Recenzii despre primăvara cărții în fialte

Povestea unui joc.

Mergând, tras împreună din diferite locații cauzate de obiecte care au altfel de a depăși nu numai distanța, ci și rețeta: care mai multe probleme cu nomadul sau cu acest lucru - un plop tânăr, de exemplu, care a crescut în apropiere, dar acum mult timp doborâți, sau instanța aleasă, care există până în prezent, dar este departe de a fi aici? Grăbește-te, te rog.

Între timp, frații au început să se umfle, să crească, să umple întreaga cameră, întreaga casă, apoi să iasă din ea. În comparație cu ele, plopul nu mai era un copac de jucărie, o asemenea rolă, din bumbac vopsit, pe standuri rotunde verzi. Casa de carton prafuit cu ferestre de mica a ajuns la frati in genunchi. Imens miros victorioasă sudoare și bere, carne de vită cu voci lipsite de sens, cu latrină în loc de un creier, ei excita un fior de teamă umilire. Nu știu de ce stau la mine. Te implor, te rog, nu te ating, nu mă atinge, te voi da - ieși afară.

Sărmanul meu Romantovsky! Și m-am gândit cu ei că ești cu adevărat special.

Peisaj ori.
Rămâne un gust de greață, după senzație.

Nabokov și-a desfăcut farsa, a arătat spectacolul. Dar nu sa jucat cu eroii lui. Și tu, draga cititor. De ce ai devenit nebun? - (Sunt mai mult despre mine, ca un cititor abstract)
___________________________________________________
* Alegoria este împrumutată de la un copil care la un moment dat a strigat la Sims.

răul la bărbați a părut deosebit de respingător, sufocant, intolerabil, care necesită derâdere imediată și distrugere, - în timp ce binele în oameni, am greu de observat, deci este să mă reprezinte întotdeauna starea normală, este necesar, ceva dat și inalienabilă, ca, să zicem, existența celor vii presupune capacitatea de a respira.

Dumnezeule, cum am urât lentoare perpendicularității ca am fost nedrept la om bun, care a observat ceva amuzant, cum ar fi lăcomia sau respect pentru cei bogați

După "Lolita" și "Camera Obscura" a fost dificil să așteptăm ceva romantic de la Nabokov, dar numele "Primăvara în Fialte" m-am corupt. Oh, și pentru o lungă perioadă de timp am blocat pe prima poveste, de fapt, la „Primăvara în Fialta“ și blocat, a început de câteva ori, dar când ajung la fete, colectarea de trei portocale mâini și „cizme de amputare“, așa cum tocmai am întors, se pare că - nu pentru mine asemenea imagini. Probabil, această poveste și următorul "Cerc" mi-au cauzat pur și simplu o încurcătură, am vrut să-mi ridică umărul și să spun: "Și ce?". Dar ceea ce este Nabokov, cum ma lovit în "Korolke"! Este necesar să pulverizăm mintea cititorului, să provocăm în el un astfel de sentiment de milă și imediat deasupra lui, naiv, să bată joc. "Săracul meu Romantovski! Și m-am gândit cu ei că ești cu adevărat special. "Această expresie din mine încă provoacă un râs nervos. Mai mult, că nici o poveste, doar un zbor, Noi Orizonturi este frumusețea extraordinară a frazei pe care tocmai am înghețat în uimire, uitând de caractere, parcele, și numai în mod repetat gustat delicatetea cuvinte cu sos „Vladimir Nabokov“.

Soția de grăsime scârțâie începutul palmei în fundul aerului.
Fluturașul de noapte se mișca deasupra tavanului, umblând cu o umbra.
Revoluția a mers pentru aranjarea mobilierului.