Browser Game Heaven descriere, recenzii, capturi de ecran, site-ul oficial

Heaven - un joc online bazat pe browser, într-un gen mixt de RPG cu elemente de logică. Jocul Heaven seamănă foarte mult cu un proiect precum "Technomagia" sau "Trei la rând". Toate aceste jocuri sunt unite de un singur lucru - luptele au loc pe schema clasică a jocului „bile“, care este, aveți nevoie pentru a colecta trei piese într-un rând pentru a le face să dispară. „bile“, „trei într-un rând“ sunt în prezent cele mai populare jocuri puzzle de pe Internet, oamenii sunt dependenți de ele în mod specific și permanent. Și această abordare a sărăciei rpg-esh brodilki, cu un joc logic favorit, a făcut o furore reală pe Internet.

În jocul Cerului, eroul tău călătorește prin lumea fantastică a insulelor care zboară, face noi prieteni și luptă cu monștri diferiți. Storyline deoarece curentul nu este prezent, principalul lucru este de a câștiga bătălii și pompa eroul tău, este încă în curs de dezvoltare insula plutitoare sale, care este dat fiecăruia în control. Inițial copleșit de sentimente amestecate, dar ar trebui să înceapă să joace în ceruri și omul umple imediat vistieria fanii acestui proiect, mai ales dacă știți deja regulile jocurilor de „bile“ sau „trei într-un rând.“ Desigur, Heaven este un joc amator, dar dacă vă place acest gen de jocuri logice, atunci aceasta este o adevărată descoperire pentru tine. Înregistrează-te în jocul Heaven și vei înțelege totul.

Mai multe articole din rubrica:

Jocul este construit pe bani reali, dar e gunoi. Banyats și să avertizeze pentru gunoi și selectiv (care a fost prins de mână). regulile de joc este zhiznesposobny.Igroki nici măcar nu se poate conveni asupra rascumpararii fiecare alte lucruri utile pentru ei, dacă observați un moderator - ai preduprezhden.Obmena deloc, care este deja dikost.Podderzhka în materie nu înțeleg de dezabonare hochet- si foarte delicat ori posylayut.Esche Am fost convins că proiectul a fost rău și se înrăutățește!

Nu pot intra numele personajului, ajutor