Foto: Valea râului Kwai

Împreună cu Max am decis să ne apropiem mai mult de ceea ce se întâmplase, iar apoi, din partea colibei, a existat un urlet plin de jale. Nu atât de tare, dar atât de deranjant și persistent, înghețul alerga prin piele.

În prima noastră călătorie în Thailanda am făcut o excursie de două zile de-a lungul râului Kwai. Călătoriile s-au dovedit mai mult decât oricând incitante, distractive și pline de aventură. Și, în plus, am fost martori la un poltergeist.

Partea 1. Începutul excursiei și valea râului Kwai

Foto: Valea râului Kwai

Cine a avut experiența unor astfel de excursii, știe că trebuie să petreacă mult timp pe drum. Mergând între numeroase destinații, am reușit să ne cunoaștem și să ne facem prieteni cu un cuplu foarte colorat. Ei erau cetățeni clasici ai Odesei, cu bârfe tipice și o sursă inepuizabilă de mușcături și zicări infinit de ridicole despre tot ceea ce le-a prins ochiul. Având în vedere că ne de la Rostov-pe-Don, care, după cum știm, încă Rostov-papa, Odessa-mama ne îmbibată imediat un aranjament special, și până la sfârșitul turului am fost frică să rupă intestine râs. Și noii noștri prieteni au numit mătușa El și unchiul Gene.

Cu glume și glume, ne-am plimbat de-a lungul plantațiilor de nucă de cocos, rostogolindu-se pe canale fluviale. Mătușa Elia a luat toată piața plutind pe urechi, de tranzacționare ca un adevărat Odesa, în timp ce unchiul Gene imprudență flirtezi cu un tânăr de mătase vânzătoare. Ghidul nostru se uita unul la altul îngrijorat de acest cuplu, temându-se că ar arunca ceva.

La sfârșitul primei zile de călătorie, am obosit și saturat cu experiențe noi, oferite fie pentru a ajunge la locul peste noapte pe barci cu motor lungi, sau prin purtarea de jachete și renunțarea la fluxul, restul drumului să înoate în apele răcoritoare ale râului tropicale. Hotelul nostru a fost situat pe plaja chiar în mijlocul junglei, iar după o zi plină de căldură și plină de viață, ideea de a ajunge la ea prin înot ne-a părut foarte reușită. Ne-am îndrăgostit fericit în apele pline de bucurie, în timp ce mătușa Elia, referindu-se la o oboseală puternică, a mers la hotel cu barca.

Foto: Valea râului Kwai

Am plutit, ținându-ne mâinile. Râul strălucitor de smarald răsuciți între băncile înalte, pitoresc înverzit cu junglă. Nu era nimic în jur care să indice prezența unei persoane. Din ramurile copacilor, din timp în timp, izbucnirea de turme nu ne cunoaștem păsările. Cicadas sună furios. Cerul era pictat în tonuri roșii. Se întuneca.

Grupul nostru de flotoare portocalii se împrăștia pe suprafața apoasă. Gena, aparent hotărâtă să nu interfereze cu idila noastră de familie, a învins înainte. Cineva a fost râzând și glumind, cineva ca noi, leganandu fericire pe apă și se uită în jurul nostru frumusețea naturii tropicale, și o fată tot timpul plâns, că apa poate fi un șarpe sau ceva teribil, iar acum ei toți vom mânca.

Partea 2. Sa navigat

După un timp, am văzut un dig, cu ambarcațiuni lungi închise și clădiri mici, ale căror acoperișuri erau acoperite cu ceva de genul stuf. Râul din acest loc era de aproximativ cincizeci de metri lățime, iar băncile erau foarte abrupte. Îi plac pereții neasigurabili care se ridică deasupra noastră, blocând ultima rază a soarelui pe moarte. Aici a fost hotelul nostru și, prin urmare, am navigat.

Foto: Hotel pe râul Kwai

Pe țărm așteptam deja ghidul Maxim. În timp ce toți și-au căutat lucrurile și s-au uscat, Max ne-a spus că am fost prea târziu, iar grupul anterior, deja de mult timp în hotel. Am căutat-o ​​pe Gena și, când nu am găsit-o, am decis că era înaintea noastră și deja aștepta la fața locului. În acest moment a fost destul de întunecat. Lumina de pe dig, din anumite motive, nu este inclusă. În depărtare, pe munte, am văzut luminile hotelului nostru, dar aici eram întuneric atât de dens încât părea că ar putea fi atins. Max, a explicat că au existat unele probleme cu iluminarea teritoriului, dar există lumină în clădirile hotelului. El a fost foarte nervos pentru că a trebuit să meargă acum în întuneric și a spus că toată lumea ar trebui să fie condusă de lumina felinarului său.

Dintr-o dată, în spatele nostru era o tulburare inimaginabilă. Din coliba, o parte din care stătea în apă, thai-ul începu să strige cu strigăte, erau muncitori ai hotelului. Au fugit la ceilalți colegi, toți fluturându-și mâinile și discutând foarte emoțional ceva foarte neobișnuit pentru oamenii din Thailanda. Cineva aprinse o torță. Pe fețele celor prezenți, fulgerările de flacără dansau, iar întunericul se întindea spre laturi, ascunzându-se în frunzele unei verdețuri tropicale luxuriante. Era clar că cei care se aflau în colibă ​​erau înspăimântați de ceva. Femeia, palidă ca o cretă, se ținea de tânăr și gâfundea aerul, în timp ce omul interpreta ceva în rândul colegilor săi trimiși, îndreptându-se către casa de stuf. Fețele tuturor erau nedumerite.

Partea 3. Poltergeist

Noi împreună cu Max am decis să ne apropiem mai mult de ceea ce se întâmplase și apoi, din partea colibei, a fost un urlet plin de jale. Nu atât de tare, dar atât de deranjant și persistent, înghețul alerga prin piele. Vreau să spun că, atunci când vă aflați în mijlocul junglei din bezna si auzi asta, dar încă se vedea frica reală pe fețele localnicilor, vrând nevrând începe să panica.

Practic, am crescut în pământ cu frică și m-am agățat de soțul meu, ca și când ar fi fost singura mea mântuire. Frica de valul sufocant lipicioasă mi-a îngrozit mintea și gândurile mi s-au grăbit în cap ca un roi de albine furioase. Logic a spus că trebuie să existe o explicație pentru asta, dar în creier s-au născut cu adevărat imagini sfâșietoare.

Partea 4. Expunere

Apoi, din întuneric, râsul homeric a răsunat, ca și cum diavolul însuși ar fi înviat din lumea interlopă și ne-ar fi distrat de noi. A fost o stropire de apă, cineva a trimis o rază strălucitoare de lanternă sub colibă ​​și am văzut cum ieșea din ea, sufocându-se cu râsul ... unchiul nostru Gene.

Lacrimile i se strecurau din ochi, îi ținea în stomac și râdeau până se ucidea. Evident că nu avea suficient aer, și din acest motiv nu mai putea să iasă din apă, din când în când, căzând în genunchi. Și pentru toată această acțiune, cu chipurile crescute și întinse, în liniște absolută stătea și priveau pe Thais și grupul nostru.

Pentru toți cei din jurul tău, a început încet să se întâmple că tot acest poltergeist nu a fost altceva decât gluma nereușită a prietenului nostru vesel. Cumva, el a reușit să se strecoare până la colibă ​​și să se ascundă sub unul dintre ei. Credea că îl vom căuta și intenționa să ne sperie cu dispariția "misterioasă" a lui. La acest gând a fost condus de o fată plâns și plâns, care tot vorbea despre monstrii râului. Dar întârzierea neplanificată și întunericul apropiat au făcut unele ajustări planurilor jokerului. Văzând că nu îl căutăm deloc, Gena sa plictisit și a decis să ne joace trucuri în locul celor locale. Șezând sub colibă, în întunericul înălțat, a început să facă tot felul de sunete pe care locuitorii casei le luau pentru a juca parfumul râului. Unchiul Gene și nu se aștepta ca o astfel de notificare să aibă loc în această chestiune și s-au despărțit cu seriozitate. La început, el sa scărpinat și a mârâit, apoi a urlat, dar apoi nu a putut să stea la vederea fețelor alungite și a râs. Realizând că el sa trădat pe sine și că temându-se să se înece de râs, sa hotărât să se arate lumii.

Sincer, m-am gândit că Max îl va îneca. Era evident că el, la fel ca oricine altcineva, aproape că și-a pus pantalonii, iar genunchii i s-au scuturat puțin când am scos Ghenadia din apă. Își exprima rapid tot ceea ce gândește și, cu frenezie, îl târâse pe Genna, care izbucni în râs de râs, pe mal.

Când Thais a realizat ce se întâmplă, au fost liniștiți la început, apoi au început să râdă din ce în ce mai tare. Ne-am alăturat și, în curând, râsul nostru general a fost auzit în tot cartierul. Mulțumesc lui Dumnezeu, că Thaisul a avut un bun simț al umorului, și nu au cheltuit Gene pentru o glumă fără succes. După un timp, ne-am întors la hotel.

Max încă nu a vrut să se liniștească și a spus întregii drumuri prietenului nostru cât de rău a fost. Gena continuă să chicotească și să respingă ghidul nostru, ca de la o zbuciumă enervantă. Se simțea clar ca un erou. Dar, venind la recepție, am văzut-o pe mătușa care aștepta acolo pentru Alya. Ea, ca un nor de furtună, stătea în mijlocul sălii, își îndoia brațele și privi cu înverșunare la soțul ei. Pentru natura ecologică a imaginii, nu exista decât știftul de rulare. Toată distracția unchiului Gena cu o mână a decolat, chiar a devenit mai scurt. Iar Max, realizând că ora de socoteală este aproape, sa retras imediat cu un zâmbet de sânge.

Partea 5. După cuvânt

În acea seară, unchiul Genu nimeni altcineva nu a văzut, dar la cină, vorbea doar despre el și despre trucul lui extravagant. Martorii incidentului au spus cu entuziasm celor care au ratat distracția impresiilor lor. Alcool, beat pentru a scuti de stres, a adăugat detalii pline de culoare la poveste, și în curând a dobândit noi detalii interesante. Era ca și cum copiii din lagăr își vânau povestile înfricoșătoare de foc.

Hotelul nostru era un grup, separat unul de celălalt, un bungalou în mijlocul unei jungle ușor înnobilate. Lumină pe teritoriu și neincluse, iar pistele, înecate în vegetație tropicală, erau iluminate de mici torțe. Umbrele negre dansau în jurul nostru și se părea că jungla se mișca. După această experiență, imaginația noastră a fost jucată cu seriozitate. Când a fost timpul să se disperseze, toată lumea a preferat să o facă într-un mod organizat. Nimeni nu a vrut să primească un atac de cord de la un alt ancitic al lui Gennady.

Clase de autobuze în Thailanda Autobuzele din Thailanda sunt împărțite în 5 clase. Clasa a treia Pentru a autobuzelor din clasa a treia apar mașini cu ve.

Palatul Bhubing - reședința actuală a regalului. Palatul Bhubing - aceasta este reședința actuală a familiei regale, care este disponibilă.

Opinia publică Fiecare persoană care merge pe o călătorie separată se ciocnește în mod necesar cu cele mai puternice.