Blog de pescuit în vreme rea

Primele câteva sezoane de pescuit au trecut în această vreme, ceea ce cred că nu este prea bun pentru pescuit. Soarele este destul de cald și chiar fierbinte, oarecum vânt, dar tolerabil. Și acum următoarea călătorie a fost o vreme foarte proastă. Vânt puternic constant de 12-14 m / s, rafale de până la 22, care în condițiile expansiunilor din Golful Finlandei uneori pot însemna o incapacitate totală de a ajunge la apă, ploaie și ploi abundente. Toate plăcerile pe care le-am experimentat săptămâna trecută. La început, am decis chiar să traversăm secțiunea deschisă a golfului cu o lățime de aproximativ 3 kilometri și am mers într-unul dintre locurile noastre relativ liniștite, dar călătoria de întoarcere era foarte dificilă. Dar, datorită cunoașterii bune a terenului și a noului motor, totul a mers relativ bine, în afară de faptul că am fost înmuiați prin valurile de undă. Ascundeți de elementele din canal, unde, în funcție de informațiile operaționale, puteți prinde un biban sau un stiuc de dimensiuni medii pe momeli diferite. Curentul, amplificat de valul și valul în plină expansiune, era atât de puternic încât barca nu numai că se străduia să ancoreze, dar existau îndoieli cu privire la faptul dacă ar fi logic să încerci să prind în asemenea condiții. După cum sa dovedit, așa este. La început, partenerul a prins o cremă pe un crocodel jumătate și apoi, după ce am legat dispozitivul de prăjire, am prins câteva bucăți.

După un timp, în cele din urmă tremurând, am hotărât că am avut destui bani, am ajuns să ne usucem și să sărbătorim întâmplător ziua de naștere a partenerului său, Constantin. În plus, vântul sa intensificat, un cuplu de copaci s-au prăbușit pe țărmul din apropiere, iar noi trebuiau să fim aproape, dar nu atât de aproape, dar încă nu atât de aproape de val și de vânt. A doua zi, ne-am așteptat la o ușurare a vântului, care sa întâmplat.

Am început de pescuit din același punct, dar sa dovedit că nici un biban curent nu prezintă nici o activitate, atunci ne-am urcat mlaștina, în cazul în care au început să prindă pe site-ul, cu fluxul și mal bancurile lente, năpădite cu nuferi. A luat rapid tehnica de prindere - când după turnarea pe marginea vegetației, manivelul de apă adâncă începe să se retragă de-a lungul haldei, spălând lama cu lut și nisip. S-a dovedit că la baza haldei sunt pline de știucă, atacandu-ne cu răutate momeli. Deși mic, de fiecare dată a dat o luptă scurtă cu vyvazhivanii, jerks în adâncul de a trage de pe bobina de câțiva metri.

LC Flat mini MR

Au fost o mulțime de mușcături, am dispărut complet. Mai târziu, simțind o slăbire evidentă a vântului, am decis să ieșim din "apa mare" și să vizităm punctul care începe să se manifeste vara. Există o mulțime de biban, uneori el nu refuză tratamente top-teren. Calculul a fost pe deplin justificat, au fost prinse și eliberate o mulțime de pikes mici și buze decente, au fost testate noi momeli, chiar m-am onorat cu blesteme strălucitoare. Nu-mi plac prea mult aceste momeli, dar de data aceasta am primit momeala rara de la compania Pfluger, fabricata in America in anii '40 ai secolului trecut. lucru manual, toate elementele sunt realizate din oțel inoxidabil blosen, cârlige, acoperind antene si m lor. filaturi P. piese montate pe corpul sau nu klopkoy de lipit și șuruburi micro.

Am reușit chiar să-mi zdrobesc macrocrancul LC BullFish 100, pe care picioarele mici erau agățate cu curaj. O mică încărcare cu ajutorul lipitorului a avantajat, orizontul cablării a devenit mai adânc, iar știucul a început să reacționeze.

LC BullFish 100

Mijloacele tradiționale și minnow active au fost înghițite la fiecare a doua conexiune.

LC Pointer 100 SSR

Am fost foarte mulțumit de prima experiență de utilizare a Tailingspinner Spinboard 55. Zborul ultra-lung al momelei, cea mai puternică vibrație transmisă mâinii și colectarea peștilor activi. Super momeală pentru apă de mare superficială.

Blog de pescuit în vreme rea
Și în pașii liniștiți dintre stuf, umerii erau de asemenea folositori. Am ales-o, deoarece elicei creează o rezistență suplimentară, permițând rotirea înăbușitoare a locului, acesta este comportamentul pe care cred că este cel mai atrăgător atunci când prind o buză fragmentată.