Poker rechin »- aplicații - recenzii de aplicații - vkontakte

Pokerul este cel mai popular joc de cărți din lume, care este îndrăgit de milioane de oameni. Unii se joacă cu prietenii lor, alții câștigă bani foarte buni în poker. Indiferent de scopul pe care l-ați stabilit pentru dvs. - aflați doar jocul sau luați în considerare pokerul ca o sursă potențială de venit, începeți mai bine cu jocul nu pentru bani, ci pentru cipurile virtuale.

Descrierea și regulile jocului "Poker Shark"

În etapa inițială, vi se dau două sute de jetoane, astfel încât să puteți începe să jucați. Ca începător de trei ori puteți aștepta să obțineți o sută de jetoane dacă pierdeți complet. Odată pe zi, veți primi câte 50 de jetoane, fiecare cu o pierdere completă. Acest lucru, desigur, nu este foarte mult, așa că încercați să jucați mai puțin.

Pentru a începe să jucați, găsiți masa de joc în lista de tabele și alăturați-vă. Dacă există cel puțin un partener, jocul va începe imediat.

"Poker Shark" este un fel de no-limit hold'em când joci împotriva altor jucători. Fiecare este împărțită două cărți, cinci cărți în comun - se află pe masă, deschise în patru runde de tranzacționare. Când preflop, adică prima rundă, cărțile comune sunt închise, cu flop - a doua rundă, trei cărți sunt deschise și un alt card este deschis pe turn și river - al treilea și, respectiv, al patrulea tur.

În fiecare tur veți avea cursa potrivită, care este transmisă în sensul acelor de ceasornic între jucători. Puteți să eliminați cardurile și să refuzați să participați la joc - Fold, faceți un pariu egal cu rata jucătorului anterior - Apelați, faceți un pariu gol - Verificați sau Ridicați pariul - Ridicați / Pari. Următoarea rundă de pariere va fi finalizată atunci când toți jucătorii își pariază pariurile. Jucătorii trec chips-urile în centrul mesei, așa că se formează banca. Când se termină ultima rundă, toți jucătorii își vor dezvălui cărțile. Câștigătorul va fi determinat ca jucătorul cu cea mai puternică combinație de cărți, care va lua potul.

Puterea cardului este determinată prin alegerea a șapte cărți de câte cinci, cu compoziția ulterioară a mâinii de poker. Acestea sunt enumerate în ordinea importanței:

Cea mai puternică combinație este o culoare roșie. adică cele mai înalte cărți ale aceluiași costum: un as, un rege, o regină, un jack și o duzină.
După flushul regal, ratingul de rezistență este o culoare dreaptă - cărți succesive de același costum.
Ai reușit să colectezi patru cărți de aceeași valoare, de exemplu, patru doamne, atunci ai o penalizare.
O casă completă este formată din trei cărți de aceeași valoare și două cărți cu o altă denominație.
Cinci cărți din același costum de demnitate diferită - aceasta este o culoare. Următoarea combinație puternică pentru o casă completă.
Carduri succesive de costume diferite - stradă.
Trei - pierderea a trei cărți de aceeași valoare.
Două perechi - prezența a două cărți de aceeași denominație și două perechi de altă demnitate.
O pereche are aceeași valoare ca două cărți.
Cel mai mare card sau o combinație goală este determinată dacă combinațiile de mai sus nu sunt disponibile.
Când doi jucători au aceleași combinații de rezistență, câștigătorul este determinat de precedența cărților. Costumele din poker nu au prioritate.

Descărcați "Poker Shark"! În curând voi deveni un adevărat rechin de poker!

Secretele și bug-urile "Poker Shark"

Ați decis să vă jucați în "Poker Shark" pentru bani? Nimic nu este complicat în asta. Veți avea nevoie să rulați jocul și programul Charles 3.3.1 notoriu. Sarcina dvs. este să interceptați pachetul de intrare numărul doi, pentru care trebuie mai întâi să configurați suportul de pe linia api.vkontakte.ru. Aici trebuie să mergeți în jos la fila Editare răspuns și să deschideți Text acolo. Acum, cel mai important lucru: trebuie să puneți 100000000 în loc. Totul făcut!

În "Poker Shark" puteți să vă înscrieți un rating. Repetați toate acțiunile de la bug-ul anterioară, hacking jocul pentru bani, până când fila deschide Editați răspunsul. Veți avea nevoie acum să accesați fila Raw, unde găsiți și editați linia 44688. afișând banii câștigați. Puteți pune orice număr. Pentru toate solicitările suplimentare, faceți clic pe executați. Evaluarea dvs. ar trebui să crească!

Puteți câștiga jetoane în "Poker Shark" într-un alt mod, profitând de ocazia de a lua în mod repetat cursuri de poker și de a obține monede pentru asta. După prima antrenament, o mie de monede sunt creditate, a doua oară - cinci sute, apoi chiar mai puțin. Pune-l pe Charlie și porniți înregistrarea cu privire la trecerea ajutorului, prindeți pachetul MemberSelf.playTask și puneți-l la trimiterea, de exemplu, o sută de ori. Este mai bine să folosiți această metodă pe timp de noapte, astfel încât să colectați o mulțime de monede.