Pescuitul în Europa

10/27/10 Haskevich Lesha

-firul Moscova charter sau de andocare prin sudul Europei. Da, naiv. Cine știa deja britanicii. lucruri mai simple. Am decis să opresc pescuitul. În momentul în care am mers la sărbătoare. încăpățânat de injecțiile, l-am rugat să organizeze o călătorie de pescuit pentru mine. Povestea Polului ma dus chiar și la campanie. avioane și a trebuit să se întoarcă la Moscova. Dar îmi amintesc de mult timp acest pescuit. Deci asta.

punctul nordic al Europei este numit cape. grupuri, mergând la locul de plecare al pescuitului. În timp ce ei au succes sau.

Sognefjord - "regele fiordurilor" - cel mai mare din Europa! Adâncimea ajunge la 1308 de metri (cea mai adâncă din Europa), după cină ne-am adunat pentru prima călătorie de pescuit la fjord. De la camping până la dig este de 1,5 km, de-a lungul drumului se grăbesc. În timp ce Volodya a început pescuitul. Am avut de ales: unde să mergem: la cascadă sau de-a lungul fjordului. - cea mai impresionantă trecere montană din nordul Europei (cel mai înalt punct este 1430 de metri), din care face parte. Lustrafjord a făcut semn cu o parcare cu semnul "Fish is" sau "loc pentru pescuit".

bărci în mare. Toate au reușit, cu excepția pescuitului maritim pe distanțe lungi. care nu este suficient pentru o singură zi, același număr de locuri bune pentru pescuitul de coastă. unde am reușit să spionez totul și să aflu. a auzit, inclusiv faptul că este cea mai mare din Europa de la parcuri de apă deschise, și chiar stilizate sub. acest parc acvatic, care este poziționat ca cel mai mare din Europa. IMHO este timpul să-l renovăm. Despre pescuit. emoții, așa că după prânz am mers la pescuit. care în această zi a avut un mare succes.

și topurile, apoi provin din CSI și Europa de Est - manageri, vânzători în mall-uri și chelneri, de mai jos. oamenii au trăit destul de monoton, angajați în pescuit și perle miniere. Totul a răsfățat Mikimoto. Sonechka Marmeladova vin aici din Africa, Europa de Est. CSI, Asia de Sud-Est, Irak, Iran. Prostituție. magazinul de magazine în general nu este în onoarea lui. Deși în Europa, mergem la puncte de vânzare, nu există probleme. cu ancore, a părăsit laguna și sa dus la pescuit pe ocean, însoțit de unul dintre pescarii care. bucăți de stavrid negru și a explicat că pescuitul maritim are unele dintre caracteristicile sale. Coborâți linia.

; călătorit cu mașina aproape în întreaga Europă; cu experiență de pescuit în Oceanul Atlantic și Oceanul Indian; Îmi place. am trecut printr-o mulțime: au fost în Amsterdam și au plecat de pescuit, iar în -42 am intrat în gaura de gheață și el a fost al meu. am putea ghici doar. Despre pescuitul oceanelor o mulțime de videoclipuri au văzut destul în net. Da, și pe tine însuți. vânzătorii au aflat că așteptăm o lună de pescuit în ocean, apoi invidia lor neascultată a fost vizibilă. Sparanghelul, costisitor, dar dacă suferiți, puteți încerca - Europa. Îți voi spune despre pescuitul nostru.

(notele de călătorie pentru Europa). .? Străinătate „Bine cosit glob în mâinile în cazul în care nu am fost Opa Europa În Europa Lenka și ei bilete soțul eyny, dar în Turetchinu să decoleze pentru câteva săptămâni, Europa -?!.! .. Nu va pleca și marea ar fi de dorit. .. Aceasta este Rusă - „Ploaia a căzut“ cel mai puternic din Europa, spun spectacol inspira ocoli dans cerc de astăzi de pescuit vis Sashka devine realitate porumb acumulate și tije de seara va păstrăvul crăparea trei dintre ele, el poate vorbi ore în șir ......... - pescuitul, documentarele și apicultura, există încă un joc.

toate paturile radiante ale Europei. inclusiv. la Dunăre sau la insule, iar pescuitul în Vilkovo este excelent.

Bodo și am căutat, este aici din cauza mareelor ​​și a format cea mai mare pâlnie din Europa. pe care ne-am așteptat, nu a fost și încercările de pescuit de pe țărmul fjordului nu au avut succes. și a fost destul de rece, nu a existat nici o barcă și de pescuit nu a fost prevăzută, așa că după micul dejun a fost decis. pentru bani destul de rezonabili. Există un bun râu de pescuit pentru somon, dar nu suntem pregătiți pentru el. faimoasele sale poduri, ne-a dat și pescuit excelent. unde am reușit să ne luăm în sfârșit sufletul. Nu mi-ar fi arătat ideea de a căuta, dar aici este Europa. Așa că am decis să ne întoarcem și să căutăm camera.

08.08.06 Molokanova Anna

absolut fericit. În această experiență fericită de pescuit în Karelia pentru ei și sa încheiat - pentru mai departe. inițial, 500-600 km, și "galop în întreaga Europă" în același timp pentru a explora atracțiile nu a fost suficient. este cea de-a doua cea mai mare cascadă din Europa) și, în același timp, vizitează parcul dendrologic și muzeul. Sledkov“, titlul unuia dintre cele mai mari concentrații de picturi de rock din Europa. Ne conduce la sat. Proprii minte lent, am decis să învețe din Europa. Și du-te de zi cu zi. În cabana, și un contract cu managerul de pescuit mâine pentru o puternică jumătate din omenire.

21.01.06 Yakovlev Alexey

"Insula Mauritius nu este numai plaje frumoase, marea calda, soare si pescuit fascinant." o persoană care ar vrea să se întoarcă aici. Din Europa este mai ușor și mai ieftin să zbori spre Egipt pentru un weekend. Deci, în continuare - de pescuit. Da, cu o zi înainte de ieri cu fiul său a mers. 6 ore în scurgerea mării. Adevărul este necesar. Nu sunt un fan al acestui sport. Pe lângă pescuit. Încă mă scufund. De asta avem nevoie. (în această zi Petrograderii nu aveau noroc în pescuit). Apoi, două zile de vreme complet uscată. toate odihna. Sau lucrează de la 9-00, dar înainte de prânz. Pescuitul în lagună de la barcă, pentru pescuit, pentru pești mici.

a gândit mult timp la care țară să meargă. Am vrut să merg în Europa sau în altă parte, unde există ceva. excursii: Cairo 1 zi, Ziua 1 din Luxor, Gypsafari, pescuit + rezervă de corali ne-a costat 155. 2 ore de pescuit a prins doar 1 pește și apoi ghidul care merge în fiecare zi la acest pescuit. Și până la capăt. Acum voi merge în Europa. Sper că voi reveni cu impresii nu mai rele decât acestea. Cine are experiență.

SPA, plimbări pe mare, insule de paradis, pescuit etc. etc. - nu au nici măcar stutter, intruziv. întâlnirea. Acest operator de turism poate și este numit în Europa. dar în Egipt prima scrisoare a acestui birou. Întrebare: "Vom prinde pește pe pescuit?". ultima ». Prin urmare, speram ca pescuitul ar fi in continuare pescuit. și insula paradis - paradis. Deci, pescuitul maritim. Patruzeci de minute într-un autobuz rece și aici suntem în portul Hurghada. V. Guys, și după toate "excursia" cum a fost numită pescuit. Și în conformitate cu planul erau păpuși și o inspecție subacvatică.

complexul de muzee și restaurante, parcarea cea mai nordică din Europa, grupul de sculpturi "Copiii Pământului", De asemenea, există cel mai nordic post poștal din Europa, unde puteți cumpăra timbre locale și trimiteți. cu un pescar pe o barcă cu motor a ieșit în fjord pentru pescuit. De asemenea, ei nu au zâmbit norocul - pentru acea jumătate de oră. un far, astfel încât nu exista nici un motiv să nu se verifice adevărul legendelor despre pescuitul grandios al Norvegiei. și, aparent, o parte. Jocurile de noroc sunt chestia! În timpul pescuitului, un vânt puternic a explodat și a încărcat ploaia. Astăzi ne-am asigurat de fapt că pescuitul în Norvegia este o plăcere și vremea.

În dimineața următoare am avut un pescuit planificat și un zăpadă. De asemenea, prin hotel. Asta e tot. În cele din urmă a venit antrenorul de pescuit și ne-a determinat să ne pregătim pentru un pescuit lung la păstrăv. Sunt de la asta. Acestea sunt tipurile care ne-au înconjurat în timp ce pescuim pe prag, care se află chiar lângă vilă. după ce a terminat cu aproape trei ore de pescuit. în timp ce instructorii i-au îndepărtat pe cei îngropați pentru noapte. numai așa cum se întâmplă întotdeauna cu Europa. acolo puteți găsi colecții cu adevărat noi. Am fost speriat de "bunicii goi". Ei bine, asta este Finlanda. Europa. Și ca în orice stațiune balneară europeană acolo.

11.10.03 Makeev Alexander

Rusia, și apoi, cu dificultate și în agonie sălbatică, o hartă a Europei. Am fost gata să-l sărutăm chiar în murdar. pentru 2 săptămâni într-o cabană în Kuusamo sau pescuit în Rovaniemi, sau într-un autotravel de-a lungul centrului. Am comandat pescuitul maritim pe schoonerul Isabella. Costul unui pescuit de două ore este de 220 NOK pe persoană. Barca noastră de pescuit pe dig și am plecat de pescuit. Căpitanul era un bărbat în vârstă și soția lui. După pescuit, ne-am mutat, în 60 de ani, prin orașul Stryn, unde am văzut în sfârșit o bere în magazin. spune că ne-am dedicat pescuitul pe tot parcursul zilei. dar rezultatul este doar 4 păstrăvi mici, care.