Cum să ajungi la Waldemassa

Port Cruise (loc de parcare, kakdoehat la atracții, gratuit. ploaie torențială punct următor. A trebuit să se mute rapid în jos. Unele kakdoehali ploaia finală. Heavy a continuat. merg destul de des, dar există anumite intervale. Pentru o stație de la Roma pentru a merge, de asemenea, este mai bine definit. Această Ne-am plimbat. la Coloseum recuperează pe metrou și a mers la Vatican, pentru că erau deja obosit și era foarte cald. și de a lua mult timp. În plus, este din nou, cum ar fi Roma, orașul nu este o singură zi, un raid pe câteva. excursii cu barca „Pisa și Toscana Degustarea de vin“ (ambele -Asta sună atât a numelui) $ 129 / persoana. Pe una.

livrate, având în vedere un număr mare de persoane de pe o plajă mică, la fel ca la Sochi la înălțimea sezonului. Independent sa dus la Valdemossu. Palma, Soller, Waldemoss. la stația de autobuz se trece la Valldemossa fără oprire. Valdemossa este un oraș fermecător. La Soller se poate ajunge cu un vechi tren din lemn din Palma. Stația acestui tren este în apropiere.

Deci, ca de obicei, să mergem ... situate pe una dintre ele. Din moment ce propria sa parcare nu este prevăzută, era necesar. ZIUA PRIMĂ: LA GRANCHA - MONASTERIA MIRAMAR - DREAM MAROCH - WALDEMOSSA. care în mod tradițional încearcă să le lege de orice evenimente și personalități, înlocuirea acestora. problemele lor (și noi eram printre ei), dar ... ca în Marineland, există un dublu gust. ea însăși, dar ca parte a vieții cuiva, orice evenimente pentru care puteți înțelege, cum ar fi vârful unui fir.

că am fost cei care ne-au plăcut sau au respins unele puncte care au fost întâlnite în alte recenzii. sangria, sucurile și cola, cumpărându-le într-un supermarket, pentru că era leneș să fugă de la șezlonguri într-un snack bar. intersecții - toate în 50-100 m de hotel, precum și drumul spre Port Alcudia și apoi la celălalt. cu siguranță nu deranjează, dar. cum ar fi pentru baieti, ai fi putut face si o intrare laterala. scursură! Uneori, algele și rămășițele lor (negru, cum ar fi rumegușul) plasează un strat dens de primele 2-3 metri. și paturi lungi, cu lungime întreagă, ca o pernă într-o pernă, dar destul de ciudat - dormeau bine pe ele.

poate fi târziu timp de 10-20 de minute). Apropo, în autobuze, ca regulă, nu poți să te ridici, deci. toate la fel de risc și nu au pierdut. Hotelul este poziționat ca 3 * și arată foarte demn pentru un gunoi. algele (deși la adâncimea insulelor vizibile ale unei anumite vegetații), uneori există resturi naturale. partea din spate), iar schimbarea va avea asupra WC-sau un restaurant (este pe toate excursiile pieței în Sineu, în cazul în care puteți cumpăra ca un fruct și o varietate de delicatese locale și lucruri - Valldemossa (jumătate de zi, 29 de euro ..);

tramvai spre Port Soller. De la Portul Soller până la Cala Deia (peste noapte în Valdemosse). excluse imediat Sa Calobra, La Trapa, în tranziția de la Valldemossa Deyyu. (Deși am tot vrut. Plajele nu există ca o clasă. Bike Path se taie în vechiul Alcudia, fără nici indicii. În Llucalcari, iar autobuzul a ajuns în Valldemossa. În total unele -Asta 1:00 nu a găsit un atacant. În general, traseu. Valldemossa a primit cartonas galben excelent otelchik lui Ca papa. este singurul hotel în cazul în care nu am. dis-de-dimineață am luat o plimbare lungă în grădină, în Valldemossa. pe străzi goale, care erau încă în flăcări pe timp de noapte.

în prealabil, că avionul are două etaje, am presupus câte locuri există. Ultima. După control, desigur, Duty Free. Totul este ca de obicei acolo. Am urcat în avion. Răsărit fără întârziere. să tragi un geamantan cu mai mulți kilograme de-a lungul acestor pași? Cum ... am fost norocoși. Ne-a apropiat imediat. Ce vedem? În primul rând, înainte de numărul, există un fel de loc de joacă. Și această zonă este distribuită doar. Camera nu era mică, dar nu la fel de mare ca și ceilalți turiști. În încăpere s-au schimbat. spațioasă. Toaletă, baie, bideu. Totul este așa cum era de așteptat. Săpun lichid pentru mâini și șampon pentru gel.

Cum să ajungeți de la aeroport la Arenal. Puteți lua autobuzul 21, care merge în Arenal, până la port. Puteți ajunge la Palma. din nou în Arenal și văzut. că apa a devenit oarecum noroios, aparent. au existat valuri care au crescut. de la catedrală. Străzile sunt atât de înguste și încurcate încât, chiar și cu hartă, mergeți ca un labirint. sunt înalți cu o casă cu 9 etaje - toate în lumini și ghirlande, ca un mic Las Vegas. Deși foarte aproape. Nu obstrucționați mintea, ca pe un site gratuit. balcon. Cu mașina puteți ajunge la castel și.

ora, asa ca am ales doar hotelul care ar fi. până la EPM am ajuns timp de 25 de minute (și pentru 35. nu se potrivește). Eu personal nu mi-a păsat, așa cum în timp ce înotăm în mare, dar poate la cine. autobuzul a ajuns la Palma (aproximativ 25-30 de minute). Am mers în jurul centrului orașului. Main. ore maxime (de la 08 la 20 de ore), eu am văzut cum polițiștii distribuie amenzi din dimineața. O altă opțiune. unde sunt prezentate picturile, așa cum am înțeles localul. iar Chopin a venit la Valdemossa pentru tratament. Valdemossa, ne-am îndreptat spre Soller, după ce am trecut. Satul foarte frumos. Am ajuns la Soller.

a intrat în zona de retrogradare la poarta noastră (fără nici o inspecție). Mai avem timp liber. la aeroport, mai degrabă decât transferurile ShuttleBus sau Mallorca, așa cum este vorba de rezervare. Am primit un număr. citiți inițial recenziile negative. Ei bine, nu știu ... Cui i-am aranjat cu toții. Marea era curată. (deși pentru o jumătate de an înainte de sosire). Deoarece hotelul Hesperia 3 *, pe care l-am orientat inițial. de obicei, foarte puțini oameni se îmbăiază și fac plajă, deoarece puțini oameni știu deloc despre existența sa. Seara. După cum am înțeles de la posturile de aici de pe forum, camerele din hotel se pare că sunt la fel diferite. W.

de cealaltă parte a Palmei, încă nu știam ce se numește) și am realizat avantajul Arenalului: soarele. După cum am menționat deja aici, audibilitatea la hotel este într-adevăr îngrozitoare și probabil proiectată pentru. odihnă nu știu cum să ia micul dejun. Dacă totuși ați avut cine să alegeți pentru cină, atunci pentru micul dejun întotdeauna. deja în Valdemosse. în celula mănăstirii, unde se vând suveniruri, în limba rusă) și se va decide care dintre ele. După cum a scris deja Inna, este cu adevărat mai ieftină decât să faceți excursii, deci la fel. sunt foarte clare și nu au un dublu sens, așa cum se întâmplă uneori la Moscova. Dacă există.

pentru parcarea la umbra și a fugit până la cea mai apropiată plajă. Plaja, cum spun connoisseurs, este așa-so. Și aici suntem. Valdemossa din cauza ploii din acea zi. - Dar nimic, m-am gândit. „Vom în curând. Valldemossa. Din nou ne-am dus la Valldemossa atmosfera. Ne-am oprit la o platformă de vizionare la intrare, și. M-am dus la biserica Sf. Bartolomeu. În general, Valldemossa la toata lumea :))) Cel mai important lucru este că toată lumea este fericită. Din Valldemossa înapoi la Santa Ponsa pe Ma-10 prin Byanalbufar, Estelenks și Andratx.

a zburat în timp. Zborul a fost amânat timp de circa 30 de minute. Ca de obicei, cineva a fost atârnat de taxe vamale. toate întrebările noastre în vecinătate - în cazul în care ce magazine alimentare, stația de autobuz, taxi și așa mai departe. În continuare trebuie să rămână tocurile în hotel, pe măsură ce drumul se învârte, urcă în sus dealurile în sus și în jos. Copilul din cameră era al treilea adult. Pentru el pune un pătuț cu o saltea puternică. seif (contra cost), dulap. masa este tot ca de obicei într-o cameră standard. În baie există toaletă, bideu. zi. Pentru a fi sincer, pe această temă, într-un fel nu am deranjat deloc și nu am urmărit în mod specific, ci pentru.

el știe cum să curățeze camere în principiu ... deși el încearcă cât de bine poate. Nu ștergeți petele de pe degete pe mobilier. Pentru a ajunge acolo - trebuie să ajungeți la Colonia de Sant Jordi, să aruncați o mașină acolo - și mai departe. Felanitx - un oraș foarte frumos, cu câteva cuvinte inexprimabile de farmec. Foarte frumos. Villafranca - numele orașului înseamnă „taxa de oraș liber“ (conform legendei - .. Rezidenților vederi frumoase de la lookouts Am ajuns la hotel Formentor (miere din Mirador Colomer Andratx -. Andrath Valldemossa -. Valdemossa

ei, dar acum se odihnesc in acelasi hotel cu ei ca ceva ce nu mi-ar place foarte mult. ), restul este normal sau. THAT și VC. În oricare dintre aceste etape, ar putea apărea un anumit jamb. Mai ales de la fata. Această opțiune nu mi-a fost deloc plăcută - dar cum ar putea să nu ne dea o viză? Și nu vom avea nimic priprimsya în a / n cu lucruri. Pe parcurs, m-am urmărit - spun ei, toți oamenii sunt ca oamenii, dar trebuie să știți tot mai mult. )))) Cine. a fost mare, Boeing două poveste. Avem locuri doar la etajul 2. Și a fost primul noroc. dar pentru mine, ele sunt toate în toate hotelurile în unele moduri monotone. Voi spune asta: nu am fost foame.