Recenzii - centrul microchirurgiei ochiului pe care îl văd

Astanina Anastasia Andreevna

Minikova Tatyana Nikolaevna

Nici măcar nu m-am așteptat ca totul să se facă așa de bine. Într-o clinică bine-cunoscut, care este pe buzele tuturor, și în cazul în care am încercat mai întâi să se întoarcă, a suflat peste mine această „kondovoj“ medicina sovietică, pe care am refuzat imediat. Aceeași clinică ("văd"), am găsit pe Internet. Aici este o atitudine complet diferită față de pacienți: ei vor asculta bine, vor căuta o oportunitate de a rezolva problema. Toate au spus cu calm. Medic foarte bun - Grigoriev Igor Alexandrovici. Și, în general, o echipă minunată. Mediul este personal confortabil și amabil. Într-un fel, imediat stabilit că totul va fi bine. Pe bani este de asemenea acceptabil. I-am sfătuit deja pe toți prietenii mei, care au probleme cu viziunea, să contacteze aici. Mulțumesc tuturor.

Leschenko Svetlana Anatolievna

Bună seară! Noi mulțumim din toată inima Dr. Makovkin Evghenii Mihailovici pentru operatie excelenta a suferit pentru fiul meu pentru corectarea vederii cu laser, precum și întregul personal spital pentru atitudinea lor atent, prietenos. Vă doresc succese în munca și prosperitatea în clinica dvs.

Bondareva Lucia Borisovna

Din partea de jos a inimii mele vreau să-i mulțumesc chirurgului Igor Grigoryev pentru două operații excelente pentru a elimina cataractele ochilor stângi și drepți. Cu toată inima, îi urez succes în munca lui nobilă. Bodareva LB invalid al celui de-al doilea război mondial.

Yarukova Marina Nikodimovna

Kryuchkov Yuri Sergheițich

Abdullina Elvira Ilgizovna

Văd! Mulțumesc, pentru acest lux!)
Am avut o viziune de -9,5 cu astigmatism și o cornee subțire, două clinici au refuzat intervenția chirurgicală, am fost deja disperați, această clinică a fost ultima speranță. Am venit aici și nu am pierdut!) Ne-a fost oferită o operație Femto-LASIK, doar pentru o cornee subțire. Operația a avut succes, ochii au fost restaurate într-o zi, acum, trezindu-mă, văd clar lumea, este un sentiment de nedescris!
Vă mulțumim din nou întregului personal, mai ales lui Evgeny Makovkin pentru profesionalismul dvs.!)

Mulțumesc mâinile de aur ale doctorului Igor Grigoryev mi-au întors vederea! Mulțumesc foarte mult.

Îi mulțumesc lui Makovkov Eugen Mikhailovici. Operația a avut succes, aproape fără durere. Multe mulțumiri acestui centru pentru munca făcută și noroc în viitor!

Văd fără ochelari. Și pentru acest miracol vreau să-i mulțumesc lui Evgeny Makovkov și echipei prietenoase și profesioniste a clinicii.

Vă mulțumim pentru o viață nouă fără ochelari și lentile de contact! Clinica justifică pe deplin numele - văd!) Datorită chirurgului Makovkin EM, medicul Kotovoy NA. și alții pentru atenția, răbdarea și profesionalismul lor.

Pot vedea clar acum fără ochelari, este bine să înoți fără să vă faceți griji cu privire la lentilele de contact sau pur și simplu să purtați ochelari de soare pe care l-ați dorit dintotdeauna. Așa este viața mea acum! Am purtat ochelari de clasa a VII-a. Am vrut această operație de când aveam 18 ani și acum la 26 am văzut în cele din urmă clar, aș vrea să fi avut această intervenție mai devreme!

Am cercetat ochiul unei clinici cu laser din St. Petersburg. Am ales "Eu văd". Toți cei aflați în clinica oculară "I SEE" sunt atât de prietenoși și foarte familiari. Mi-a trebuit doar câteva zile să vizitez un doctor pentru o consultație și o operație pentru ochi, ceea ce era cu adevărat fantastic și convenabil pentru mine! Următoarea recomandare am ales să am o intervenție chirurgicală FemtoSuperLASIK.

Chirurgul Makovkin Eugeni Mihailovici a fost foarte profesionist și chirurgia a fost rapidă și eficientă. Mi-a examinat ochii înainte și după operație. Era îngrijorat. Este un chirurg foarte experimentat și cineva pe care aș recomanda oricui doresc o intervenție chirurgicală laser la ochi cu îngrijirea și sprijinul profesional.

Întreaga operație pentru ambii ochi durează doar câteva minute. Tot personalul, inclusiv chirurgul, medicii, asistentele medicale au fost uimitori și m-au susținut prin operație și chiar și o asistență medicală mi-a ținut mâna în timpul operației care a ajutat atât de mult!

În a doua zi după operație. În fiecare zi, ochii tăi devin mai buni și disconfortul dispare. A fost uimitor! De asemenea, am luat ochii recomandați pentru prima săptămână după operație. Disconfortul a fost minim.

Trebuie să mă strâng că acum am o viață nouă fără contacte sau cu ochelari!

Dacă încă așteptați un "semn special" pentru a avea o intervenție chirurgicală cu laser, atunci aici este, fă-o!

Mi-ar recomanda foarte bine interventii chirurgicale de ochi cu "Vede".

Syrovnev Vladimir Alexandrovich

Plyusnina Alexandra Alexandrovna

Am o problemă ca o cornee subțire. În orașul meu natal a refuzat să facă operațiunea, dar aici am fost ajutat! Vreau să vă spun un mare mulțumesc medicilor, personalului! Operația a avut succes, fără durere. Totul este la cel mai înalt nivel, echipamentul este la zi, atitudinea față de pacienți este foarte bună! Recomand această clinică tuturor!

Totul este cool!
Mulțumesc minunatului chirurg Evgeny Makovkin. Pentru medici: Kotovoy NA Semkina E.S. Lebedeva A.A. Evdokimova N. pentru fetele cu recepție și asistentul medical Daria pentru munca și grija.
A durat mai mult de 2 săptămâni după LKZ. totul este bine!
Este foarte cool să vezi lumea fără lentile și ochelari
Sunt foarte fericit!
Pentru toți, vă mulțumesc foarte mult!

Zakharov Ilya Nikolaevich

Bine ai venit! Vreau să-mi exprim recunoștința față de clinică pentru viziunea mea excelentă. Mulțumiri speciale chirurgului care a condus operația, el este un specialist minunat și un maestru al meseriei sale și tot personalul clinicii. Mă bucur că nu m-am înșelat cu alegerea. Profesionalism înalt și echipament al clinicii, personal prietenos și reactivitate - totul este pe primul loc. Mulțumesc pentru viziunea mea)))

Bună ziua! Vreau să-mi exprim recunoștința față de personalul și medicii clinicii. Mă bucur foarte mult că medicamentul din orașul nostru a atins nivelul european. Citat pentru examinarea a doi copii de 4,8 și 6,2 ani. Am fost întâmpinați de personal prietenos și foarte prietenos, foarte rapid a emis toată documentația. Recepția era într-o formă jucăușă, copiii erau foarte interesați. Și sunt foarte mulțumit de faptul că nu se confruntă cu teama de a vizita un doctor, ci de bucurie. Copiii au spus că vor veni din nou cu siguranță! Și este scump) Vă mulțumesc foarte mult!

Anna Andreevna Lebedeva este un doctor foarte bun, se înțelege bine cu copiii, un specialist minunat.

Belonogaya Maria Alexeevna

Multe mulțumiri pentru centrul "Eu văd" pentru ceea ce ochii mei văd din nou fără ochelari și lentile. Cu puțină mișcare despre -6, am fost foarte inconfortabil în viața de zi cu zi. Și astăzi, deja în prima zi a câmpului de operare, văd deja ochelari fără ochelari mai bine decât în ​​ei! Mi-a plăcut atitudinea prietenoasă și atentă a întregului personal, abordarea individuală a chirurgului (Saifullina NF), mediul confortabil al centrului. Vă mulțumim din nou! Voi recomanda prietenilor!

Vasilyeva Lyudmila Yurevna

Orice persoană înainte de operație are un sentiment de disconfort, frică, emoție. A fost la fel cu mine. Dar de îndată ce am ajuns la clinica "Eu văd" toate aceste sentimente au început să mă lase. Atmosferă plăcută, prietenoasă, personal atent și îngrijitor. Ca urmare, în momentul operațiunii în sine, am fost calm și încrezător în succesul operației care mi-a fost datorată. Știam că sunt în mâinile unor profesioniști care și-au dat întregul suflet pentru a împlini acest jurământ. Vă mulțumim din nou pentru toți angajații spitalului, mai ales Igor Grigoriev, al cărui cel mai înalt nivel de profesionalism și o inimă bună să mă ajute într-un moment dificil din viața mea!

Khrebtovich Tamilla Ivanovna

Mâinile de aur ale doctorului Igor Grigoriev mi-au întors vederea! O mulțime de mulțumiri lui și colegilor săi pentru grija, atenția, răbdarea și profesionalismul ridicat. Mult noroc în toate chestiunile! Anul Nou fericit!

De obicei nu scriu recenzii, dar în acest caz doresc să împărtășesc impresiile mele. Vizita la clinică a fost foarte plăcută, mi sa răspuns la toate întrebările de interes pentru mine, am efectuat examenul necesar la un nivel înalt și echipament modern. Și este ceva de comparat. Mulțumesc personalului pentru atitudinea lor sensibilă și atentă. Mai ales vreau sa notu interiorul, in care te simti relaxat si confortabil. Îi sfătuiesc pe toți.

14.11 M-am dus la diagnosticarea vederii. Am rămas mulțumit de tot. Echipamentul este, bineînțeles, cosmos, nu se aștepta ca tehnologia să meargă atât de departe.

Îmi exprim recunoștința profundă față de specialiștii centrului "Eu SEE" pentru profesionalismul și abordarea individuală a fiecărui membru al familiei mele. Am apelat la sondaj și au fost plăcut surprinși că nu era necesar „să plătească mai mult“ pentru mai „examinare suplimentară“ (așa cum sa întâmplat înainte în alte centre - va desemna același preț, și care rezultă în mai mult de 2 ori). Totul a fost clar, la timp, profesional, obiectiv. A lovit în special interiorul clinicii! Acest lucru sugerează că conducerea clinicii nu este indiferentă față de confortul pacienților și de aceea nu "salvează"! Vă mulțumesc foarte mult! Clinica de prosperitate și succes în implementarea planurilor!

Vreau să mulțumesc din inimă personalului clinicii "VEZI" pentru profesionalismul înalt, pentru atitudinea delicată, de precauție, de îngrijire față de pacienți. Doresc prosperitatea clinică, succesul și succesul personalului său.

Mujdinov Nematjon Mamurovich

Am Muydinov Nematzhon Mamurovich a fost în spital, „văd“ și a fost mulțumit cu personalul de serviciu, vă mulțumesc, foarte medici politicos si profesional.

Burova Valentina Vasilyevna

Mulțumesc clinicii "Eu vad" pentru acțiunea de caritate pentru organizația publică "Locuitorii asediului Leningrad". Angajații tineri, competenți, sunt foarte serioși, respectă persoana de vârstă. Grijă, atenție, ajutor profesional, dragoste pentru profesia aleasă ne-au lovit. Vă dorim succesul în toate întreprinderile de fapte bune, creșterea profesională a angajaților. Sănătatea fericirii în viața personală. Îmi voi aminti întotdeauna mâinile aurii ale dr. Anna A. Lebedeva și asistenta medicală Kasay Darya.

Recepție bună, atmosferă minunată. Efectuarea diagnosticării ochilor pe echipamentele cele mai moderne. Prețurile sunt accesibile.

Smirnova Anna Ivanovna

Lăsați-vă feedbackul