului (este bine să vezi fețele binoclurilor de dorit, în general, a fost bine să auziți).
Acum nu știu dacă voi merge la acest teatru. Nu vreau să intru din nou în prostiile astea.

Cu prietena sa urmărit spectacolul "Coșmar pe strada Lursin". Într-adevăr, un coșmar formidabil. Avionul și jocul și pe teren.
După cum am înțeles, cea mai mare parte a sălii a venit la Fedor Dobronravov. De îndată ce a apărut pe scenă, oamenii au aplaudat și au râs. Dobronravov, într-adevăr, cel puțin într-un fel spectacolul tras.
Dar! Glumetele pline, lipsa de complot și orice evoluție a acțiunii într-un act, jocul inexpresiv al restului, toate acestea nu au adus la nimic eforturile lui Dobronravov.

Nu mi-a plăcut. Această performanță nu este pentru copii. Și, deși erau adolescenți în cameră, adolescenții nu i-ar fi recomandat.

Pe hol. Am stat în primul rând al amfiteatrului. Acesta poate fi văzut și auzit bine. Camera din Teatrul Satire este excelentă. Singurul lucru pe care l-am așezat în scaunele de pe rândul nostru era un scaun, iar acolo stătea o femeie foarte supradimensionată, care se suprapunea parțial. Dacă nu pentru aceasta, vizibilitatea ar fi de 100%. Convenabil, foarte aproape de metrou.

Spectacolul fără întrerupere, care este corect, altfel jumătate din sala ar fi fugit. Iar a doua acțiune este mai bună decât prima.

Am fost din nou cu cea mai mare fiica din teatrul de satira din Mansarda. Am cumpărat bilete pentru piesa "Invizibil lacrimile lumii". Citiți recenziile și din ce în ce mai mult cu evaluarea "Excelent" și "Minunat". Nici măcar nu știu ce să spun.
Nu aș pune niciunul din aceste estimări. Da, actorii au jucat foarte bine. Dar spectacolul și fiica nu mi-au plăcut. Ne-am gândit chiar să renunțăm la intermitență. Dar am decis să rămânem cu o speranță secretă în sufletele noastre că a doua acțiune ne va plăcea mai mult decât prima. Ei bine, a fost ceva mai bine decât primul, dar nu un miracol. Un păcat.
Performanța este revendicată ca 16+. În hol erau 7 persoane de această vârstă. Și mă îndoiesc că cineva le-a plăcut.

Scena piesei este compusă din patru povești neînrudite, scrise de Anton Cehov: "Drama", "Ursul", "Despre răul tutunului" și "Propunerea". Poate că ne-a plăcut cel mai mult dramatizarea ultimului joc.

În joc, sunt implicați doar 3 actori, care joacă, de fapt, 9 roluri diferite. Repet că joacă foarte bine, O. Kassin, iubit mai ales de noi.
Dar performanța lasă mult de dorit.

Piesa "Noaptea greselilor" a fost vizionata cu cea mai mare fiica din Teatrul Satire, care a avut loc in sala numita "Atticul Satirei". Desigur, după un auditoriu uriaș, în cazul în care se află scena principală a teatrului, aș numi și o mică sală în 6 rânduri amplasate în spatele acoperișului clădirii, "Attic". Deși pentru mine aici sunt atât de mici confortabil "Attic", cu o bună ventilație și scaune confortabile, este mult mai plăcut de a vizita, mai degrabă decât săli uriașe, cu o mulțime de oameni.

Prețul biletelor este destul de ieftin, am cumpărat cele mai ieftine bilete în ultimul rând pentru 450 de ruble, în timp ce se vede foarte bine în sala din orice locație.

Piesa pe care piesa este pusă în scenă este scrisă deja în secolul al XVIII-lea de Oliver Goldsmith. Comedia nu este rea, dar un joc bun al actorilor a făcut-o chiar mai bună. Dintre toți actorii, fiica mea și cu mine vom cânta lui Evgheni Sviridov.

Cu o limită de vârstă de 16+ sunt destul de de acord.
Și mai mult. Din acest spectacol nu este necesar să așteptați ceva profund filosofic ... vedeți, râdeți și uitați.

Am stat pur și simplu superba - în rândul 7 din tarabe, scaune 11-12 (nu chiar în centru, aproximativ o treime, dar încă foarte confortabil). În general, o sală foarte convenabilă pentru teatru-non-novostroiki, un pas pe fiecare rând, nici măcar unul mic, este destul de medie și alte locuri ale rândurilor vecine sunt mutate unul față de celălalt, adică te uiți între capul tău. Acest lucru se întâmplă atât în ​​tarabe, cât și în amfiteatru, iar amfiteatrul este încă ușor înălțat deasupra stâlpilor, astfel că poate este departe, dar totul este bine.
Iar scena, apropo, nu este foarte mare, deci și pe primul rând poate fi destul de bună. Și acolo, în opinia mea, aparatul de aer condiționat a funcționat, deci nu era nici cald, nici înfundat, dar era foarte plăcut și plăcut.

Piesa în sine este o comedie rafinată, nu este altceva decât o comedie, dar acesta este cel mai înalt grad de comedie, chintesența ei. Spectacolul este de 2 ore, fără întrerupere, iar aproape toate aceste 2 ore, sala a râs.

A fost foarte amuzant, și, probabil, se poate spune rapid, deoarece jocul în sine - este mai mult de 60 de pagini 12 Times New Roman, încă în lor upihat 02:00 - e cool. Și totul e doar upihali, fără reduceri semnificative, dar nerevendicată se angajează, îmi amintesc în mod clar doar începutul spectacolului, coincide complet cu jocul, cu diferența în unele cuvinte individuale, iar finala - este diferit, elegant (I, de altfel, în a doua jumătate a performanței am încercat să-și imagineze final, nu am gestionat, dar ceea ce am văzut, mi-ar imagina, desigur, nu a putut).
Și în mijloc - o mizerie de evenimente, care, probabil, trebuie să memoreze cu inima, să transmită oarecum. De fapt, cu "№ 13" cazul a fost același - un labirint de un fel. Dar e amuzant.

Există 7 caractere în joc, există un alt reporter care apare de 1 dată și apare doar sub forma propriilor fotografii, în sensul a ceea ce au făcut și tipărit pe prima pagină a ziarului.
Toți își creează imaginile pline de viață, toate diferite, chiar și cele "pereche", de exemplu, soțiile lui Smith - sunt încă diferite, toate convingătoare, întregi, adică ei cred că sunt oameni adevărați. O grămadă de momente amuzante, jocul nu este prevăzută, de exemplu, atunci când prima soție a lui Smith striga „! Carpet“ de fiecare dată când cineva încearcă să-și intensifice pe ea, sau lovituri un acvariu cu pești care trece prin, și din nou strigând: „înot“.
Oh, nu, mint, am privit în program, există un alt erou, apare în finală, pentru puțin timp, chiar mai puțin decât reporterul, nu voi vorbi despre el. Nu pot să spun că cineva îi plăcea mai mult: toată lumea are propria sa imagine și fiecare o creează cu sârguință. La fiul a cerut, de asemenea, a preferat pe nimeni.

Repet, sala a râs aproape constant, adesea bătută și, odată, cumva am înghețat în tăcere, nu am înțeles de ce, nu părea nimic deosebit de atrăgător în acest moment nu sa întâmplat. Și în cele din urmă au bătut mult timp și nimeni nu a alergat la garderobă, deși ce era de făcut? Dar, oricum, reflexul este un reflex - dacă există, trebuie să funcționeze, atunci oamenii corecți au venit la joc, fără un reflex.

Ceea ce merită să ținem cont: Sunt un bărbat de multă vreme crescut, fiul meu este și un adult, eram pur și simplu că pe scena femeilor alerg la desubilia. Dar cineva, în general, poate fi încântat de o astfel de perspectivă. Ce altceva: încă o dată, de performanță este de 2 ore fără pauză (fiul meu și am fost de acord că el nu a fost nevoie ca și în cazul în care o acțiune rupt), râde au aproape continuu, am undeva o jumătate de oră într-adevăr obosit și a avut nici o putere .

Ie dacă mergeți în mod deliberat acolo, ar trebui să dormiți înainte de asta și să nu mâncați prea mult, ca să nu vă trageți în somn. Băieți, nu glumesc, eu însumi am fost foarte fericit că am mers cu mașina o oră, nu două ore cu transportul public. Și acasă am adormit la ora 23:00 (în loc de ora obișnuită a nopții), ochii mei au rămas împreună, am fost complet epuizată.

Ieri am fost cu cea mai mare fiica mea (17 ani) în Teatrul Satire, pe "Coșmar pe strada Lursin". O interpretare ușoară care nu pretinde înțelepciunea universală cu F. Dobronravov în rolul principal.

Am fost surprins să văd adolescenții în public în rândul adolescenților timp de 14 ani, așa că am decis să scriu o revizuire a OSD pentru a avertiza părinții copiilor cu vârsta sub 17-18 ani. Această comedie este încă pentru adulți, deoarece complotul se învârte în jurul amintirilor a doi bărbați, după o noapte furtunoasă, cu toate consecințele neplăcute rezultate. Plus soția protagonistului, o femeie balzaciană, este foarte frivolă despre tânărul iubit. Verdictul meu este NUMAI după 18 ani.

Teatrul în sine ne place foarte mult, o mulțime de producții bune pentru adolescenți și adulți. Este păcat că aici pentru copii, în afară de "Baby și Carlson" de neuitat de atâția ani, nu a fost stabilit nimic nou.

Biletele pe care le luăm mereu pe primul rând al amfiteatrului, pot fi văzute și auzite bine.

Am mers cu copii de 14 ani (25 de persoane) la piesa "Fonduri din moștenire". Un astfel de cult al elevilor. Unii au fost, în general, în teatru pentru prima dată. Ne-am dorit atât de mult încât le-a plăcut și s-au îndrăgostit de teatru așa cum ne place. Și sa întâmplat un miracol!
Spectacolul este un fel de beneficiu al lui Fyodor Dobronravov. Este imposibil să distrugi ochii de pe scena! El a "scos" întreaga piesă împreună cu frumoasa Elena Podkaminskaya și irezistibilul Yuri Nifontov. Copiii au fost încântați!
Și nu sunt doar cuvinte. Pe aplauze, am mers să le mulțumim actorilor pe scenă cu buchete, după care copiii ne-au întrebat dacă ne vom întoarce în curând la teatru. Profesorul nostru de clasă a promis că astfel de călătorii vor deveni regulate.
În acest an Teatrul Satire este de 90 de ani. Felicitări pentru întreaga echipă și vă doresc succes și succese în premieră! Vom oferi spectatori recunoscători.
8 "Г" clasa ГБОУ gymnasium 1358 \ 2.

De ce am ales acest muzical la urma urmei? Au fost mulți factori. În primul rând, timpul și prețul. Am fost foarte mulțumiți de începutul de la ora 12:00. deoarece trăim în suburbiile îndepărtate și am vrut să ne întoarcem acasă mai devreme. Chiar mai mult am fost mulțumiți de preț: primele rânduri de tarabe pentru 800 de ruble. Același muzical seara este de două ori mai scump. În al doilea rând, este O. Henry, pe care noi, profesorii de engleză, îl iubim atât de afectiv. În al treilea rând, un număr mare de comentarii pozitive, deși negative, de asemenea, nu a fost mic.

Mi-a plăcut totul: jocul actorilor - toate sunt bune fără excepție, dar cel mai bun dintre toate sunt Oleg Kassin (Sochi) și Igor Lagutin (Baby Brady). Costume excelente, dansuri frumoase, peisaje interesante, melodii plăcute, o orchestră live, versurile sunt inteligente, potrivite pentru complot, glume bune. Performanța melodiilor a fost, de asemenea, plăcută: voci frumoase, cuvintele sunt toate cântate în mod clar, nu vă faceți griji. Muzică de volum normal, totul este audibil, dar nu există dorința de a prinde urechile, așa cum se întâmplă, de exemplu, în Theresa Theresa Durova. Pe scurt, îmi plăcea totul. Și colegilor mei, care sunt foarte îndrăgostiți de muzicale, și de mine, deși prefer performanțe dramatice și mă duc doar la muzicale pentru companie.

Performanța este foarte dinamică, 2,5 ore zburau într-o singură respirație. În sala erau adolescenți în clasă, dar era zgomotos. Și ei, de asemenea, au fost interesați. După părerea mea, puteți merge cu copiii de la 14 ani. Există totuși o mică scenă cu prostituată, iar dansatorii sclipesc periodic cu lenjerie de corp, dar nu sunt criminali.

Sala este foarte confortabilă. Toate rândurile cresc. Am stat pe a 3-a, se vede perfect, dar ar putea fi un pic mai departe. În amfiteatru erau multe locuri goale, deci biletele pot fi cumpărate înainte de spectacol. Doar veniți în avans: există o coadă mare la bancă.

Fiul meu în vârstă de 9 ani, a strigat și a râs, empatizat eroi și chiar și astăzi, după tot acest timp, nu fără un fior în vocea lui, își amintește acest spectacol, cerându-i din nou.

Am stat în tarabe, pe rândul 6 - este frumos.

Ieri, fiul meu de 13 ani a mers la piesa "Moliere" ("Kabala svjatosh"). În rolul principal - Alexander Shirvindt. Impresiile performanței sunt ambigue. În primul rând despre bine - Shirvindt joacă splendid, acesta este absolut rolul său, piesa și pus pe ea. Pentru a recunoaște, în primul rând, l-am condus pe fiul meu să se uite la actorul frumos al vechii școli, căci în prezent există o astfel de oportunitate. De la "bătrâni" Satira în jocul este ocupat încă Vera Vasilyeva - Madeleine Bejart.

Tinerețea este destul de la nivel, vreau mai ales să menționez magnificul Louis în spectacolul lui Stas Nikolaev, adevăratul "idol de aur" al lui Bulgakov, o imagine teribilă și atractivă. Spectacolul continuă într-o singură suflare, fără lungi și scame, nu există nici un lucru comic care să mă tem. Moliere Shirvindta ține sala chiar și atunci când nu mai este. Lucrare magnifică a maestrului.

Ceea ce nu-i plăcea - a doua acțiune, dintr-un anumit motiv, aparent, astfel încât spectatorul plictisit să înțeleagă aluziile lui Bulgakov, are loc în costumele din epoca Stalin. Cursul este nepoliticos și inutil, IMHO. Textul piesei este oarecum scurtat și este păcat. Nu am înțeles de ce, de exemplu, One-Eye a fost lipsit de coroana lui "Rugați-vă!", De ce a fost scurtată finala.

Dar, în general, performanța a fost un succes, adolescenți de la 13 ani recomand cu tărie.

P.S. Mamele, vă reamintesc că în joc nu este suficient de „copilărești“ lucruri, dacă cineva își amintește, prima sfătuim să citiți și apoi va decide copilul dumneavoastră este destul de mare pentru ea sau este devreme.

Discutați despre locul în care se află teatrul Satire, probabil că moscoviți nu au sens. În imediata vecinătate a stației de metrou Mayakovskaya, la câțiva pași în josul Inelului de grădină și ne aflăm în apropierea birourilor de bilete.

Mergând la teatru dimineața, am avut unele îndoieli cu privire la posibilitatea de a cumpăra bilete chiar înainte de spectacol. Se pare că episoadele din copilărie erau amintite în memorie, când biletele trebuiau să fie cumpărate în avans sau chiar "ieșiți cu încărcătura".

Dar toate temerile erau în zadar. Oamenii din box-office erau puțini, iar după 10 minute de bilete prețioase (neobișnuite, colorate și strălucitoare, mai mult ca invitațiile de Anul Nou) erau în mâinile mele.

Este de remarcat faptul că în Teatrul Satire este un auditoriu foarte convenabil și poate fi văzut de oriunde. Din moment ce a trebuit să luăm 4 bilete, iar în tarabe au fost doar 2 bilete, am ales primul rand din cabina amfiteatrului, care se află ușor în stânga scenei, direct peste 3-4 rânduri din tarabe. A fost minunat.

La etajul al doilea se află un bufet, în care se putea cumpăra numai suc de mere în saci de 20 de ruble, chipsuri, apă minerală și tot felul de sandwich-uri.

În cele din urmă, sună al treilea clopot și toți se îndreaptă spre hol. Lumina se stinge și. În loc de rolul revendicat de Spartak Mishulin, rolul lui Carlson este jucat de un alt actor. Se aude un oftat de dezamăgire a părinților, care sperau să se întoarcă în copilărie pentru o perioadă scurtă de timp.

Trebuie să spun că nu mi-a plăcut piesa: părea prea ocupată, fragmentară, fără o singură poveste. Cele mai faimoase fraze au fost ca și cum ar fi scos din textul general. Dintre actori, poate doar Malysh și Freken-Bock au jucat în mod adecvat rolurile lor. Dar copiii au o opinie diferită. Ei se bucurau să privească jocul cu plăcere, luând un rol activ în locurile în care acest lucru era prevăzut de scenariu, mai ales în al doilea act, care era mai dinamic. Probabil, au accente foarte diferite, percepții diferite. Și, în general, este păcat că sunt foarte puține spectacole ale copiilor în repertoriile teatrelor de teatru, multe dintre ele fiind petrecute de zeci de ani și atât de puține premiere.