Unreal Cappadocia și un pic de Istanbul, un sfat de la tur-gal-ka pe

Cappadocia (Cappadocia) - acest cuvânt frumos este zona din partea centrală a Turciei, situată pe platoul anatolian. Tradus din Persană, "Cappadocia" înseamnă "pământul frumosilor cai". Și chiar am vrut să intru în această "țară frumoasă". Dar totul nu a funcționat (nu e timp, este trită, nu e nimeni). În Istanbul a fost, în Marea Mediterană a fost, de asemenea, în multe adiacente la locurile istorice de mare (Ancient Lykia), de asemenea. Dar nu pentru nimic ei spun: "Totul are timpul".

Prima zi de sosire seara la Istanbul, la 5 zile de mers pe jos în jurul valorii de la Istanbul, în a 6-a zi seara pe transferul de autobuz de noapte Goreme (Kappadokia), 2 zile pentru cunoștință independentă, apoi întâlnirea cu grupul (care sosesc de la Antalya), 3 zile studiu comun, noaptea se deplasează la Istanbul, o zi de odihnă în Istanbul, cumpărături ușoare și zborul următor dimineață la Kiev. Din Kiev vizitez rude pentru câteva zile în Zhitomir ... Așa a fost o călătorie "ucis doi iepuri" ...

Pentru a vedea orașul, conform Istanbulului, trebuie să te plimbi, să mergi foarte mult, să nu-ți fie frică să te retragi de pe străzile turistice. Numai acolo puteți vedea viața oamenilor obișnuiți. Dacă sunteți obosit, puteți merge la orice moschee (admitere este gratuit), stai jos pe un covor moale, curat și odihnă ... nu voi descrie toate locurile unde a fost, pune doar câteva fotografii. În acest oraș toată lumea poate găsi locuri interesante pentru ei înșiși, este foarte ușor să navighezi în ea. Am de-a face cu minaretele principalelor moschei.

Unreal Cappadocia și un pic de Istanbul, un sfat de la tur-gal-ka pe

Moscheea Sultanahmet (Moscheea Albastră)

în moscheea lui Mihrym Sultan din Edirnekapy

pescar pe Podul Galata

Unreal Cappadocia și un pic de Istanbul, un sfat de la tur-gal-ka pe

pe piața egipteană (piața condimentelor)

Într-o zi am luat metroul la principala stație de autobuz Otogar. A fost necesar să cumpărați un bilet către Göreme (Cappadocia). A decis să meargă prin compania de autobuze de noapte Nevsehir, bilet de 60 lire. Du-te pentru o lungă perioadă de timp, 11 ore, scaunele din autobuze sunt confortabile, sunt prevăzute, există un steward pe autobuz, care poartă băuturi și pechenyushki. Au fost 2 opriri mari pe drum.

La ora 7 am ajuns la Goreme. Pentru 2 nopți am rezervat un hotel ieftin în avans. Prețurile pentru hoteluri sunt mușcătoare, mai ales dacă doriți să stați într-un hotel foarte autentic peșteri. De asemenea, aveam nevoie de un singur single. Căutam o opțiune potrivită pentru o perioadă lungă de timp. Satul Göreme este mic, puteți merge în jurul valorii de toate într-o oră. Prin urmare, indiferent unde locuiți acolo, totul va fi aproape. Sala de hotel nu a fost încă pregătită (prea devreme). Mi sa dat ceai, mi-am lăsat valiza și am decis să mă plimb pentru o vreme. "Un pic" m-am întins aproape toată ziua. În hotel am revenit numai la orele 17:00 și apoi pentru că eram doar obosită. Vremea dimineața a fost tulbure și ploioasă, dar până la prânz soarele a ieșit și sa încălzit. Este un loc incredibil de frumos. Nu am putut să mă opresc și am continuat ...

Goreme, era dimineața înghețată

Unreal Cappadocia și un pic de Istanbul, un sfat de la tur-gal-ka pe

pictura bisericilor de roci este bine conservată

2 zile am admirat această frumusețe singur. A plecat devreme dimineața, sa întors la apusul soarelui. Este imposibil să te pierzi acolo. În hoteluri și centre de informare, puteți lua cărți care să arate toate văile, satele și culorile diferite ale celor mai interesante căi. Înainte de a intra în fiecare vale există un indicator și lungimea sa. M-am dus în orașul Avanos, renumit pentru ceramica lui.

Pentru masa de prânz, cina a mers la cafenea locală

Unreal Cappadocia și un pic de Istanbul, un sfat de la tur-gal-ka pe

mâncăruri tradiționale turcești: supă de linte, gözleme cu brânză și carne și ceai

Dis de dimineață a treia zi a sosit în cele din urmă pistă cuceritori Lycia, băieți minunați și curajoși, cuceritori din Olimp, cu care am petrecut 3 zile minunate ... O fată a fost de la Sankt-Petersburg, restul au fost din Ucraina. Am fost luați și condus de doi tineri ghizi veseli. Împreună am venit și izlazali cele mai faimoase locuri din Cappadocia: Cavusin, Uchisar Pashabag, Dragoste Valley, porumbel roz. Am închiriat o dubă și sa dus în orașul subteran Derinkuyu, Ihlara Canyon, a umblat prin ea la 5 kilometri și a mers la rock mănăstire Selim. În fiecare zi am vizitat aproximativ 20 km. Vremea a fost excelentă, a fost caldă după-amiaza. Am fost 10 oameni, așa că am oprit o companie mare și prietenoasă într-o pensiune de peșteri. Deci, în cameră nu erau străini, am ocupat toate paturile.

Și, desigur, am urmărit spectacolul spectaculos: zborul baloanelor. În fiecare zi, în zori, zeci de oameni se pot uita la frumusețile Capadociei de la o vedere a păsărilor. Merită această plăcere pentru o oră de zbor în medie de 130 de euro. Am decis împreună să observăm zborul acestor bile de la sol, și anume din puntea de observație de pe Goreme. Vedere fantastică

Unreal Cappadocia și un pic de Istanbul, un sfat de la tur-gal-ka pe

Trei zile au trecut foarte repede, era timpul să-ți iau la revedere. Tipii s-au dus la Antalya noaptea și m-am dus la Istanbul. Am fost foarte bucuros să mă familiarizez cu astfel de oameni pozitivi. M-am întors la Istanbul la același hotel din partea asiatică, de când am zburat de la Sabiha dimineața. În ultima zi, m-am băgat în razele soarelui din Istanbul, am cumpărat suveniruri și în cele din urmă am băut suc de rodii proaspăt stoarse.

Cred că în Istanbul, nu-mi spun rămas bun. Vreau să mă întorc în acest oraș ... Poate mă voi întoarce și la Capadocia ...

Sper că acest lucru nu este un aspect de rămas bun

Unreal Cappadocia și un pic de Istanbul, un sfat de la tur-gal-ka pe

p. s. în Cappadocia merită o vizită! Nu regretați 2-3 zile de la vacanța pe plajă, cumpărați un bilet pentru autobuzul Antalya-Goreme și priviți-vă totul