Golful Navaio

- Alykes - Agios Nikolaos - Volimes - Golful Navaio - Porto Vromi - Anafonitria - Katastari - Zakynthos. Și aici este mult așteptatul golf al lui Agias Kyriaki și Alykes. liber, larg, cu taverne confortabile nesfârșite, golful merită cea mai mare apreciere. E timpul. în continuare, ne-am oprit pe un deal, în fața noastră a deschis o vedere minunata a golfului Alikes.Mnogo citi despre frumusetea golfului Ksigiya, dar a văzut și nu a putut lua ochii de filmat și filmat cu altele diferite. De aici este cel mai convenabil să plecați pe o barcă și în peșteri albastre (1 oră) și în Golful Navajo (3 ore).

pe distanțe lungi. Este acesta Golful Navaio (de sus). bine, trecând pe plaje. pe care. la început, am vrut să vizităm Bohali. și după Navajo mergeți în partea de Limni Keri. cu sosirea. peste (și în) Navaios trebuie să apară fără întârziere de la 12 la 13 ore. când umbra nu cade pe golf. Așa e. În golf nu există nici o umbră la prânz. dar. ar trebui să fie în Navajo la ora 14. I. Și pentru mult timp Navaio va visa. mâine. dar acum. Și nu. umbra care coboară în golf (pentru că ghidul era corect).

a devenit foarte popular printre turisti. Golful se numește Navajo. Opiniile de sus nu se pretează la nici unul. chemați birourile, aflați dacă vor fi excursii la Navajo. și dacă da, vremea va oferi o oportunitate. pe un tur pe mare al peșterilor albastre și în Golful Navajo. După ce au pus un semn în navigator, s-au mutat. avea timp să cadă lângă barcă, mergând în Golful Navajo. O călătorie de două ore în valoare de mare. apă albastră strălucitoare. Ne apropiem de Golful Navajo. Și aici acostăm, descărcăm pe țărm și aici. Am avut noroc. În plus față de barca noastră de pe Navaio există o singură barcă. Nu există o astfel de aglomerare.

arhitectura, culorile azure ale mării și golful ireal din Navajo. Am așteptat această minunată. insule cu o înot în insula Marathonisi, în Golful Navajo și peșterile albastre. Și cu siguranță. Acesta este un golf uimitor de Navajo. dar senzațiile, cele pe care le-am primit, privesc naufragiul naufragiului, fără îndoială, predomină. aceleași țigări;))). Urcați pe partea de sus a plajei din Golful Navajo imposibil - numai pe mare, fie. Bucătăria greacă, încoronând platforma de observare a golfului. Personalul angajat al cafenelelor a venit cu asta.

Ne-am oprit la plaja Porto Zorro, un golf pitoresc. dar pentru că hotelul și restaurantul se află în apropiere, întreaga plajă. Aceștia au dat un omagiu manastirii și au căutat o platformă de vizionare a golfului Navajo. După cum a devenit mai clar, există două drumuri în Porto Vromi și nu se intersectează în golf. Ambele golfuri merg la bărci în Golful Navajo. Dar am avut o altă sarcină în acea zi. După scăldat. două-decked, iar oamenii sunt nebuni mult. Noi decidem să înotăm în Golful Navajo numai după prânz. pot fi făcute dintr-o platformă specială, agățată pe golf. Dar există un soare imens la soare.

Călătorii spre Navajo. tot ce trebuie să aveți cu voi. Oamenii din Golful Navajo sunt mulți (la ora 10:30) și gazele de evacuare de la ambarcațiuni. costul este de 20 de euro. Mi-a plăcut plaja, atunci când mergi pe o barca de la Porto Vromi spre regretul Navajo .K și întristarea în Navajo nu sunt plantate, dar scăldată într-o astfel de plyazhe.Hotya interesant mă așteptam să înoate în Navajo fără mulțimile. Și impresia e că au interzis-o. că a fost necesar să mergeți în golful stâng (dacă vă uitați la mare). Deși Navajo încă nu aterizează.

ne-am dus la puntea de observare a golfului Navajo. Pe drum ne-am oprit la orașul Exo Chora. Drumul spre Navaio este foarte pitoresc, dar priveliștea golfului este doar o plăcere, m-am uitat la el și la tot. zi vremea a fost excelentă și am mers la Cape Skinari pentru a ajunge la golful Navajo și peșterile albastre. Dar mai întâi au fost Navajo și peșteri - am navigat pe. am înnebunit și am petrecut aproape o oră în golf numai. Ce pot să fac. După Navaio. Peșterile albastre nu sunt atât de impresionante - se pare că a existat o strălucire a frumuseții)

10 persoane, așa ne-am alăturat, transplantat într-o barcă mare și a înotat la BuhteNavayo .Malenkaya prima, cea mai mare parte a golfului .Vot care a fost în Navajo Navajo 11,30Do la revedere. turiști, toți încărcați pe vapoare, apoi cineva a navigat în peșterile albastre, cineva din Navajo. această tavernă: o bucătărie excelentă, un serviciu bun, un golf pitoresc - totul este perfect pentru prânz!

din Zakynthos (cu tot respectul față de golful Navaio și peșterile albastre)! O cerere mai mare pentru aceștia. la Golful Navajo nu sa apropiat! Această informație a fost toate corturile (am verificat mai târziu în golf. Pentru a navajo am trecut. Dar rămâne o observație. Natura. Golful în sine este cu siguranta un frumos (deși. Nu se va găsi într-un birt turistic în apropierea Navajo sau pe plaja din Laganas. Acolo deja toate.

EXCURSII: Cartea de vizită a insulei este Golful Navajo. Din cauza ei, am luat două excursii. 5. Punctul de observare al Golfului Navajo. Frumusețea este extraordinară. pentru înot: în zona peșterilor albastre, în Golful Navajo. în partea de vest a insulei. Prânzul este plătit separat. BUHTANAVAYO. Un loc unic! Sigur pentru a vizita! Indiferent de timpul de oprire în bay și.

recenzii și fotografii uitate. Cred că Golful Navajiei nu va lăsa pe nimeni indiferent. Cumva odată. pentru a face acest lucru este de a merge în jurul valorii de cel puțin cele mai multe dintre plaje și golfuri și de a face personal dvs. de rating. mic, un fel de nisip drept de catifea. Golful Nikolos și Golful Viarome sunt o transparență frumoasă a apei. cu opriri în trei golfuri - în două vase de pe navă și o oprire în Navajo pentru o oră de la țărm. Uită-te la golful Navajo de la înălțimi, de asemenea, merită.

16.07.13 Ulitina Olga

zi a mers la Golful Navajo. Peșterile albastre, apoi pe puntea de observare de pe Navajo de sus, în parc.

Golful Navajo este o faimoasă carte de vizită nu numai a orașului Zakynthos, ci a întregii Grecie, este doar una. știi ce mai surprins în Golful Laganos? E un fel de teritoriu rezervat ... Parcare. "Malachite" și "turcoaz" - în golfurile Cape Skinari și un sentiment persistent care nu pare atât de frumos. Doar fabulos "apă de lapte" în Navajo. Acesta este un alt simț al nerealității: și din asta. Culoarea apei din Golful Navajo este atât de tentantă încât influența sa devine oarecum hipnotică. Mai ales cu. cu toți copiii de pe plajă și apoi eliberați ... Nu mai puțin arici marini (în Golful Porto-Vromi).

Jos, călătorește aproximativ 30 de metri adâncime. Am plecat pe un catamaran din golf și am văzut insula destul de aproape. Limnionias este un golf uimitor de frumos. puteți sta pe șezlonguri într-o cafenea. Există o stâncă cu care este totul. Golful Navaio-Xigia. înainte de mesoscala Agios Nicholas, de acolo a mers pe o barcă cu viteză până la peșterile albastre și Golful Navajo. este mai bine să călătorești la ultima barcă la ora 15.00. Vor fi mai puțini oameni în barcă și nave din Navajo. locuri, chiar și fotografiile s-au dovedit a fi de succes. Golful este cald, țestoasele navighează pentru a se hrăni înflorit acolo.

2. Croaziera spre Golful Navajo. barca / barca, la 40 de minute până la navajo (navajo). Pebble beach, apa este tulbure. După Navaio încă două băi - unul în zona Peșterilor Albastri, altul în Xigia (.. a refuzat :) Dar am vizitat un loc de neegalat - golful Schize. Pădure de pădure, aer frumos. încercați vinul alb local. Pe etichetă, naosul naufragiat și datele producătorului sunt Tsoukalas.

„“ Nisip alb „și“ ape turcoaz buhtyNavayo. „Dar anul trecut ne-am decis să se distreze. Insula (buhtaNavayo de la o înălțime de stânci, buhtaNavayo de la mare, un restaurant în dealurile cu vedere la Golful Porto.

Foarte aproape de plaja Plaka Plaja. Este o plajă mică într-un golf mic. marea este calmă. pe puntea de observație, din care se poate vedea atracția principală a insulei - Golful Navajo. Am mers la Porto Vromi pentru a vizita golful Navajo. admirând vederile fermecătoare ale drumului. Dimineața, navele mari cu turiști vin la Navajo și este mai bine să vizitați acest loc după. Plaja din Limni Keri se află în golf. astfel încât marea este calmă. Am scăldat cu plăcere:

-Caretta, care în lunile de vară navighează în Golful Laganas din Africa pentru a continua. parcare în Golful Navagio - golful de naufragiu, unde se face baie de 1 oră. Noi explorăm golful Porto de la mare. SHUGGIYA BOUGHT, SHIPWRECK BOAT. Golful Navagio este un card de vizită al insulei Zakynthos. Bukhta Navajo este un loc fabulos înconjurat de pietre, și este imposibil să ajungi aici de pe pământ. Azure.

și după cinci minute vedem barca, fluturând mâinile și îndreptându-ne spre peșterile albastre și spre Golful Navajo. Buhta Navajo. mai departe de țărm, cu atât mai cald este, nu fi leneș, luați adidași de mare, pietricelele sunt acolo. ), dar ajungem. Aceasta este cea mai puternică impresie din Zakynthos, fantastic - Golful Navajo de sus