Jocul miracol în contact - recenzie, coduri de cheat, bug-uri, secrete

Jocul Miracle City in Contact este un simulator colorat de construcție urbană. Jucătorul va deveni primarul orașului nou construit și îl va dezvolta: creșterea populației, construcția de locuințe, dezvoltarea afacerilor și a industriei etc.

Baza oricărui oraș este populația sa. În jocul Miracle City există mai mulți parametri legați de populație. Primul dintre ele este numărul maxim de locuitori. Aceasta depinde de numărul de clădiri rezidențiale și de tipul acestora (cabana, casa, etc.) și este afișat în partea superioară a ecranului. În plus, jocul are parametrul Fericirea populației. Depinde de numărul și tipul de facilități de divertisment (chiosc, sală de biliard etc.). Maximul populației nu poate fi deasupra nivelului de fericire. Trebuie să se țină seama de faptul că fiecare instalație de divertisment construită în continuare, de un singur tip, aduce bucurie tot mai puțin. De exemplu, cel de-al doilea chioșc de ziare va da mai puțină fericire decât prima. Populația este necesară pentru construirea diferitelor clădiri.

Câștigați bani în joc Miracle-city Vkontakte permite facilități de producție: fermă, moară, etc. Pe fermă puteți să vă dezvoltați diverse plante și să le vindeți sau să le procesați în alte facilități: o fabrică, o fabrică de bomboane etc. Deci, puteți câștiga mai mult. Ulterior, cu o creștere a nivelului și cantității populației, jucătorul va putea construi alte facilități de producție: un atelier de bijuterii, o fabrică de produse lactate etc. Ele aduc mai mult profit.

Când orașul crește, va trebui să extindeți teritoriul. Pentru a cumpăra un nou site, aveți nevoie de bani și anumite elemente. Pot fi scrisori și colecții. Certificatele sunt vândute pentru monedele de aur, emise ca recompensă pentru a ajuta prietenii sau pentru a-și îndeplini misiunile. Obiecte colective sunt date pentru a efectua diferite lucrări în oraș (de exemplu, recoltarea).

Imagini (imagini, click pentru marire):