Traseu turistic ecvestru

Bună ziua, draga oaspete al site-ului nostru! La conectare, Dmitry.

Continuam povestea despre traseul turistic ecvestru "Tolpar - calul cu aripi".

Deci, după băile de ieri, toți au dormit și dimineața s-au ridicat ca pe cei noi. Lucrurile uscate, starea de spirit este militantă, micul dejun - pe masă. Am mâncat micul dejun, ne-am împachetat, am încărcat lucrurile în sprijinul auto și am mers la grajd, pentru a șașa caii.

Un pic despre echipamentul călărețului: sfat de călăreți experimentați. Mulți cred în mod eronat că puteți merge în blugi și adidași. Declar cu toată responsabilitatea că în șa pentru bărbați, pantaloni sport sau pantaloni militari (camuflaj) sunt mai convenabile, pentru femei - jambiere. Pe picioare - cizme. Restul este fie incomod sau frecare. Apropo de ceea ce și unde se freacă. În prima zi de călărie veți simți că aveți un preot și genunchi. Popu tocmai a frecat, iar genunchii vor durea un pic, pentru că În șa, când călăriți un trot, trebuie să vă ridicați în etrieri. Având în vedere că degetele picioarelor sunt dilatate în părțile laterale, picioarele sunt într-o poziție foarte naturală și obosesc în genunchi.

În nici un fel nu vreau să te sperii, îți spun doar de ce trebuie să fii pregătit. Pentru a spune că întregul corp va fi bolnav după prima zi a călătoriei este greu de posibil.

Centru de echitatie
Grup pe traseu

Deci, traseul zilei a doua: de la satul Imenyashevo până la vaporașul de parcare din apropierea râului Mindim, în partea superioară a cursului Sikashty. Tabăra noastră este situată aici.

Au călărit cai, le-au confundat picioarele și i-au trimis să pășească pe o luncă uriașă.

Am strâns șezile, ne-am pus și am pus în gardă.

Scaune cu siguranță

Suportul automat a venit cu lucrurile și produsele noastre. Produsele și focul de foc - incluse și în costul voucherului. Apoi am pregătit prânzul.

Nu există nici un bucătar ca atare în călătoria pe cai pe traseu. Prin urmare, cina este pregătită de turiști, precum și de spălat vase, cazane etc. În acest sens, toți au început pregătirea mâncării: cei care au tăiat o salată și o pâine, care au gătit un terci cu focă pe foc, etc. De când am început să vorbesc despre mâncare, voi spune imediat că a fost suficientă mâncare, toată lumea era plină și nimeni nu era foame.

Gatim la miza

Apoi au pus corturi și s-au așezat.

Am pus corturi
Cortul este setat. Ultimul cuier

Într-un cuvânt, corturile, spumele și sacii de dormit sunt oferite pe itinerar gratuit. Dar aveam pungi de dormit, deci nu depindea de nimic. Chiar aveam perne gonflabile. Dacă mergeți la o astfel de excursie (da, în general, atunci când vă petreceți noaptea într-un cort) - luați perna gonflabilă, este foarte convenabil. Și sacul tău de dormit, pentru că el, ca o cămașă, este mai aproape de corp ...

Oleg umple pernele

Stabiliți, puneți tabăra. Apoi a fost oportunitatea de a "discuta" cu caii, de a le trata cu uscare. Ce am făcut.

Vezi un clopot special atârnat pe gâtul calului? Se numește kutaz și este necesar pentru ca calul să fie ușor de găsit dacă este pierdut. Sau găsiți-o în întuneric. Prin kryazani kutaz trebuie să te obișnuiești, pentru că bryakanie începe imediat după ce caii sunt răpiți și eliberați să pasc. Ie în fiecare zi de seară până dimineață. Cu toate acestea, în prima zi mai aproape de noapte, sunetul devine deja familiar.

Apropo, trebuia să ne corectăm planurile noaptea. Seara am aflat că ar trebui să ne uităm noaptea, de fapt, să mergem "la noapte". Cu toate acestea, doar pentru câteva ore. Se pare că acei cai, chiar dacă sunt confuzi, se pot întoarce la bază. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că caii nu se dispersează și la fiecare 20 de minute pentru a le număra.

La cină s-au împărțit în perechi și au stabilit un timp pentru fiecare pereche, fiind de acord că cine îi trezește. În noaptea aceea, la foc nu s-au așezat, încet toți au adormit.

Excursie de echitație în Bașkria "Tolpar - calul înaripat"