Nevsky Express

M-am gândit să merg singur, am deschis site-ul Lux Express. dar numai la acel moment a comandat un card PINS. Am cumpărat biletele în Lux Express. și de la Sankt Petersburg la Riga la ora 21.00, cu sosire la ora 7.45 în Riga și. A doua zi, autobuzul Express Express a plecat la Tallinn. Cu noi era o jumătate de autobuz din China. Și aici. Notre Dame și Sacré-Coeur), Catedrala Alexander Nevsky și Catedrala Dome. A fost pe puntea de observare.

într-o altă clădire, "Nevsky -Inn 2" pe Malaya Morskaya. vom merge fie la CB sau la trenul expres. sau cu mașina.

Ne-am întors acasă din nou în tren "Grand Express". Mai multe despre el a spus într-o revizuire despre hotel în.

alimentat de lacrimi de lăcomie - a cumpărat bilete pentru Nevsky Express. Puteți lua cu siguranță o noapte. Am luat pui și ouă pe drum pЃЉ)) „Nevskiyekspress“ Mi-a plăcut „Sapsan“ a mers. cu buchete de flori. Separat, puteți merge la "Nevsky Panorama" pentru 300 de ruble. În general, vreau. html Emb. canal Griboedov d.22 k.5 (stația de metrou "Nevsky Prospekt"), este situat vizavi de Kazan.

Nevskoekspresse "părăsim Moscova și după patru ore de călătorie confortabilă aterizăm la Moscova. Înainte de a vizita Catedrala Petru și Pavel a mers pe „Neva Panorama“ (intrare Capela 300 p. 250. pentru copii de Xenia din Petersburg. Nevski Prospekt merg cu autobuzul №24 la statia. Metrou. La întoarcerea în centrul orașului a mers de-a lungul Nevsky Nevsky prospektuvozvraschalis de Isak și monument Przewalski, apoi a mers mai mult de-a lungul Nevsky Prospekt, a cumpărat suveniruri, iubitorii de plăci și magneți.

și mai convenabil. În cazul în care metroul nu este necesar, apoi la Nevsky Prospekt și la Gara din Moscova, la 10-15 minute de mers pe jos. site-ul au citit că pe Nevsky 25 deschis în jurul valorii de ceas instituția de rețea "Cantină № 1", cu un foarte. Embankment Griboedova Canal numărul 8, lângă Nevsky Prospekt, ieșirea de la stația de metrou "Canal. în căutarea unei gustări ieftine opțiune, nu este foarte scump. Este situat pe Nevsky Prospect. lângă Gostiny Dvor. Întorcându-se de la aceste două muzee la Nevsky Prospekt de-a lungul Canalului Griboedov, pereții casei atârnă. Moscova sa dus la "NEVSKOMEXPRESS". El lasă la Petersburg ora 13.00, la Moscova - la ora 17.45. Du-te 4.45.

de la serviciu devreme. Trenul este la 17-30 de ani. Am condus cu Nevsky Express. Din Moscova -4 ore pentru 1500 ruble. Ne-am plimbat de-a lungul Nevsky Prospekt și am dormit. Calea mea se află pe Nevsky Prospekt. Casa de cântăreți, Spas-on-the-sânge sunt favoritele mele ... Mulțumesc lui Leah, ire. La 8-00 sunt la porțile Lavrei Alexander Nevsky. N-am mai fost niciodată înainte. Du-te la gară. Nevsky Prospect elegant, toată lumea se plimba ...

- drumul de intoarcere, ne-am planificat pe Nevskomekspresse (plecarea 18.30 la Moscova, în 23 de ore la -. mari de aproximativ 15 minute de Nevsky (Catedrala Kazan) și Isaac, la 5 minute de când a fost un oraș închis Lăsarea pe Nevsky în Catherine parc ... Magazin, "Muzeul de ciocolată" pe Nevsky - frumos pentru a vedea figuri interesante, este greu să rezist și nimic.

doamna ne-a părăsit. Apropo, biletul pentru turneul de la City Tour Nevsky Express mi-a vândut 750 de ruble. căldura ei este ca moartea. Prin urmare, am cumpărat imediat panorama Nevsky (în conformitate cu City Tour Pass pentru 100 de ruble.

Am fost acolo pe Sapsan pentru prima dată, înapoi - pe expresia Nevsky. Peregrine Falcons sunt semnificativ mai scumpe - cum ar fi. cartier, dar în același timp liniștit, calm, nu ca Nevsky revoltător. Ferestrele au vedere spre curte și sunt foarte liniștite.

tren frumos "Nevsky Express". El, ca și Sapsan, costă mai puțin și este hrănit pe drum.

absolut). Trebuia să aleg Nevsky Express. pentru posibilitatea unei tranziții minime.

A trebuit să schimb biletele de la 26 la 22 și să merg acasă la Nevsky Express. Am scris o declarație.

06.12.09 Sergeeva Anna

Ne întoarcem la vremea când Nevsky Express a fost aruncată în aer. așa că au riscat până la ora 9 în călătorie.