Vladimir georgievich migulya, oameni, recenzii

Un compozitor cu sufletul unui poet!

Astăzi pe NTV auzit o poveste despre ultimii ani ai compozitorului sovietic Vladimir G. Migulya, care literalmente inima durere. Aici, ariciul în spectacol a fost amintit de minunatele sale cântece efectuate de celebrul nostru interpreți. Din nefericire, vine în minte gândul, bine, de ce, de ce oamenii talentați pleacă atât de devreme? 51 a fost Vladimir Migule, când a murit de o boală teribilă, incurabilă. În ceea ce el a trebuit să suporte durerea și disperarea în cunoștință de faptul că el a fost în curând va muri, lăsând un orfan fiica sa mică, iubita soție și fiica ei din prima căsătorie, el a luat, de asemenea, în inima mea ca propria mea.

Pentru a cânta Volodya a început deja în vârstă de grădiniță, cântând cu voce tare melodii pe drumul spre grădiniță. Din copilarie, viata Volodea, al cărui tată a fost pilot militar, a fost „pe roți“, cu taxele lor veșnice, prin transfer, separarea de prieteni ... și noi impresii ale noilor locuri: RDG, Caucaz, Polonia, Urali, Kazahstan - este foarte posibil să învețe geografie aproape jumătate din lume.

Muzică, nu sa întâmplat accidental. Tatăl său însuși era foarte muzical, putea să cânte balalaika și chitară, ceea ce la făcut pe Volodya să se răzbune. Tatăl său îi părea un vrăjitor și, de asemenea, dorea foarte mult să învețe să joace. La insistența lui, mama a scris baiatul la o școală de muzică. Volodya a plăcut foarte mult să interpreteze și nu a ratat nici un singur matineu, oriunde a încercat să cânte din scenă. Totul ar fi bine, dar când a intrat în școala muzicală, brusc, puternic supărat, nu putea să se joace în mod normal în fața comitetului de admitere. așa că tocmai sa sculat și a plecat de la școală.

În același timp, în viața sa a avut loc un eveniment neplăcut, tatăl care a întâlnit o altă femeie a părăsit familia. Potrivit amintirilor mamei lui Volodya, a fost foarte supărat cu pauza cu tatăl său: "Probabil din această ruptură în cântecele sale, o asemenea tristețe ...". La insistența mamei sale, Vladimir a intrat în institutul medical, dar nu sa oprit din joc.

În Medinstitute în acei ani a avut o orchestra de soi, iar Migulya a început să joace în ea pe pian. "Așa a fost: el a devenit pianist", a glumit, interpretând nu numai lucrările unor compozitori celebri, ci și compozițiile sale și, curând, deschizând volumul lui Yesenin, el a compus brusc o adevărată poveste despre câine. În primul rând, a apreciat creația sa de către mama sa, pe care o plăcea foarte mult. Și a început să scrie romane, apoi să compună cântece. În acest moment, Migulya în institutul său a creat și regizat VIA Allego. În același timp, el a făcut o nouă încercare de a intra într-o școală de muzică și a intrat!

În 1968, el a finalizat cu succes două instituții de învățământ, și punând pe masă în fața mamei sale un grad medical, a declarat: „Aceasta este pentru tine Și acum am câștiga un muzician diplomă.“ Și a mers la Leningrad pentru a intra în Conservatoire.

În anii studenților, au scris aproximativ 50 de cântece, deși nu știm nimic despre ele. Celebrity a venit la el, după ce sa născut o dată melodie moale, intim și foarte luminos, care a scris o poezie poetul Victor Gin, un cântec numit „Vorbește cu mine, mama mea“, și a devenit primul performer Valentine Tolkunova. După aceasta, el, în cele din urmă, a primit o invitație la Lenkoncert ca interpret-interpret.

În 1974, sa mutat la Moscova. Cântecul său, „Vorbește cu mine, mama,“ a fost inclus în programul festivalului de televiziune All-Union „Song-74“, care, în sine înseamnă recunoașterea, și apoi de lucru a lui Vladimir Migulya a devenit cunoscut. Cântecele sale au devenit populare, ei cântă: Valentine Tolkunova Rosa Rymbaeva, Iosif Kobzon, Jaak Joala, ansambluri vocale-instrumentale și militare și chiar trupe și artiști străini: trupa americană "The Rolling Stones", polonez "Red Guitar" cântăreț Iugoslav Ivo Moiser ...

Cele mai cunoscute și mai populare cântece de oțel în plus față de „Vorbește cu mine, mama“ - „Aty-Baty“, „ani frumusete carry, bunatatea nu este duce departe,“ „Stunts“, „Nu se răcească fiul inima“ „iarba de lângă casă“ și altele. Și cu piesa "Iarba de lîngă casă", Vladimir Migulya murise.