Înregistrarea a reușit!

Această pagină va fi
actualizat după 5 sec.

Parola a fost modificată cu succes!

A apărut o eroare necunoscută.
Actualizați pagina și încercați din nou!

Conectați-vă prin serviciile sociale

accesați unul dintre aceste servicii

Cum am căutat un autobuz la Ikei din Vilnius

Știam că Ikea era undeva lângă aeroport, iar prietenul Google a sugerat că există un autobuz №2 de la gară până la centrul comercial. În general, am fost siguri că vom ajunge la abundența „de produse disponibile pentru acasă“ este ușor și simplu ... Din moment ce nu a fost specificat în Internet, de la orice stație este (tren sau autobuz) conduce același autobuz №2, am decis să se uite în stația de autobuz, pentru a clarifica programul autobuzului Ikeevsky. La stația de autobuz, în cazul în care într-adevăr ar trebui să transporte la aeroport, ni sa spus că Ikea este orice cale de oraș, dar nu-mi amintesc numărul lui. Am luat din nou peste zona garii - pentru cei care nu știu, este o mică zonă circulară pe laturile opuse ale care sunt 4 stații de transport public. Dupa obturarea celor patru puncte de oprire, nu am intalnit semne de identificare ca "Belarusi". Ikeja. Aici! ", Dar a remarcat că numărul necesar" 2 "se găsește pe fiecare dintre ele, dar în diferite variante. Realizând că nu ne-am înțeles aici, am decis să apelăm la populația locală. Răspunsurile locuitorilor din Vilnius ne-au surprins. Lituanieni, de exemplu, ne-a trimis în Ica (nn Ica - .. Este un lanț de supermarketuri locale, nici o legătură cu Ikea nu este disponibil), nu știa despre centrul comercial suedez, au ridicat din umeri, și cel mai important - ne trimite în mod sistematic de la o stație de autobuz la altul. Când ne-am dus la cea de-a treia rundă, am decis să întrebăm imediat conducătorii de autobuz. Spre surprinderea noastră, nu ne-au putut da un răspuns clar. Deci, am fost sfătuit de autobuzul numărul 1 (Ed., El merge la aeroport, dar nu se întoarce la Ikeja). În cele din urmă, la una din cele patru stații, am observat un autobuz cu numărul 2G și ne-am grăbit să ocupăm locuri libere. Dar decizia doar pentru a clarifica ruta șoferului, a auzit din nou că autobuzul nu merge la nici un Ikeya.

Apoi, am mers la serviciul de informații de data aceasta deja de la gară. Lucratorul de ajutor, care, pentru prima oară, a ascultat pentru prima dată întrebarea despre Ikeya de la belaruși, a spus cu vocea ei: "Autobuzul nr. 2 se oprește la un pas peste piață". A fost chiar jenant pentru ea să explice că în acest moment nu numai că am vizitat toate opririle "de-a lungul pieței", dar și am avut timp să stau într-unul din autobuze sub numărul doi.

Apropo, dacă plecați de la gară și încercați să traversați pătratul, atunci în funcție de faptul dacă luați stânga sau dreapta, puteți fi la două opriri diferite. În cele din urmă, deja de la disperare, ne-am îndreptat spre un newsagent. Vânzătorul a repetat cuvântul pentru cuvânt "ajutor" informații: autobuzul numărul 2, prin pătrat. Dar, din moment ce chioșcul ei era direct pe piață, i-am luat încă de la ea, astfel încât a arătat cu exactitate care dintre cele patru opriri se oprește din această "ducție" evazivă. Și, deci, despre un miracol, ne-am găsit în cele din urmă la oprirea potrivită și chiar am putut vedea programul autobuzului numărul 2 (spre deosebire de alte căi, nu este pe stâlp, ci în interiorul structurii de oprire). Deci, stația de autobuz numărul 2, care merge pe aeroport prin Ikei, este "de-a lungul pătratului" de la gară, pe aceeași parte cu stația de autobuz, dar ușor spre stânga (dacă este privită de la gară). Numărul autobuzului 2 (fără alte scrisori!) Depășește strict programul. Intervalul acestui traseu este de 20-25 de minute. Timpul de călătorie de la stația la Ikei este de 15 minute. Costul călătoriei este de 3,5 litas, puteți cumpăra un cupon chiar de la șofer.

După ce am ajuns la locul potrivit, am decis să vedem imediat programul, pentru a nu întârzia autobuzul înapoi. Trebuie să vă spun că nu a existat unul la punctul de oprire? Cu toate acestea, deoarece Ikea a fost deschisă doar recent (noi drumuri, opriri și semafoare astăzi, cu excepția cazului în care nu strălucește!), Este probabil că programul de la stațiile de autobuz nu a fost la timp. Mai târziu, am găsit toate informațiile de care aveam nevoie (ora autobuzului nr. 2) chiar în centrul comercial - nu departe de standurile informative. Apropo, în același loc după cumpărăturile pentru mai mult de 200 litas, bieloreni pot elibera taxe gratuite - pentru aceasta este necesar să luați un bilet în terminal și să ajungeți la coada electronică. Apropo, atunci când vă înregistrați fără taxe, este necesar să arătați toate achizițiile efectuate (lucrătorii verifică strict mărfurile cu cecul) - așa că nu vă grăbiți să ascundeți încărcătura voluminoasă din portbagaj. Duminică după-amiază, coada de înregistrare gratuită a fost de 5-6 persoane, iar clienții au servit simultan 2 angajați.

Nu voi descrie toate deliciile hypermarket-ului suedez, dar ne-am întors acasă cu un impresionant pachet de diverse lucruri utile.

Mai multe articole înrudite

Cum am căutat un autobuz la Ikei din Vilnius

UNWTO caută un călător pentru o excursie gratuită în întreaga lume