Compoziția - cum am petrecut vara - (gradul 7), prelegeri

Vara aceasta a fost una dintre cele mai interesante din viața mea. Pentru aceasta, trebuie să-i mulțumesc părinților, pentru că au făcut tot ce mi-a făcut pentru a mă odihni în glorie și mi-au dat un bilet pentru un basm.

În prima lună de vară, am petrecut împreună cu părinții mei în sat cu bunica mea. Din moment ce bunicul meu era deja bătrân, a trebuit să o ajut cu au pair: spălați podeaua, purtați apă, apă și îngropați paturile, dar de îndată ce totul a fost terminat, am fugit cu prietenii mei. Am fost, ca întotdeauna, distractiv. Am mers la camping, am aprins focuri de tabără, am luat ciuperci și fructe de pădure, am înotat în râu, am pescuit și chiar am construit o colibă ​​imensă cu două etaje. După un timp, părinții mei, fără să ascundă zâmbetul de bucurie pe față, mi-au spus că dimineața, împreună cu un grup de copii, am zbura spre mare. A fost incredibil de bucuroasă, dar șocant pentru mine.

O nouă dimineață, împreună cu un grup de 15 băieți am întâlnit la bordul avionului. A fost un pic interesant, dar stewardesii minunați ne-au dat băuturi gustoase, am oferit divertisment, iar profesorul nostru a glumit, a ajutat să se pregătească să se calmeze și să se calmeze.

Când am ajuns în final la destinație, am simțit razele arzătoare ale soarelui israelian. Toți oamenii din jurul meu zâmbesc, nu numai noi, care au zburat din Rusia rece, dar și locuitorii locali au radiat o mare bucurie. Acest lucru nu este surprinzător, deoarece palmele de date, rodiile, florile au crescut pretutindeni, oamenii din curți au jucat domino și au cântat cântece vesele. Am mers în diferite orașe, pentru că multe dintre ele sunt atât de mici, încât într-o plimbare de două ore puteți merge patru sau cinci. Bucurându-se de vederile locale, am văzut cum se învecinează zgârie-nori imense cu case private mici și păduri de eucalipt cu deșerturi nesfârșite. Am văzut că familii de beduini trăiesc sălbatic în deșert și cămile de pășunat, o familie de evrei în costume naționale și cu bucle pe templele lor. Toate acestea păreau foarte neobișnuite și interesante. Dar cei mai amuzanți sunt afro-americani. Ei sunt foarte amabili și prietenoși, mereu zâmbind și încearcă să ajute, glumesc mult și se bucură de viață.

În fiecare zi ne-am dus undeva. În Marea Mediterană, am înotat foarte mult și ne-am plimbat pe tobogane cu apă, dansând la restaurantele locale, participând la dansuri săptămânale de pe coastă. La Marea Moartă eram uimită de plajele cu zăpadă albă. Marea pare a fi încins cu zăpadă de zăpadă albă de sare de mare, iar apa din ea este atât de sărată încât se simte ca untul la atingere. După cum am aflat, acesta este singurul iaz în care este imposibil să se înece, dar nu am încercat. Marea Roșie a fost lovită de frumusețea locuitorilor săi. O mulțime de corali, crustacee, stele de mare și anemone sunt foarte surprinzătoare pentru a vedea în viața reală. Am vizitat oceanarium-ul, unde am urmărit viața unor rechini uriași, străjuit în bărci în orașul zeilor și, desigur, am vizitat templul Domnului din Ierusalim.

Vara aceasta a fost cea mai intensă din viața mea. Sper sincer că într-o zi voi pleca înapoi cu părinții mei, dar deocamdată rămâne să admir fotografiile și din nou și din nou pentru a aminti momentele plăcute din viața mea.