15 Citat din povestea "Trei intr-o barca, fara a numara un caine"

În acest ... întregul Harris: el primește de bună voie povara cea mai grea și o supune supunere pe umerii celorlalți

15 Citat din povestea

La un moment în care moda a fost „ridicat“ de stil, și scriitori celebri, cum ar fi Rudyard Kipling, Conan Doyle și Rider Haggard, a fost oferit personaje publice nerealiste și de neimaginat în situații de viață obișnuite, satirist Jerome K. Jerome a vorbit într-un fel oamenii despre destul de obișnuiți , căutând aventuri pe cont propriu. Și, trebuie să spun, a făcut-o destul de bine!







Una dintre caracteristicile principale ale "Trei în barcă, fără a număra câinele" - tinerețe veșnică. Bancnotele pe care Jerome K. Jerome le-a furnizat cu generozitate muncii de bufniță sunt încă relevante.

Am selectat 15 citate din această carte pentru a vă putea vedea singuri.

Nu pot să mă întorc și să văd cum cineva muncește din greu. Am imediat nevoie de a mă ridica și de a începe să dispun, și mă plimb cu mâinile în buzunare și în cap. Sunt activ prin natura mea.

Aparent, acest lucru este întotdeauna cazul în viață. O persoană are ceva de care nu are nevoie, iar alții au ceea ce ar dori să aibă.

Nu înțeleg eu germanul. Am studiat această limbă la școală, dar am uitat totul despre ultimul cuvânt după doi ani de la absolvire și de atunci mă simt mult mai bine.

Nu trebuie să ne gândim la ceea ce este util pentru noi, ci doar la ceea ce nu putem face fără.







Totul din lume are dezavantajul său, după cum a spus o persoană, când soacra sa a murit și a trebuit să se scufunde pentru o înmormântare.

În acest - întregul Harris: el ia cu bunăvoință povara cea mai grea și o supune supunere pe umerii altor oameni.