Moralitate - politețe, tact, recenzii

A hotărât să atingă un astfel de subiect ca moralitatea. Moralitatea, în primul rând, această educație, sunt valorile noastre de credințe, credințe. De ce este important ca fiecare persoană să fie educată. Toți suntem născuți și ne aduc în sus. Ni sa spus că e rău, așa că nu. Este foarte important să se obțină o educație adecvată. La urma urmei, o persoană nu este născută deja crescută, toate acestea obținem odată cu vârsta. O persoană ar trebui, de asemenea, să știe să se educeze în mod corespunzător, de exemplu, ar trebui să înțeleagă ce este bun, dar ceea ce este rău. Fără asta, nimic, deloc. Și numai o persoană poate rezolva cu adevărat această problemă. Mi se pare o mare problemă de moralitate în acest moment.

Mulți pur și simplu nu înțeleg cum să se comporte, mulți nu știu nici măcar ce este moralitatea. Ei nu se gândesc la regulile comportamentului în societate, toate acestea conduc la consecințe triste. De exemplu, o persoană adultă, dacă nu învață copilul bine și în special cum să se comporte, este rău. Cum ar fi mersul pe jos elev la școală, ei se văd într-un mod mitocănesc, rupe tăcerea, opri alții dată, și profesori suferă de ea, și toate acestea pentru că nu a primit de formare, el nu a explicat că este imposibil să se rupă tăcerea și a opri alții, suferă de această întreaga clasă. Cum să facem acest lucru. Aici, desigur, profesorul este rușinea înainte de toate, poate că atunci el va înțelege că nu au nevoie, ci doar un părinte poate influența acest lucru, nu un profesor, cred.

Cartea este un tovarăș credincios, cartea este un dar bun. Doar cărțile ne vor învăța lucruri bune. Numai cartea ne oferă ocazia de a merge într-o altă lume. Creșterea nivelului de cultură poate fi cu ajutorul teatrelor. Vizitați frecvent teatre, deoarece teatrele sunt o educație. Este un act terorist care ne dă plăcere estetică și morală. Mulțumită teatrului, învățăm lucruri de la mine. În primul rând, ea dezvoltă abilitatea de a vedea frumusețea, în al doilea rând, dă dezvoltarea fanteziei. Teatrul este o cultură, este o sinteză a multor arte, totul este în ea. Ce este cultura. Cultura este în primul rând valori interne, construite de-a lungul anilor, credințe, gândire morală, educație.

O persoană de cultură ar trebui să-și cunoască și să își onoreze rădăcinile, părinții săi. O persoană de cultură, această persoană educată, aceasta este o personalitate completă, care poate și ar trebui să fie respectată, cred, aceasta este opinia mea personală. Cultură și artă, aceste două sunt înțelese să stea una lângă alta, una să urmeze una de cealaltă. Arta este o înțelegere a esteticii, este abilitatea de a vedea și de a simți frumosul, acestea sunt emoții și sentimente care pot fi transmise prin artă. Arta de a face o persoană estetic dezvoltată, ea formează o personalitate creatoare de la el.

O persoană creatoare, rareori este educată. Oamenii care și-au dat viața, ei întotdeauna nu au cultură în masă, acesta este scopul lor principal de emisie, lucrătorii culturali desfășoară numeroase activități în scopul de a oferi cât mai multă cultură oamenilor. Acesta este obiectivul principal al tuturor activităților pe care le aveți. Cultura, acestea sunt cele mai frumoase calități, aceasta este educația și abilitatea de a vorbi în mod corect, este atât moralitatea, cât și iubirea față de patrie, respectând valorile oculte ale poporului. Este respectul părinților, bunicilor și bunicilor lor.

O persoană de cultură este o persoană educată moral, care nu se lasă să fie expresii caustice, care continuă să controleze ceea ce spune el. Acestea sunt oameni care nu vor intra doar într-o dispută sau nu vor crea doar situații de conflict.

Dacă ți-a plăcut recenzia - te rog împărtășești legătura cu prietenii tăi!