Pescuit în Muntenegru 1

Ei bine, așa cum am promis, am folosit șansa de a pescui pe țărmurile Muntenegrului. La primul pescuit m-am dus la pietre, pe care am văzut pescarii cu o zi înainte (în ziua sosirii).

Pentru a fi sincer, am avut timp în a doua zi, seara târziu, în întuneric, „pescuit“: Am aruncat o pereche de manivele care nu minte în valuri întuneric și dinning calmat doar rupând platine de la robinet pe deget de la picior adâncime.

Și dimineață am încărcat o sbirulinku: am ales o bombardament încet, scufundat pe 12 gr, un plumb de 1 metru, o înghițire de cârlig, o duză - un oparik. Pe cabluri lente, ceea ce însemna că duzele se deplasează peste pietre, am reușit să prind trei pești identici (în fotografie), specificam numele. Dimensiune - crapă mică. După ce sesiunea foto va fi lansată.

Apoi sa terminat pescuitul, tk. soția a venit "să se odihnească și să nu se uite la copii în timp ce tu (la mine) în pescuitul lor". Continuarea a fost a doua zi dimineata, binele ma trezesc devreme, cand toata lumea dormeaza. Da, cu o jumătate de oră înainte de sfârșit, am reușit să sparg vârful unuia dintre cele două telespeuri Kaidov, cumpărate special pentru transport, într-o valiză. A suferit 3 metri, transformându-se în 2.6. Trei și trei au rămas intacte sub forma unei sbirulinka. Cum a rupt - nu a înțeles, doar miroase o linie de pescuit de la frecare eliberat, probabil looped în jurul accidental. Este păcat.

Pescuit în Muntenegru 1

În dimineața celei de a doua zi m-am dus la a doua plaja a hotelului (primul - pietricele mici, terenuri urbane), care este echipat cu șezlonguri promenada de pe malul stâncos. Am luat două dintre șezlongurile atu-urile (care a fost în cazul în care soția zi de plajă) și au decis să prindă și, roci bune în marea sa uitat destul de bine, ca nici un echipament în apropierea stâncilor. Pre-a făcut o înot în mască și aripioare (Made in URSS), pe care a adus-o de la Tula, în ciuda protestelor soției sale. în partea de jos a studiului a explicat totul și cârlige (orice platinele (Jig, de descărcare), fără o șansă) și musca de ieri - aceste „crap“ înota în apă, și nu în partea de jos, nu este clar și nu a fost sbirulinka meu pentru a ajunge mai aproape de partea de jos a fost necesar să se scufunde sau să se folosească o mașină de fund cu mai puține șanse de cârlig, cum ar fi o tijă tiroleză (luată cu el). Pește în gropi din jurul pietre mari - compoziția multe, specii variate, practic toate mijlocii și frumos, cu excepția „peștișorul auriu“ - pesti argintii cu un punct negru (benzi), chiar lângă coada. Dar starea mării era gravă, și înot de trei sau patru ori în Tirol, blocat și scufundarea Bombardier până când am decis să renunțe la mulaje în găuri lungi,
și încercați să prindeți chiar sub țărm, beneficiul întregului pește era acolo (cu excepția crapului mare), și chiar un prădător, cum ar fi un biban, a strălucit în roci. O rotație lungă cu un vârf din sbirulinka a decis să nu se convertească, dar a ajustat piesa pentru pescuit într-o linie plumb. La început, el a prins tipul pe un măgar cu o pereche de cârlige, dar a fost posibil să se taie clubul doar o singură dată - la fel ca ieri "karasik" întunecat. Așa că am decis să mă concentrez asupra prădătorului, a cărui coadă l-am văzut când scufundam. Am atârnat un lăcătuș chinez, cumpărat cu ocazia a 50 de ani, care, judecând prin planificarea laterală excelentă, sa dovedit a fi un bun verticale strălucitoare. Pe scurt, am luat "bestia" - bibanul (sau bastonul marii?) Au fost ispititi 100 de grame la atingerea pe fund.

Și după cină a fost oa doua sechestru - somn. Îmi pare rău, mi-am furat al doilea spate, care era întreg. Am aruncat tijele de pescuit de lângă scaunele care stau lângă camera noastră. Sunt mulți oameni în jurul piscinei, dar nimeni nu are nevoie de ele timp de 2 zile, dar aici. N-ar fi trebuit să-l împătrund, ar fi fost descompus ca și mai înainte, poate că nu l-am atins. Și așa sa dus împreună cu bobina și bombardamentul. M-am dus pe nervi în seara pentru a încerca, și unde pot arunca un fragment, prins Okuneva lingura, tras, prins nimic, psihanul, sa dus să bea bere. Aici, tu și Muntenegru, deși există un gând că picioarele noastre sunt atașate de spate. Sau nebunul băiatului. Pe scurt, "aerul otrăvitor al libertății" a jucat cu mine o glumă crudă, ca și cu Pleshner - sa relaxat, deși era imposibil.

Pescuit în Muntenegru 1

A treia zi, astăzi, sa decis să dedice flotorului, în beneficiul tuturor celorlalte pescari (aproape a spus locale - turiști puțin probabil aici într-un număr mare de sârbi ve) a fost prins pe float aborda. Practic, adevărul, fără succes, tk. din duzele doar pâine și prinde într-adevăr numai litera (specii locale de sardine, un fel de „sumbră“), și l-am văzut în captura de la cea de pe prima zi. Dar vremea nu este scrisori potrivite ale ultimelor zile, este mai aproape de calm vine la bancurile intacte de suprafață, atunci ai nevoie de ea și prinde pe cum ar fi „biberon“ de pâine. Încă sper și voi lustrui așa. Prin urmare, plutitorul meu avea ca scop capturarea în cariera ecvestră (îndepărtată și apropiată) a peștelui explorat.

Într-o anumită măsură mecanismul de schimbare a dus la succes - compoziția de specii de pește prins a fost prelungit cu 2 specii. Dar, în același timp, la captura găuri lungi cu un flotor de alunecare a eșuat din cauza cârligelor. Am aruncat o floare de 15 g cu măslin. Dar, din cauza valurilor mari, încercarea de a prinde momeală în stratul de jos în cală după desenul de pe partea inferioară a flotorului la următoarea scobitura mare în valuri. De aceea rulila proximală fosa (aproape a spus fruntea). Acesta a fost prins (în câteva ture pe o jumătate de oră, 4GR plutească cu masline, zaglotysh, oparik) biban, Ruff, rude ieri, prăjește râvnit crap gri cu un punct aproape de coadă și pește frumos trei culori (roșu din spate, corp negru, burta alb) numele este de asemenea, nu știu încă, dar astfel de pește, alge marine mânca în jurul valorii de aici, există multe bureți și dimensiune au un capelinul mare (o mină mică). Acesta este un fel de phishing în Muntenegru. Sper că elevul nu este ultimul.

Nu sunt un chervonetz, pentru a vă mulțumi tuturor.

Raportul de întârziere de ieri a fost combinat ca urmare a dimineții de astăzi.

Voi începe cu dimineața. Ieri am transformat din nou tija de pescuit într-o bombardă. El a conectat două tachete - cu o greutate de 25g și scufundându-se încet pe 15gr. A decis să caute norocul cu un animal de pradă, din care la gropi de inspecție a fost descoperit codul de rocă (mici, de până la 200 g), un cârd de zărganul mici (și poate firimituri chefal) și o dată a văzut un câine mare (a nu se confunda cu B-Bass, pe kilogram podea) . El a aruncat noaptea trecută și astăzi dimineața. De duze - crustaceu Crazy-pește și o pereche de viermi - finovsky 1.5 „, în turcoaz și sidef micro-killerovsky fluorescent alb 2“. A fost singura lovitură. Dar vedeți pe cineva mic, viermele doar tras în jos și coada pic off. În general, pradator ar trebui să fie eclozat, pentru că este puțin, iar la mine o jumătate de oră - patruzeci de minute, nu mai este timp.

Iar ieri dimineața a fost dedicată fixării uneltelor plutitoare existente (4 gr glisante cu măsline) pentru a prinde un pește superficial, frumos (aș spune un acvariu). Implementarea mușcăturilor a fost sporită prin fixarea flotorului și a încărcăturii, în timp ce încărcătura a fost ridicată de cârlig cu 50 cm. In captura, toate aceleasi specii, dar au reusit sa capteze o noua specie (in imagine) cu ochii multi-colorati frumosi si linii albastre de neon pe capacele de ghilimele si paharul. Și la prânz am adus un scorpion de sub piatră, pe care la văzut când sa scufundat. Vibro-coada cu offsetmanul a fost pur și simplu plantată pe cârlig, pentru a nu fi bandajată și o linie superioară pentru piatră a reușit să găsească un jet care strângea duză sub piatră atunci când valul a fost rulat înapoi. Din prima oară nu l-am luat - l-am târât mai devreme, nu l-am salvat, dar după 5 minute am reușit să "iau".

Acum, am tricotat o scrisoare pe prima scrisoare, am de gând să încerc după cină (pâinea proaspătă este deja cumpărată).

Nu sunt un chervonetz, pentru a vă mulțumi tuturor.

Ultimul raport este peștele prăjit.

Raportați o zi înainte de ieri și ieri. Astăzi a zburat acasă.

Cu o zi înainte de ieri, am conectat un atașament cu cârlig multiplu la litera inițială, unde miezul de pâine este fixat pe 6 cârlige și momeala este așezată pe a cincea lesa.
Acest „biberon“, cu o zi înainte de ieri a prins doar inghite mici si „Karasik“. Până seara a început o furtună, și înainte de a venit la locul meu vin local (imediat vizibil pe punga cu uneltele și 5timetrovoy Bologna și puful 6timetrovomu) Dedkov, dintre care unul este pur și simplu pentru a pluti (dar grame ușoare 2) a prins o pereche de piese ladoshechnyh „Karasik “. Mi-ar lua imediat răzbunare, dar taxa este o astfel de furtună, care, împreună cu furtuna a continuat sa ajuns la ora 10 în dimineața zilei următoare. Râșnița în golf și la poalele muntelui - asta îți spun, ceva.

Pe scurt, m-am dus să restaurez ieri, ieri, la EGO. Pe dealul pregătit cu o zi înainte, am prins un "crucian", un gram de 100, cu o palmă și am abordat, în ciuda entuziasmului continuu pe mare, scrisoarea. Un mic adevăr. Încep să-mi conduc pâinea, în apa curată puteți vedea spatele cenușiu al gurii, spre deosebire de umbrele întunecate ale vâscoanelor. A fost aspirat unul, dimensiune cu un temperament normal, doar mai gros decât de două ori. Aici, continuați pescuitul, în timp ce turma de hype alimente (apa deja fiert în jurul valorii de picior sari), dar soția a trimis fiul ei, cu o ordine de a încurca.

Pescuitul a reușit până la capăt, am decis să mănânc acest pește - am aranjat cu chelnerul barului nostru lângă piscină că s-ar fi prăjit în bucătăria restaurantului. A trebuit să mă curățesc - au gătit gratuit, atât de mult încât să vă ling tu degetele. Nu știu ce fel de condiment - dar gustul este minunat. Seara, la restaurantul de pește din hotelul vecin, am rezervat cu o soție pentru o altă orage (38 de euro pe kilogram, aveam 750 de grame) - era mai delicios, aveau propriile condimente.