Călătorul cu un câine nana "Vă recomand foarte mult să vizitați o bicicletă de iarnă

Foto: Ivan Moiseenko

Călător, fotograf și snowboarder din Krasnoyarsk, Ivan Moiseenko, a călătorit cu câțiva mii de kilometri împreună cu câinele său Nana. Despre detaliile "călătoriei" lui Ivan împarte cu abonații pe paginile sale din VKontakte și Instagram.

- Pregătirea a durat 2 săptămâni. Practic este o reparație auto, care a făcut o gaură bună în bugetul călătoriei. Dacă luăm în considerare faptul că a înghețat de trei ori în timpul iernii, a trebuit să abordăm cu atenție această problemă. Și, după cum arată drumul, toate lucrările mele nu erau în zadar. Masina cu mândrie și încredere a mers până la ea și chiar mai mult. Numai turnat ulei și omyvayku, - spune bloggerul.

Câine mare și plat

Ivan împarte micile sale turdențe cu câinele mare. El a spus că nu toți proprietarii au fost gata să-l adăpostească cu animalul.

- Călătoria noastră nu era sălbatică - nu corturi și alte lucruri, doar saci de dormit doar pentru caz, un arzător acolo și așa mai departe. Dar, de asemenea, nu laksheri odihna, de aceea am ales ceea ce numitorul mediu între toate acestea și gata pregătit pentru tot, dar fără fanatism.

Călătorul cu un câine nana

Traseul călătorilor a fost de aproximativ 3000 km timp de 6 zile.

Pe drum, călătorii au luat un semnatar care sa alăturat la ieșirea din Sayansk.

- Am un partener de clasă, am spus o grămadă de informații utile despre drumuri, am petrecut pe Irkutsk și, în general, am făcut o companie plăcută ", a spus Ivan.

Potrivit acestuia, Irkutsk este un oraș foarte neobișnuit, din punct de vedere al infrastructurii drumurilor. Nu este pătrat și chiar ca Krasnoyarsk.

- Există multe intersecții incomprehensibile cu turnuri complicate și alte surprize. Nu am înțeles cum și în ce direcție m-am ocupat - scrie bloggerul.

După serpentina din Irkutsk a început. Un drum frumos, frumos, dar a redus în mod semnificativ viteza călătorului.

Călătorul cu un câine nana

În imediata apropiere a lui Arshan, Ivan și câinele lui au văzut o cascadă înghețată de-a lungul râului Kyngarga. Și apoi a mers la granița cu Mongolia.

- Un drum foarte frumos prin Parcul Național Tunkinsky. Prin munți, stepi și frumoase sate Buryat. În fiecare dintre acestea, de altfel, sunt instalate camere de fixare automată a vitezei. Aici mă voi opri și voi spune câteva lucruri. Prima zi pe drum spre Sayansk a fost foarte cald. Pe drumul chacha. În mod normal, mașina este în noroi, iar camerele sunt acoperite cu cereale. Am decis să nu le spăl. Nu judecați strict, dar până acum nu am primit o singură amendă. Aceasta este o măsură forțată de conducere pe drumurile noi necunoscute. Îmi cer scuze poliției rutiere ", scrie Ivan.

Mai mult, el oferă sfaturi tuturor celor care doresc să meargă la granița cu Mongolia: "nu uitați pașapoartele Federației Ruse, pentru că granița este satul Mondy. Înainte de a intra în punctul de control, în cazul în care gardienii de ordine valabili sunt permise în satul însuși numai pe pașapoartele rusești. "

- Un alt punct important! În Arshan toate magazinele de produse alimentare sunt închise la ora 19.00. Rămâne să lucreze doar un bar și un bar. Prețurile produselor sunt normale. Dar benzina din regiunea Irkutsk și Buryatia este mult mai scumpă decât Krasnoyarsk. Pentru un litru 92 veți da peste 37 de ruble. Poate cineva să ajute decât acest infa.

Apoi călătorul și câinele au mers la Baikalsk până la Sobolinaya Gora.

Gheață de Baikal

În Baikalsk, Ivan a fost primul lucru care a condus un snowboard. În notele sale de călătorie scrie în detaliu cât va costa.

Călătorul cu un câine nana

- O mică deviere. Unul dintre obiective este de a vedea gheața lacului Baikal. Dar bine, toată sudul lacului este aproape întotdeauna în zăpadă. Și înainte de Olkhon am decis deja să nu plec, atât pentru bani, cât și pentru timp. A găsit o alternativă. Un loc pitoresc unde Angara se scurge din ghețurile lacului Baikal este satul Listvyanka, la 50 km de Irkutsk. Dar totul este ceva mai grav. Locuințele sunt mai scumpe, nu există apartamente, nu există case de sate, doar centre de recreere și așa mai departe. Cumva am găsit unde să rămânem cu câinele. 700R. din ziua persoanei, plata anticipată, dar fără opțiuni - să mergem ", scrie Ivan.

După ce s-au stabilit într-un loc nou, călătorii au mers să caute gheața lacului.

Iar Nana se urcă liniștit în celălalt scaun și se uită pe fereastră. Sursa Angarului a fost mult mai interesantă decât am crezut. Stând pe pernă de 20 de metri, am fost puțin surprins. Direct de sub gheață curge râul. Insula frumoasă și neobișnuită. Fotografia nu a funcționat, pentru că nu este aproape să vină, - a spus călătorul.

Călătorul cu un câine nana

După ce am ajuns la izvorul Angarului, noi, împreună cu ea, ne-am bucurat că încă mai găsim bucăți de gheață deschisă, am început să mergem pe ea. Apoi mi-am amintit că am uitat patinele în casă. Dar e în regulă. Destul de fericit că l-am condus pe câine la gheața lacului Baikal și mi-am îndeplinit promisiunea care mi-a fost dată în urmă cu șase luni, mi-am fluturat mâna la această supraveghere.

- Poate, totul. Noaptea ne-am prezentat în călătoria de întoarcere. 1100 km în 13 ore. Drumul a fost surprinzător de ușor. Câinele dormea ​​liniștit în trunchi, uneori se duse la toaletă în timp ce fumam și repede revenim la mașina caldă. Vă recomand să vizitați Baikal de iarnă, dacă este posibil. El este magic.