Melci, melci în acvariu melci melci insecte moluste perforate fără roșu roșu excitat

Melcii în acvariu

Am luat pescuitul înainte să fiu dus de acvariu. Da, acest lucru este de înțeles - la acel moment erau foarte puțini pești de acvariu, erau scumpe, iar acvariul în sine era foarte dificil de dobândit. Un alt lucru - pescuitul!

Tija de pescuit ar putea fi întotdeauna tăiată în pădure, am tăiat linia de pescuit din părul de cal - acestea erau cele mai bune pentru acele timpuri de pescuit, plute făcute din pene de gâscă, scoarță de pin, de la kugi. Cu toate acestea, cârligele de atunci erau de mare valoare. Dar totuși a fost mult mai ușor să prindem cârligul decât acvariul și, înainte de a începe acvariul acasă, am învățat cum să pescuim cu bastoane de croșetărie, dulgheri, dulgheri, autocolante.

Acestea au fost excursii uimitoare la iaz, la lac, la râu. Câte zile minunate am petrecut în acea vreme lângă apă, câți am știut cât de mult am văzut neobișnuit, ascunzându-mă printre șeji sau stuf.

Am văzut pești diferiți și insecte acvatice; și chiar înainte de a începe să construiesc un acvariu la domiciliu, știam că există gândacuri de gândac, dintre care larvele sunt niște prădători glonți. Apoi am învățat cum trăiesc libelulele, cum sunt excretați țânțarii și că au fost familiarizați cu păsările care trăiau în pădurile de coastă. El era prieten cu fructe de mare, le hrăni cu pești mici și, desigur, aproape întotdeauna vedeau un iaz în apă, lacuri lângă țărmul diferitelor melci, dar nu le acordau prea multă atenție. De ce?

Poate pentru că acești melci care trăiesc în apă iaz, lac, râu, printre noroi și noroi, părea un pic prea greu de remarcat - cochilii lor au fost acoperite cu alge acoperite cu niste pete luminoase, în plus față de cojile de multe ori sunt orice aspirație apoi creaturile cu fraierii ca lipitorii. Pe scurt, acești melci nu mi-au provocat mult entuziasm. Un alt lucru - perlovit sau fără dinți, pe care l-am întâlnit pe nisipurile cu nisip curat!

Mi-a plăcut cu adevărat marile cochilii frumoase ale acestor crustacee și m-am gândit adesea: "Pot să aduc aceste cochilii acasă și să le pun într-un borcan - să-i trăiesc în casă?" Am adus acasă atât perlovet, cât și bezubok, dar interesul meu pentru ei a dispărut rapid - acasă în bancă, aceste moluște nu s-au arătat prea mult, nici măcar nu s-au târât. Și, de obicei, foarte curând i-am întors în acel râu sau lac, de unde l-am adus.

Nu știu când aș fi cu adevărat interesat de diferite melci, dacă într-o zi n-am văzut o creatură minunată care trăia în chiuvetă în acvariul prietenilor mei. Era o melc roșu. Se târâse încet de-a lungul paharului de acvariu, tragând piciorul ei larg roșu din chiuvetă și, dacă te uiți atent, ai putut vedea cum păstra tot timpul ceva de la pahar.

Melcul sa scufundat mai departe și, în spatele lui, se întindea pe o sticlă îngustă și curată peste pahar - melcul mănâncă alge care creștea pe sticlă. Acest melc sa târât de-a lungul frunzelor vallisneriei - și a luat mizerie și a curățat algele de mare.

Pe scurt, un acvariu uimitor de harnic și foarte frumos a lucrat în acvariu.

Un astfel de melc roșu și era un rolă de corn roșu, era mai ușor de obținut decât să obțină pești tropicali și foarte curând am avut un astfel de tambur minunat care se târâia de-a lungul pereților și frunze de plante în banca acvariului.

A trecut un timp foarte scurt și am fost surprins să observ că pe ferestrele acvariului meu apăreau niște pete semipreparate de formă eliptică. Le-am atins cu mâinile și m-am asigurat că nu sunt doar pete, ci mici și destul de ferme.

Apoi, aceste pete - umflături au început să se întunece - ceva sa schimbat în ele. Și, privindu-mă îngust, am văzut într-un astfel de loc - umflarea unor melci minuscule. Desigur, a fost caviarul melcului. Am fost triumfător. Acum voi avea mulți melci minunați în acvariu. Iar melcii au început să apară la început de la unul, apoi de la o altă blur-blur. Și foarte curând am avut multe boboci roșii în acvariul meu.

Aceștia, în primul rând melcul meu, au lucrat cu sârguință, s-au târât de-a lungul zidurilor acvariului și plantelor, le-au îndepărtat de murdărie și alge.

Cu toate acestea, chiar și cu toate melcii de precauție nu a putut curăța complet acvariu de alge apar, și, ocazional, a trebuit să se ia în mână racleta ștergător, dar totuși am fost foarte bucuros că am în acvariu au fost astfel de chiriași uimitoare.

Dizolându-mi melcii roșii, eu, desigur, mi-am amintit că melcii nu sunt doar în acvariul prietenilor sau pe piața păsărilor. Câte melci am întâlnit în iaz! Și de ce nu-i aducem acesti melci acasă din iaz și nu-i așezăm în acvariu, cum am așezat în acvariu mielul și coarda? Nu mai repede decât să fii făcut. Și, fără să mă gândesc la consecințe, desigur că nu am citit nimic în prealabil despre melci, m-am dus într-o campanie și, până seara, aveam atât de mulți melci în casa mea încât ar fi fost suficient pentru un acvariu de o jumătate de cameră.

Orice șarpe de iaz (Lymnaea stagnalis)

La domiciliu, am luat o duzină de cele mai frumoase și mai bune melci cât am putut, le-am periat cochiliile din algele care le crescuse și le-am lansat în acvariu. Am lăsat pe ceilalți pentru moment în găleată. Am fost fericit - să gândesc doar, am devenit proprietarul unei astfel de bogății neprețuită! Acum am ce să iau pentru mine pești și plante noi. Cine va refuza atât de minunat melci mari!

Ghiceaua mea copilărească mi-a eșuat de data asta. Dimineata, m-am indragostit de acvariu pentru a fi din nou incantat de achizitie. Melcii erau pe loc. Dar cel mai mare dintre ei, dintr-un motiv oarecare, nu se strecură de-a lungul zidurilor acvariului, dar se lipesc de tufișurile vierului și de vallisneria și, rămânând la locul lor, munceau din greu cu "limbile" lor.

Dacă n-aș fi avut timp să citesc despre melci cel puțin în cartea despre colțul viu, care mă învățase deja, greselile nu s-ar rezolva. Dar eu sunt în grabă, iar acum am un mare melc de acvariu, scos din iaz melcului iaz melc, a mâncat brădișuri și anghilă. Dar, în cartea mea, sa spus: „Mai ales de bună voie să mănânce truncatula plante, precum și puiet de pește mici și ouă, pentru un motiv oarecare pentru păstrarea acvariu cu plante valoroase și de reproducere cu ouă de pește nu sunt bune.“

Desigur, am prins prudovikov, am prins alte melci, lansate în acvariu cu o astfel de grabă. Înfrângerea adevărată, nu au avut timp să producă, dar m-au speriat să mă sperie. Iar acum, după ce am făcut cunoștință cu șarpele de iazuri, am început să examinez alți melci adusi din iaz și să le comparăm cu desenele care erau în cartea despre colțul viu.

Apoi am aflat că în rândul noilor mele coloniști era și o rudă a unui melc roșu - o bobină neagră sau, așa cum a fost numită și în carte, o bobină excitat. Ele erau foarte asemănătoare - bobina este roșie și bobina este negru, cartea mea nu promite rău acvariului de la bobinele negre și m-am întors pe acești melci înapoi în borcanul meu de acvariu.

Am stabilit că printre noii mele coloniști era și un melc de fiz. Acest mic melc ar putea fi și asistentul meu în lupta împotriva algelor. Sa dovedit că am adus acasă un melc foarte interesant - o luncă vivipară care nu pune ouă, dar dă naștere puii de vii. Luzhanka diferit de alte melci, faptul că a existat o placi excitat speciale care fac obiectul shell atunci când melcul urcat în ea, pe partea de jos a picioarele ei - să încerce să ajungă la un melc, a închis ușa după el.

Deci, problema ce se poate întâmpla, aproape că am evitat. L-am eliberat pe Prudovikov înapoi în iaz, și acum nimeni nu pare să fi încălcat plantele mele. Au fost o mulțime de melci în acvariu, foarte diferite, le-am urmărit mult timp și chiar am uitat că acvariul este în primul rând pentru pești, nu pentru melci.

Nu știam că algele de pe sticla de acvariu și pe frunzele plantelor melci nu poate fi suficient pentru a hrăni și că melcii, precum și peștele, uneori, este necesar să se hrănite special. Mai târziu, când am avut pește, am văzut cum graba mea a trimis la cohlee la jgheab cu alimente uscate - Cyclops Daphnia și uscate, uneori distruse atât de repede încât în ​​iesle ar putea face nimic, dar de pește. Chiar și mai târziu, când am avut melci de ampularia în acvariul meu, am văzut cum melcii ăștia mănâncă alimente vii: viermi de sânge și producători de țevi. Dar, la început, nu știam despre hrănirea specială a melcilor și foarte curând ei înșiși mi-au amintit de acest lucru.

Toamna se apropie, pe cale de a Elodea canadensis ar trebui să înceapă să-și piardă frunzele lor - planta moare înapoi în timpul iernii, dacă este lăsat în rezervorul cu apă caldă. În acel moment, am vrut cu adevărat să păstrez Elodea pentru iarnă, deoarece ramurile coarnei rămân până la primăvară. Am fost pe cale de a pune crengute de Elodea într-un borcan cu apă rece, dar era prea târziu - melc foame, simțind că planta este pe cale să înceapă să se pregătească pentru iarnă, țesuturile sale sunt pe cale de a deveni mai moale, și, prin urmare, pentru a face față va fi mai ușor cu el, a atacat Elodie și a început să o distrugă.

Mai târziu, când am aflat mai multe despre viața plantelor, peștilor și melcilor, am fost de mai multe ori convins că într-un acvariu în care trăiesc mulți melci pot suferi diverse plante. Plante deosebit de afectate cu frunze moi subțiri - țesutul acestor plante melc doar "pe dinți". Am în acvariu de la cele mai obișnuite bobine și amazoane și kabombs. Mai ales că îi plăcea melcii să se adune la ramurile kabomba, separate de planta principală.

Amintiți-vă, ramurile de varză în toamnă sunt deseori separate de bucșă - în acest loc tulpina este putrezire? Ramurile separate se înotau în coloana de apă până în primăvara anului, iar în primăvară, când au rădăcini laterale, pot fi plantate din nou în pământ. Dar dacă în acel moment există prea mulți melci în acvariu și nu au suficientă mâncare, atunci cabomba ta poate deveni minunată.

Melcii găsesc imediat o ramură detașată și își vor mânca vârful putred. Și așa mai departe, vor continua să avanseze de-a lungul tulpinei până la vârful crengii. Acest lucru mi sa întâmplat de mai multe ori. Prin urmare, nu grăbiți nici măcar cei mai pașnici melci ai prietenilor tăi dezinteresați și plantați-i în număr mare. Și dacă melcii sunt divorțați, amintiți-vă că și ei trebuie să fie hrăniți și să nu vă îndepărtați de hrana animalelor.

Chiar și cei mai pașnici dintre melcii noștri se pot dovedi a fi un dăunător fizic. Dacă intră în acvariu, în cazul în care peștele se va hrăni, atunci se așteaptă, de obicei, necazuri - crawlingul fizic pe vițelul pus, îl acoperă cu mucus, iar caviarul este ucis. Dar ampularia pur și simplu mănâncă ouă de pește.