Munții minunați ai regiunii Voronej

Echipajul: soțul la volan, eu sunt navigatorul (navigator, hartă, busolă și al șaselea simț).
Fruntea (masina).
Suportul informațional: IGO 8.3, Yandex-corks (regiunea Moscovei și Voronej), GoogleMap (inutil), harta "Drumurile Rusiei". Imprimate de pe Internet pentru toate obiectivele. Lista de moteluri și hoteluri pe autostrada M4 și principalele orașe (Ostrogozhsk, Liski, Alekseevka). Hărți turistice ale orașelor și Divnogorje.

Muzica pentru spirit - albumul "Salt". Cântece populare ruse interpretate de muzicieni de rock.

Moscova-Voronezh Pavlovsk

Am plecat la 10-30 de la vila din zona Istra. Punctul final este Pavlovsk, de acolo până la Belogorie - 8 km. Navigatorul a arătat - 750 km și 9,5 ore pe drum.

Drum: autostrada Kashirskoye - reparații de 46-72 km. Yandex-plugs nu a dezamăgit, am condus în jurul vechi Kashirka.
Totul era bine înaintea lui Efremov. Dar nu pentru mult timp.
Înainte de Yeltsa - o bandă. Viteza medie este de 50 km / h. În Yelets, s-au strans. Locuitorii locali stau pe marginea drumului cu postere "Blocaje de trafic". După cină într-un blocaj de trafic, au observat cum un rezident a stat într-un Mercedes și, întorcându-i pe cei doi continuu, Merse se rostogoli în curți. Am decis să mergem după el. Împingerea blocajelor de trafic spre podul din Yelets - prin Olshanets și oraș (în stânga, dacă te duci de la Moscova).
Apoi, un drum cu taxă, un pic de fericire și - 100 km de Voronej - reparații rutiere. Pluta cu vagoane si autobuze. Am condus în praf de-a lungul drumului, de-a lungul câmpului, de-a lungul benzii rutiere aflate în construcție.
Mai aproape de Voronej a început să caute modalități de ocolire: Krasnoe-Ramon-Maklok.
Deturnul a inclus kilometri 7 de grund din pădure. După autobuzele care fumează cu fum albastru, drumul cu aer curat și păsările cântând era o încântare. Cu timpul nu au câștigat, dar s-au simțit mai bine din punct de vedere moral.
Bypass-ul de la Voronej și 50 km spre sud erau normale.
Ultimele 100 km până la Pavlovsk - reparația din nou a drumului.
În Pavlovsk a sosit 3 ore mai târziu decât era planificat. Pe traseul ocolirii tuturor acestor blocaje de circulație, vă spun mai târziu.
Apoi navigatorul ne-a luat de pe strada centrală Pavlovsk și am rătăcit în căutarea hotelului pentru încă o jumătate de oră.
Hotel "Don" pentru un bun patru. Camere normale, bufet non-stop, cu mâncare fierbinte de casă, care va aduce în cameră. Nu vinde alcool la hotel.

Belogorye și Kostomarovo

Conform planului, am avut o vizită la mănăstirea Belogorsky Resurrection. Navigator, Yandex Harta și hartă (3 surse de informații.) A arătat un drum direct spre Belogorie, o lungime de numai 8,5 km!
După ce a trecut prin oraș, sa mutat în direcția indicată. Drumul părea că a fost spart suspect. Am mutat un pod trezit, un câmp, am intrat în pădure. Drumul sa transformat într-un grund complet rupt. Au trecut prin pădure și s-au dus la malul Donului. Au fost surprinși. Am călătorit, de asemenea, prin pădure, un pic cam rătăcit. Am întâlnit un grup de tovarăși pe mașinile din Rostov. Am arătat direcția spre Don, ei pentru noi - un bypass către Belogorie. După cum sa dovedit, toate sursele de informații conțin un drum care nu a parcurs timp de 20 de ani, ceea ce a condus la feribot. Nu există acest drum.
Pentru a merge la Belogorie este necesar cu M4, transforma Aleksandrovka-Don - acolo podul prin Don.
Din satul Belogorye, Mănăstirea de Înviere este de 3-10 kilometri (în funcție de drum) în câmpuri și dealuri. Am condus o coloană în spatele mănăstirii "Niva", susținută pe pista GRS, pe care am înregistrat-o. Vremea a fost norocoasă, drumul a fost normal, nu vâscos, piercing-urile sunt puține. Dacă este uscat, atunci puteți merge acolo cu orice mașină, și în ploaie și zăpadă - cred că numai pe o mașină off-road.

De la mănăstirea Belogorsky învierii la mănăstirea femeilor Kostomarovsky Svyato-Spassky 73 km de navigator pe drumurile regionale pe oră. Goliți-vă în 1-2 linii de ruta cu mașini puțin sau deloc și în cele mai multe cazuri cu o bună acoperire (dar nu pierdeți vigilența, sunt posibile singure gropi de asfalt).

Munții minunați din regiunea Voronej

Din păcate, Kostomarovo profiturile deja la 16-00 (taxare dimineață plimbări în pădure), și, prin urmare, a trebuit să examineze doar un singur pestera templu Spassky, 16-30 temple pestera sunt închise.

Am stat în slujba în noua biserică în numele icoanei Preasfintei Teologii "Executarea celor rămași", care au urcat pe Golgota. Spațiul de frumusețe și energie uimitor, bunătatea radiantă a femeilor care trăiesc în mănăstire. Nu am vrut să plec.

Pe timp de noapte am mers la Alekseyevka (112 km). De acolo bunicul meu a plecat la Moscova și am vrut să văd orașul ăsta.

Divnogorie.

După trecerea drumului la 97 km de Alekseevka, am ajuns în rezervația peisajului din Divnogorsk dimineața.
Traseul de bună calitate P194 a zburat repede, dar după congresul de la Divnogorju începe un segment rutier rău (unul dintre puținele din regiunea Voronezh). Viteza - 40 km / h, aveți grijă de suspensie.

Munții minunați din regiunea Voronej

Apoi ne-am mutat la mănăstirea Divnogorsky Uspensky (3 km spre lateral).

Manastirea se afla la baza platoului. La confluența râurilor Tikhaya Pine și Don. Descendenții la manastire, ne-am plimbat pe teritoriul său, a urcat panta departe de râpă, pe lângă templul pestera Adormirea Maicii Domnului și Diva Mica (fosta clopotniță). În turneu nu a rămas.

Masina de la mănăstirea Divnogorsky ar trebui lăsată în parcarea echipată, nu merită să se apropie. Dacă urcați pe versantul opus al râului (trecutul templului din peșteră și Divasul mic) - atunci drumul duce direct la parcare.

Călătoresc acasă

Cork în Voroneț ne-a impresionat că sa decis să căutăm modalități de a ocoli Voronej și de a ieși din drumurile regionale spre Hlevnoy.

Traseul (din Divnogorje) a fost următorul:
Ostrogozhsk - Zemlyansk - Malaya Vereyka-Malaya Pokrovka-Fedorovka-Ozerki-Kamenka-Khlevnoe
La navigator, drumul sa terminat pe Malaya Pokrovka (de la Divnogorje - 208 km). Pe harta "Drumurile Rusiei" spre Ozerkov, a fost indicat un grund.
Amintindu-se de drumurile inexistente de lângă Belogorie, totuși ei au decis să ia o șansă.
A existat un drum bun spre Fedorovka. Nu sunt suficiente mașini, nu există poliție. Am mers mai mult cu o viteză bună.
S-au dus în mod nebun până la periferia orașului Voronej și s-au târât puțin în trafic (mai bine mergeți la Voronej).
Plot Fedorovka - Ozerki - grund. pentru că în navigatorul Ozerki au fost desemnați, dar nu există drum, atunci am fost ghidați de acesta, asigurându-ne că direcția spre Ozerki a fost aproximativ menținută. Gropile nu au fost puternice, au condus fără efort, surprinzând șoferii locali cu o mașină cu numerele Moscovei care părăsesc pădurea.
Apoi a trecut 36 km de orașul Kony-Kolodez, în cazul în care motelul "Rus" și a petrecut noaptea.
Pe această cale de ocolire am trecut 250 km pentru 3,5-4 ore (inclusiv un blocaj de trafic de jumătate de oră în Voronej și un grund).

A doua zi a fost o cale de 468 km spre casă. Din nou în Yelets, ai prins pluta la pod (treceți prin Olshanets!). Drumul ulterior a trecut fără incidente. Dar ne-am îmbogățit cu o cunoaștere foarte utilă că, la o viteză de 130 km / h, navigatorul IGO subestimează viteza cu 7 km / h. Cu aceste cunoștințe, am fost înzestrați cu un polițist cu un radar pentru o taxă de 1 mii de ruble.

Total: 4 zile, 1800 km enroute (din care 200 km - cerc pe Alekseevka).

Este important: luați lucruri calde cu dvs., temperatura în toate peșterile este de +7 - +10. Pereții din cretă și iluminatul lumanarilor vor lăsa urme pe haine. În manastirile de femei, o fusta si o batista sunt de dorit. În Divnogorie, sunt necesare încălțăminte închisă. Viperii au văzut cu ochii lor. Nu există probleme cu șederea peste noapte și mesele.

Când căutam informații despre mănăstiri, am văzut site-ul agenției de turism Voroneț, care organizează excursii acolo. Dar nu am păstrat legătura.

Dacă mergeți din Voronej pe cont propriu - atunci puteți ajunge cu adevărat la Divnogorje - există o platformă de tren în apropiere.
În Kostomarovo un autobuz - dar, de 1-2 ori pe zi, și o plimbare lungă, Manastirea Belogorsk este situat la 7-10 km de satul Belogorye pe jos se pare imposibil de atins.

Inna [fără înregistrare] [12.08.13 15:49:22] IP: 188.233.17. *

vă mulțumim pentru informațiile utile pe care le vom face pentru prima dată, cu siguranță vom folosi experiența dvs. Dumnezeu va acorda sănătate și energie pe călătorii de pelerinaj!

Natalia [fără înregistrare] [15.01.14 20:51:48] IP: 2.95.249. *

Există un astfel de teren în Rusia
Țara mea, Cernoziomul central
În jur se află câmpurile nesfârșite
Și pe graniță cresc birchile de culoare albă.

Natalia Ermilova [fără înregistrare] [06.06.14 23:42:37] IP: 95.32.239. *

De la poalele muntelui direct spre cer
O scară abruptă duce. (Pentru cei care nu au fost:
- Veniți să vedeți aceste Divas,
Cât de maiestuos aici și mai frumos!)

Mai departe este o întindere vastă,
Două râuri duc apele lor în lume -
Alături de Don-Tatăl Pini liniștit,
Doar gărzile antice nu trebuiau să doarmă.

Am construit fortărețe, păzite,
Aici granița sudică a fost protejată.
Aici vin călugării!
În piatră, biserica a fost scoasă afară - rugați-vă.

Noi - cu aparate de fotografiat, nu înțeleg,
Cum ar putea - fără tehnologie! - toate ridica,
Cât de mult o piatră să îndure - toate cu o pickaxe,
Este imposibil să apreciezi o astfel de muncă.

Și cu un cânt, cu un felinar
Liniștit pe trepte noi
cercul va trece.
Unul după altul cu aspirație - înaintea lui,
Aici au condus călugării
Procesiune religioasă.

Nu înțelegeți laicii
sufletul lor graba:
Ei au trăit așa cum s-au rugat în întuneric, în tăcere,
Din respingerea lumească a agitației,
Pentru a fi fericit, eu și tine.

екатерина [fără înregistrare] [09.08.14 14:10:21] IP: 95.32.88. *

un ghid al acestui nivel poate fi găsit doar în competiția EXCURSIILOR. agenție de turism Pavlovsk - ghid turistic Ekaterina Nikolaevna: erudiția, voce bine instruit, vorbire corectă a limbii ruse, o atitudine favorabilă pentru oaspeți, o vizualizare interesantă, o voce minunata, de sondare peșteri Belogorsk ca o chemare la rugăciune, pocăință, dragostea lui Dumnezeu. Sângele lui Cristos mă spălă.

Svetlana [fără înregistrare] [08.06.15 11:03:06] IP: 195.110.63. *

Poți să spui dacă poți ajunge acolo fără mașină? sau foarte problematică? poate să sfătui (dacă cineva știe) autobuzul de la Voronej, sau cineva se duce, poate să mă ia pe mine și pe fiica mea (11 ani)

Și am vara aceasta Divnogorie a izbucnit din nou: (Doar un mistic unii!