Recenzii ale cărților lui Vasile Ekaterina

Plotul este absolut familiar. Ea este un nebun emancipat, îndrăgostit fără speranță de un băiat rău, care se preface că este un băiat bun. Și, în același timp, simte o dorință irezistibilă și inexplicabilă pentru tipul cel plin-opus-ei-ideal. Și o urăște. Long urăște. Și apoi ne amintim că de la ură la iubire - un pas, și totul intră în loc. Parcela este bine purtată și previzibilă.

Cartea, desigur, este interesantă: există momente amuzante, există intrigi! în unele locuri. Dar nu pot să înțeleg nici un lucru: de ce sunt toți tipii bogați acolo? de ce nu pot scrie o poveste despre o anumită Petya Ivanov dintr-o familie proletară obișnuită fără mașină și care trăiește împreună cu părinții săi într-un apartament și nu într-o cabană? În toate aceste mușchi și atât de greu de crezut, așa sunt încă băieți - fii ai unor părinți excepționali din elita societății, cu un portofel gros și oportunități nelimitate. Ei bine, nu există nimic aproape de realitate. Dar puteți citi pentru odihnă. Pentru a dezamorsa creierul și pentru a evita problemele cu cele de culoare roz.

Carne funny, ușor de citit.
Unele momente recitesc de mai multe ori, așa că m-au capturat.
Uneori, desigur, a fost un fel de "tornadă mea perfectă" (dar nu prea mult.)
Mai mult, sa îndrăgostit de cuplul Vidart + Kristina. Ei bine, deoarece nu a fost capturat de mine, Artem și Dasha.
Putem spune că această carte este despre modul în care sudbe.O unele evenimente pot schimba întregi, zhizn.Lyublyu astfel de cărți, ei zhiznennye.U Anna Jane și Catherine Vasin, foarte remarcabil a fost în măsură să demonstreze modul în care acest destin poate fi schimbat.
Și totuși, după astfel de cărți, vrea foarte mult ca toată lumea din această lume să-și găsească partenerul sufletului, care va fi atât de ușor de comunicat sau chiar de tăcere, și să se înțeleagă fără cuvinte.
Mulțumesc, Anna Jane și Ekaterina Vasina pentru o astfel de carte uimitoare !!))

Cartea este una pozitivă. Dacă vrei să te măriți, atunci această carte este pentru tine. Caracterele cărții sunt bine scrise, personaje luminoase, umor bun și ușor. A fost interesant să observăm dezvoltarea relațiilor dintre Alisa și Asuka, Karina și Vampir. Aflați despre unele sporturi extreme și râdeți din plin de glumele și bancnotele pe care personajele principale le deranjează adesea.

Ochii - oglinda sufletului!

Povestea romantică a lui Maxim și a lui Cristina a atras atenția asupra faptului că se cunoșteau reciproc încă din copilărie, că soarta ia adus adesea împreună, cunoștința lor inițială.
Citind lucrarea, eu însumi am apărut "fluture" în stomac, deci este frumos și răcoros!

Ne certam cu surorile sau fratii nostri, strigam la ei, vina totul ... si un pic care se va intampla cu ei, viata pentru ei va fi dat.

Nu-mi place, nu-mi place imaginea lui Igor (stepbrother Christina) .Acest crud, om josnic era dezgustat de mine în întreaga carte, și numai la sfârșit, când a fost demonstrat pe de altă parte (sora mântuire) a găsit în ochii mei, un sentiment de mândrie , totuși am propriul meu frate la început!
Astfel, putem concluziona că oamenii nu sunt perfecte, dar trebuie să le iubesc pentru ceea ce est.Proschat greșeli le să înțeleagă, de a iubi, „Ia departe de visele mele“ vă permite cred că pentru o mulțime de subiecte :. Tema de dragoste pentru nativ și scoate în evidență, tema relației dintre un tip și o fată, un subiect de sinceritate și loialitate și multe altele.

Cărți de Ekaterina Vasina - Motocrossul destinului meu este un compot delicios al iubirii, al prieteniei, al lacrimilor, al sportului, al extremelor, al competițiilor și al sigiliilor. Dar serios mi-a plăcut cartea. Citește cu ușurință umorul ușurat și relaxat, o atmosferă bună, personajele principale sunt băieți buni și a fost interesant să citești cum au dezvoltat relații. În general, dacă doriți să vă odihniți și să vă distrați, această carte este pentru dvs.

O carte bună, ușor de citit, perfectă pentru ridicarea spiritelor. Există totul: dragoste, prietenie, sport și frustrare, glume, argumente, lacrimi și extreme, universități, concursuri, nunți și bineînțeles, sigilii.

- Aici totul este în măști.
- Ca și în viață.

Adesea purtăm măști, le schimbăm atunci când ne întâlnim cu prietenii sau cu familia și le luăm numai atunci când suntem singuri cu noi înșine și acest lucru nu este întotdeauna cazul.
Ignat și Zabava, după ce s-au despărțit de o ceartă încălzită cauzată de neîncredere față de celălalt, se întâlnesc din nou după un an și jumătate. Nemulțumirile din trecut, învinuiri reciproce, neînțelegeri - toate desprins, iar masca invizibil, dar foarte tangibil de mândrie și indiferență vine între ele ca un obstacol în calea reconcilierii.

Primul pas spre scuze ar trebui să fie făcut de un bărbat, mai ales dacă el este de vină.

- Apropo! Există o cabană abandonată în apropiere, vânători sau altcineva. Haideți să plătim acolo!

După o trădare crudă, Christina încearcă să continue să trăiască ca înainte, dar, desigur, cu o bucată mare de gheață în inima ei. Iar ei au trădat-o așa: acum "fostul" tip a încetat să răspundă la apeluri și nu sa numit însuși (schema clasică). Și, trei ani mai târziu, soarta răufăcătorului îi împinge din nou. Numai acum sunt văzuți și comunică doar ca profesor și student. Și trei ani de reabilitare a pisicii sub coadă.

Ce se întâmplă dacă cereți unei persoane să nu se gândească într-o oră despre un mantis vorbitor? El nu numai că va gândi, ci și va vorbi mental cu el.

Așa că Christina a gândit în mod constant și chiar a vorbit mental cu "mantisa ei". Și mantisul e un furișor înfiorător. Și cred că este un feminin - este un feminin în Africa, și nimic și nimeni nu îl va schimba. De aceea - nu cred!
Aceasta este una din cărțile din seria "Dragoste și Sport", iar în ceea ce privește dragostea - totul este în ordine, dar de sport. în comparație cu alte cărți, putem spune că nu este aici. Dar există un număr decent de melodii despre ceea ce toți tipii sunt capre și că dragostea va salva lumea. Fete - noi suntem fete)))

Cartea excelentă, o poveste minunată! O poveste destul de adevărată. Unul dintre puțini care au făcut-o.
Eroina principală, Yara, după un divorț greu nu-și coboară mâinile, ci încearcă să-și întoarcă soțul cu toată puterea, având un mare interes în sporturile extreme. Ceea ce tocmai nu a încercat: atât în ​​coborâre cât și în wakeboarding.

-Trebuie să-mi întorc soțul.
-Jara, și am ceva de-a face cu asta?
-Nu am vrut să spun asta. Vreau să învăț trezirea.
-O rezervare interesantă.

Probabil că am citit prea multe cărți în acest gen. Lucrarea este o singură dată. Ușor, romantic.
Ca de obicei, narațiunea este despre tineri studenți. Motociclistul nebun Alice sa îndrăgostit de colegul ei Philip de un an și jumătate, dar "dragostea" ei nu arată simpatie reciprocă. Dar aici, pe această fată a atras atenția simbolul sex al trasatorului universitar Frick (de asemenea, Askold). Totul s-ar fi putut descurca bine, cu excepția vrăjirii bruște a lui Philip Alice. Există multe obstacole în calea lor. O fată este ruptă între doi băieți, nu vrea să recunoască o iubire adevărată pentru unul dintre ei. Ce se va întâmpla în continuare? Cu cine va rămâne în cele din urmă fată? Și cu care este atenția neașteptată a unui coleg de clasă? Citiți și veți ști totul)

Pentru fanii fanteziei urbane și a temelor vampir. Heroines - vânătoarea drăguță pentru un portofel frumos pe picioare și o nurcă riscantă și îndrăzneață, dintr-un motiv anume iritat chiar mai mult decât impresionantul vampir. Și, la urma urmei, nimeni la sfârșitul cărții nu a fost ciupit. Cel mai memorabil moment al istoriei a fost scăldarea unui pisoi. În general, nu m-am dus, dar s-ar putea ca cineva să-i placă.

Mi-a plăcut! Este această lumină, tinerii cu umor și dragoste, funcționează ca citit la începutul de vacanță și bine ceea ce a fost găsit, pentru că, care a venit înainte de a fi fost lansat și amânată „până mai târziu.“

„Pleacă de visele mele“ - este o lucrare comună a două puțin cunoscute scriitori tineri și, încă, Anna Jane și Catherine Vasin (deși în anumite cercuri, de exemplu, site-ul „samizdat“, ele sunt destul de populare).
Am cunoscut deja operele lui Anna, dar am întâlnit-o pentru prima dată pe Ekaterina și cunoștința sa dovedit a fi destul de reușită.

Și așa, cele două fete Dasha și Cristina, sunt îndrăgostite, cred că pentru totdeauna, într-un tip - Glory. Fetele încep să concureze pentru inima Gloriei unul cu altul, dar totul se schimbă atunci când doi tineri se ridică în cale - Artem și Max, care iau măsuri active pentru a cuceri fete. Dasha și Chris, fără să aibă timp să concureze între ei, să treacă la doi tipi și să concureze deja cu ei, atât în ​​spirit, cât și în dragoste. Copiii se încadrează în evenimente amuzante și amuzante, uneori romantice, la sfârșitul tragicului, dar în cele din urmă totul va fi bine.

Un caractere pic enervant din carte, să ia aceeași slavă, nu în el a ceea ce poate cădea în dragoste, și chiar și cu atât mai mult la prima vedere, bine, o fata destul de atractiv, bine, genunchiul meu înregistrat, nu este un motiv pentru a cădea în dragoste și barbă, să se rupă unul la altul. Max - Goth, bine, nu am văzut frumos gata, iar bărbații cu păr lung nu mă atrag deloc. Artem este un balabol (și de ce se fluture atât de mult?) Fetele sunt un pic prost, dar apoi sunt fete.
Și pentru ca această carte să nu fie amânată, mi-am imaginat alte personaje, poate că de aceea cartea a produs un efect pozitiv.

Am scris cu bună știință că cu Anna Jane creativitatea este familiar, doar „Get departe de visele mele“, foarte similar cu „tornada mea ideală.“ Doar personajele nu sunt la fel de comune ca în „Mișa“, iar scena finală cu un maniac ca un episod de „Crown de Nord“ și modul în care mâna Ani pare să-mi aparține acea parte care conținea Christina și Goth Maxim. (Probabil mă înșel, desigur, dar asta e IMHO).

Și, în general, Katya și Anna - bine făcute, au reușit să-și facă munca ușoară, ironică, romantică și viu, în aventuri pe care le puteți scufunda și vă puteți relaxa după grijile zilnice.

Ieri, m-am simțit foarte prost și maximul pe care l-am putut face era să iau un cititor de e-mail și să caut ceva ușor acolo. Apoi am dat peste o serie de Catherine Vasina, pe care am citit-o acum aproape un an și din care am avut foarte multe impresii bune. Chiar și după aproape un an mi-am amintit numele eroilor și principalele răsuciri ale complotului.
Povestea este la fel de veche ca lumea: un tip și o fată s-au întâlnit, s-au certat pentru decență și apoi și-au dat seama că nu se urăsc deloc. În general, o poveste banală, dar cu intercalarea sporturilor extreme, povestea strălucea cu culori noi. M-am îndrăgostit cu adevărat de această serie pentru faptul că a deschis o cortină de sporturi extreme pentru mine puțin, nici măcar nu am auzit despre multe lucruri înainte de a citi.
Mi-a plăcut, de asemenea, că povestea dezvăluie nu numai Alice și Asuk, ci și, de exemplu, Egor și Karina.
Pentru Frick, am o atitudine destul de bună, alta decât trădarea lui Lesi, nu o înțeleg, la fel ca răbdarea ei cu toate astea. Dar merită să ne bucurăm că, pentru toți eroii poziționați ca fiind pozitivi, totul sa încheiat bine.

O altă poveste despre dragostea adolescenților, triunghiuri regulate, "pătrate și cercuri", scandaluri regulate, cupluri ideale, trădări și o grămadă de prieteni care vor ajuta peste tot și peste tot. Poate că această carte nu a fost citită pe site-ul SI, dacă nu pentru eroii, cu personalitatea, impudența și spontaneitatea lor. Alice este o fată uragană, ea este peste tot și peste tot, necazuri o găsesc, iar dacă nu sunt prezente de mult timp, ea îi caută pe ei înșiși. Philip - studiind cu Alice în același an la universitate și fata în secret și, uneori, nu foarte, se usucă. Frick, Askold, a apărut într-un mod neașteptat pe drumul lui Alice și a confundat-o cu toate cărțile. Acum, fata trebuie să înțeleagă cine este mai dragă pentru Philip, căruia îi simte o simpatie de lungă durată sau micul Frick, care se confundă în mod constant de fată sub picioarele ei. Există și câteva personaje secundare care sunt interesante de urmărit, de exemplu, Vamir (Egor) cu Karina sau Dasha și Max.

O poveste de dragoste bună, cu bine, nu umor vulgar, personaje interesante, care de altfel nu este stereotipă, și fiecare cu propriul său destin și de caracter, dar există trei lucruri care ma derutat și nu au lăsat să o mai mare apreciere.
Primul este poreclele eroilor. Frick, vampir, rezervor, veveriță care zboară, și nu este nici în „numele“ ei înșiși, deși acestea sunt destul de extravagante, dar prezența lor, face o fata obisnuita cu un nume obișnuit, peste care pored părinții vine ca și în cazul în care pentru a apela copilul dumneavoastră nu poate cădea în dragoste la un băiat cu același obicei (sau neobișnuit, acesta este modul în care părinții vor încerca) un nume?
Al doilea. Aceasta este scena finală cu pierderea virginității, cred că dacă nu s-ar fi schimbat nimic, toată lumea ar înțelege că această pereche este bună.
În al treilea rând. Am vrut să scriu mai mult, dar am înțeles că timpul va dezvălui toate secretele, asa ca voi spune acest lucru, că, în opinia mea, ar trebui să-mi cer scuze pentru cel care este de vina, nu cel care a ajuns la salvare și a salvat fata de rușine. Și faptul că tipul a aruncat emoții, așa că este nervos din experiența stresului.

Și, în general, este interesant, amuzant, ușor. pe plaja cel mai mult.

Am decis să citesc cartea la fel și Lisa sa dovedit a fi un profurset. În zadar i-am inventat scuzele. Ea este o fată obișnuită, dacă frumusețea nu este privată și asta e tot. Dar povestea este salvată de faptul că are o prietenă Sasha, care nu aprobă vânătoarea lui Lysina pentru bărbați și când își pierde capul de la un om bogat încearcă să o aducă la un motiv. Potrivit ei, astfel de bărbați joacă doar fete și buze prostie pentru a se căsători cu căsătoria. Pe fondul unei Sashe destul de adecvate, Lisa nici nu mă irita, mai ales că noul ei bărbat era suspect.

Având în vedere genul, cartea, desigur, are vampiri, maghiari și vânători de vampiri. Eu însumi, dintr-un anumit motiv, am decis că seria "Dragoste și magie" implică cărți cu o mare parte din erotism. Dar această carte nu este așa. Eroticismul, de fapt, și nu, și dragostea nu este prea mult. Este mai mult ca un detectiv (pentru că există crime în oraș pe care vampirul le face aparent), puțin plin de iubire, unde fără el.

Ambele heroine, Lisa și Sasha, totuși la sfârșit au devenit puțin enervante cu isteria lor. Ei bine, Liza, dar Sasha ar putea fi mai potrivită. Și chiar dacă aceasta din urmă și-a permis să lovească un bărbat - bine, așa cum este posibil (nu exista nici o scuză și nici o ofensă). Necivilizat bate alte persoane, indiferent cine este lovit în termeni de gen (am doar enervant stereotip prost că un om nu poate lovi o femeie, dar o femeie poate. În cazul în care o femeie permite ea să lovească pe cineva, atunci ca și pentru mine, nu are nici un drept să se aștepte pe această regulă idiotică și trebuie să înțeleagă că ea poate zbura înapoi). Cred că este posibil să bateți numai atunci când vă apărați, ci pentru a lovi un om doar pentru că a spus ceva ce nu vă place - este rău. Dar mi-a plăcut vânătorul vampirilor, iar zdrobirea lui constantă și certurile cu Sasha sunt amuzante. Și dragostea este în carte nu este cloying, și de caractere destul de credibile și nu acoperă uraganul nu au înțeles ce.