Mănăstirile și templele din Rhodos

Dar atracția principală a muntelui este mănăstirea Fecioarei, construită de cavaleri în secolul al XIV-lea. Înainte de cavalerii din secolul al XIII-lea, un călugăr a venit pe munte, în cinstea căruia a fost numit acest deal. Odată, pe vârful muntelui, se afla acropola orașului Yalis, unul dintre cele trei orașe orădești ale orașului Rhodos. Mănăstirea nu funcționează acum și puteți ajunge pe teritoriul ei pentru câteva euro.

Pentru a ajunge la munte, puteți merge cu mașina într-o serpentină pitorească, într-un autobuz cu o excursie și, de asemenea, pe un autobuz regulat, care în sezonul turistic se desfășoară între orașul Rhodos și munte. Distanța de la oraș este de 15 km. Există o parcare gratuită.
Teritoriul mănăstirii este plin de păuni, care sunt fericiți să prindă turiști. Și unii turiști mici încearcă să-i prindă nu în cadru, ci în propriile lor mâini :)

Mănăstirile și templele din Rhodos

Manastirea este faimoasa in intreaga lume pentru icoana miraculoasa a Maicii Domnului din Tsambika (Maica lui Dumnezeu din Tsambika) situata aici. Femeile disperate care nu pot rămâne însărcinate merg în acest loc să se roage Mamei lui Dumnezeu despre nașterea copilului. Ei spun că merg chiar din America. Ei spun că a existat un caz când a venit o femeie musulmană și a cerut-o pe Fecioară despre copil. Copilul a apărut și această femeie musulmană a fost botezată și a devenit creștin.
În traducerea din limba greacă "tsambo" înseamnă "scânteie", "flash", "strălucire" sau "iepuraș solar". În legătură cu „scânteia“ Există o legendă despre modul în care a fost atins icoana miraculoasă (legenda nu sunt aici citează nu supraîncărca o notă pentru cei interesați de a găsi informații on-line nu este dificil). Voi spune doar că icoana a fost găsită pe dealul Tsambika, unde acum există o capela.
Chiar înainte de călătorie, studiind informațiile despre mănăstire, am ajuns la concluzia că există întotdeauna mulți oameni acolo. Așa că am decis să mergem mai devreme la mănăstire, până la ora șapte dimineața. Mai mult, după vizita sa, sa planificat să urcem muntele Tsambika în capela, înainte de căldură.
Fiule am lăsat un somn dulce în cameră, și ei înșiși au plecat de pe coasta de vest a insulei spre est. Călătoria în Rhodos dimineața este o plăcere. Drumurile sunt complet goale, aerul este încă cald și zboară ușor în ferestrele deschise. Nu am nevoie de un aparat de aer condiționat care nu-mi place. Specii sub o astfel de iluminare sunt foarte plăcute - tonuri moi, penumbra, pasteluri. Libertate și frumusețe în jur! Singura "ambuscadă" care poate aștepta pe traseul Rhodian dimineața este caprele. Desigur, pe drumul mare Rhodos-Lindos nu sunt. În munți, le place să se prăbușească și să se așeze pe asfalt (încălzite sau ce?) Și nu sunt prea repede pentru a da drumul mașinii. Și uită-te la tine ca moscovitelor pentru vizitator - „! Vin în număr mare aici“ Ca drum de munte dimineață pentru prima dată și nu cunoaște dragostea de capre să se odihnească pe trotuar, am zburat curburii este destul de rapid, asa ca am avut brusc pentru a frana. Apoi și-a amintit deja de locul ăsta și a scos în avans viteza. A călătorit pe drumul de dimineață nu numai la mănăstire, ci și pentru a trage răsăriturile din diferite puncte, inclusiv de la muntele Tsambika.

Este ușor să ajungeți la mănăstire cu mașina (parcarea este gratuită, dar nu există multe locuri, deși la șapte dimineața nu am avut probleme). Excursii cu autobuzul, așa cum am înțeles că conduc în timpul mănăstirii în timpul zilei, există, de asemenea, bine, și cu siguranță că pe șosea merg autobuze. De ce mă concentrez asupra parcării - nu peste tot în Rhodos pot fi parcate ușor și gratuit. De exemplu, în capitală există trei zone de parcare - unde puteți parca, unde nu puteți și unde puteți parca numai locuitorilor locali. Ele diferă în culoarea liniilor trase de-a lungul marginii carosabilului. Când eram în Rhodos, am găsit un loc de parcare cu dificultate - totul este înghesuiat. Am căzut aproape pe trotuar, lângă localnic. Dacă amenda a venit apoi la biroul de închiriere - nimeni nu mi-a spus despre asta # 61514; Și în Lindos, găsirea unui loc nu este ușoară, este bine că navigatorul nostru "știa" locurile de parcare și am parcat lângă plajă gratuit. Deși drumul care duce la parcarea într-un singur loc este de așa natură încât este înfricoșător să privim, nu să mergem ... Dar să ne întoarcem la mănăstire.

Mănăstirile și templele din Rhodos

Nicholas, mulțumesc pentru nota! Într-un sens literal, balsam pentru suflet :) Ce ești buni prieteni, că atât de mult în Rhodos a arătat, în atâtea temple vizitate! Și eu din cauza "fără cai" nu se afla în niciuna dintre aceste locuri:
Observați foarte mult, aștept continuarea! :) Am vrut doar să reparăm ceva despre "accesorii" pentru pelerini la mănăstirea Tsambiki. Să doneze lumânări în templu în creșteri umane sau să ceară imagini de copii, organe bolnave și așa mai departe. - Tradiția bisericii folclorice grecești, destul de veche, aparent. După cum am înțeles, ei pot dona cei care se roagă pentru nașterea unui copil (scapa de boala), precum și cei care au primit ajutor în semn de recunoștință față de Dumnezeu, Fecioara Maria sau un sfânt. Poate că ați acordat atenție altor temple din Rhodos pentru a ceara mâinile, picioarele etc. a adus aproape icoanele miraculoase. Astfel că femeile care se roagă pentru darul unui copil din mănăstirea Tsambika, prin aceeași tradiție, cumpără imagini de ceară de copii și dă astfel mănăstirii. Chiar și în Grecia există o tradiție de a cumpăra placa de metal cu imaginea a ceea ce persoana cere Dumnezeu, Fecioara Maria sau sfinți, și să le adăugați la icoane (dar, probabil, să acorde o atenție la ea) - este, de asemenea, o victimă a templului și semnul de diligență în rugăciune. Este clar că acest zel, locația inimii persoanei, și nu lumânări sau plăci cu ochi, mâini, picioare etc., este important pentru Dumnezeu și pentru Theotokos. Nu avem o astfel de tradiție în Rusia, deși se întâmplă ca bijuteriile de aur sau argint să fie donate unor icoane miraculoase, pe care oamenii le-au donat ca semn de recunoștință pentru împlinirea rugăciunii.

galja-k, Multumesc! Am încercat să facem totul la timp. Și toți au avut timp să programeze, chiar mai mult. Da, am văzut înregistrările, există unele dintre ele, există o mulțime de icoane agățat, o tradiție interesantă) Și am văzut bijuterii de la icoane, deși acestea sunt tăcute.

Melani65, mulțumesc, Marina! În Rhodes, cea mai bună mașină pentru a vă deplasa este să vedeți mai multe. Noi, în district, de exemplu, aveam doar câteva locuri interesante, la care se poate ajunge pe jos. Și apoi. În general, mașina este necesară. Fotografiile din note au fost întocmite de mult timp, așa că liderii au primit o fotografie nouă pe care am postat-o ​​săptămâna trecută)

Cuplu Cu prietenii Cu colegi Cu familia singur Familie cu copii mici Familie cu copii