Cascada este un lamenter, un călător

Cascadele din Ural - oaspeții sunt rar, pot fi numărați pe degete. Una dintre ele este bustul de pe stâncile de pe malul drept al râului Sylva, nu departe de Suksun din regiunea Perm. Plakun - locuitorii așa-zisei cascade din regiunea Perm - cădea de la înălțimea de șapte metri, spărgându-se în pământ cu picături mici.

Există o legendă, ca și cum Plakun este o lacrimă a unei fete. Odată, în această țară trăia o frumusețe tânără și se îndrăgosti de inima unui tânăr dintr-o familie săracă. După ce a aflat despre asta, familia ia interzis fetei să se căsătorească pentru dragoste și sa căsătorit cu vechiul bogat. Dar iubitorii au decis să fugă în ținuturile altor oameni, doar că nu erau meniți să rămână împreună - tânărul a fost aruncat în închisoare, iar frumusețea nesănătoasă a fost înlănțuită la pinul înalt. Lăcrimile ei amărate s-au rostogolit pe pământ până când s-au transformat într-o cascadă furtunoasă.

Și într-adevăr, Plakun provine din rădăcinile unui pin vechi de secole. Sursa cascadei este apa subterană, bogată în acid carbonic. Dar nu numai frumusețea sa este renumită pentru Plakun - credincioșii ortodocși consideră apele sale sfinte și numesc cascada izvorul sfânt Ilyinski. Ei spun că de trei ori înoată în apele din Plakun, puteți învinge orice boală și puteți câștiga o putere fără precedent.

Cascada este un lamenter, un călător

În timpul iernii, apa cade pe un strat gros de gheață, dar apa nu îngheață și continuă să se deplaseze de-a lungul jgheaburilor de gheață. Plakun se transformă într-un palat de cristal strălucitor la soare.

Cea mai convenabilă modalitate de a ajunge la cascadă este din satul Suksun - distanța dintre ele este de numai 10 km. Puteți ajunge în sat din diferite orașe ale Rusiei.

1. Cel mai scurt drum spre satul din Perm este la doar 140 km. Este necesar să se deplaseze de-a lungul drumului spre Ekaterinburg spre orașul Kunur, urmat de un pointer către Suksun.
  2. Dacă plecați de la Ufa, urmați în direcția Perm trecut orașele Blagoveshchensk, Tatar Uryush și Horde. După ce ați ajuns în oraș, continuați de-a lungul autostrăzii spre Eketerninburg, până când veți vedea un pointer către Suksun după orașul Kunur. Traseul va fi de 390 km.
  3. Pentru locuitorii de la Izhevsk, vă sugerăm următoarea rută: urmați spre orașul Votkinsk trecând prin așezări Ceaikovski, Barda, Uinskoye, Orda. Mai departe, mergeți pe autostrada Yekaterinburg-Perm și continuați de-a lungul rutei Ekaterinburg până la așezarea Suksun (veți vedea indicatorul). Distanța totală este de 410 km.
  4. De la Ekaterinburg până la cascadă puteți ajunge pe autostrada Yekaterinburg-Perm (M5), mergând spre Perm. Trebuie să conduceți următoarele așezări: Pervouralsk și Achit. Mai departe, în fața orașului Kunur veți vedea un pointer în satul Suksun. Distanța de la Ekaterinburg este de 240 km.
  5. Din orașul Chelyabinsk ar trebui să se deplaseze spre Ekaterinburg trecut Pervouralsk și Aita. Înainte de a ajunge la Kungur, ieșiți la Suksun.
  6. Dacă mâncați din movilă, urmați autostrada către Ekaterinburg trecut Pervouralsk și Achit. Mai mult, înainte de a ajunge la orașul Kungur, urmând semnele, întoarceți-vă la satul Suksun.
  7. Cum ajungem la Paduna din Tyumen, rămâneți pe cursul spre Ekaterinburg. Traseul dvs. ar trebui să treacă prin orașe precum Pervouralsk și Achit. Înainte de a ajunge la orașul Kungur, mergeți la satul Suksun.

Odată ce ați ajuns la Suksun, ar trebui să conduceți prin ea - atunci veți vedea satul Sasykovo. De asemenea, este necesar să treci prin acest sat. Mai departe pe calea ta va exista un câmp. Trecând prin ea, veți merge la malul drept al râului Sylva. Pe mal este un pod flip, iar Padun este clar vizibil. Mergeți de-a lungul podului și mutați-vă de-a lungul țărmului spre partea dreaptă. De asemenea, este posibil să ajungeți la Padun prin câmpuri prin satul Tokhtarevo, urmând spre așezarea Pepelyshi. Înainte de aceasta, trebuie să virați la stânga (există un pointer). În sezonul ploios, această opțiune nu este potrivită pentru proprietarii de mașini standard, dar puteți încerca să o depășiți pe un SUV.

Păstrați marcaje pe hartă și navigați pe traseu