Cascadele Geobius

De mult timp nu am ieșit, dar aici au luat-o și au plecat. A fost o singură zi liberă și a decis să o folosească la maxim.

Cum să ajungi la cascadele Gebius?

Descrierea rutei spre cascada Geubius

Voi spune imediat că este imposibil să te pierzi acolo și să treci prin cascade. Oriunde există semne. Mergeți până la cea mai îndepărtată cascadă - aceasta este o lungime de traseu de aproximativ 3-4 km, care afectează undeva fără probleme și undeva conduce brusc în sus. Dar să începem în ordine. Trecând prin poarta, vedem o grămadă de puncte de așteptare pentru sezonul de vară următor. Lângă intrare este un dolmen. După ce l-am inspectat, ne părea că această structură antică a fost parțial supusă metodelor moderne de reconstrucție. Urmele de beton sunt vizibile cu ochiul liber. Pune-l aici, aparent, în mod special pentru a atrage turiști.

Cascadele Geobius

Mergem mai departe de-a lungul râului, admirăm pădurea de toamnă și treceți de-a lungul podului de lemn de la unul la celălalt mal.

Deci, cu poduri și trepte, ne apropiem de prima cascadă Gebius. Aici, de asemenea, este plină de tăvi comerciale turistice, foisoare pentru odihnă. Este locul unde să stați, să beți și să luați o gustare.

Cascada este înaltă și arată grozav.

Cascadele Geobius

Urcăm în sus pe scările din stânga cascadei. Scara este destul de abruptă, dar nu foarte lungă.

Facem o fotografie și continuăm.

Mai întâi vedem o cascadă mică.

Cascadele Geobius

În stânga este o stâncă acoperită cu mușchi, peste care curge apa. Ea strălucește la soare și aruncă un mic curcubeu. Chiar în fața noastră este o grămadă de pietre mari, din adâncurile cărora trece pârâul.

Locul este doar magic. Doar pentru că numai el merita să meargă aici.

Mergem mai departe până la ultima cascadă Gebius. Vom urca mult pe scara din lemn.

Cascadele Geobius

Apoi trece peste pietricele și din nou pe scări. De data asta până la cascadă. Cea de-a treia cascadă este o scurgere de pe o stâncă abruptă. Arată impresionant.

Calea înapoi este mult mai ușoară și mai rapidă. În primul rând, coborâți și, în al doilea rând, sub impresia a ceea ce ați văzut.

Înainte să ne întoarcem acasă, ne-am oprit la Inal Bay. Am stat în fața mării furioase timp de 20 de minute, am înghețat și am revenit la mașină.