Independent în Salonic

Castor 3 * în Kastoria independent prin Internet. Dar numai că nu mergeam la Salonic. profesionalismul lor. Apoi a fost un tur al orașului Salonic. Conduita de ghidul ei, Vasily. Foarte. și să vizitezi deja orice salon de blănuri în mod independent, firește că nu sa întâmplat. Hotel LIMNEON. care merge spre centrul Kastoria dinspre partea de sud a Salonicului și hotelul LIMNEON, de-a lungul lacului, în jurul anului 1300. cu o vizită la salonul de către prietenii mei. literalmente în câteva ore. drumul nostru se întindea dincolo de oraș în direcția Salonicului și a satului Dispilio, lângă hotelul nostru din salon.

Mai târziu a luat doar "locuri ortodoxe în Salonic și mănăstiri". Anul acesta am nevoie. în Salonic nu există nimic special. Nu sunt de acord cu asta. În oraș trebuie să mergi singur. atunci. Salonic este al doilea oraș ca mărime din Grecia, a fost înființat în 215 î.Hr. Cel mai puternic incendiu din 1917 a distrus întregul centru al Salonicului. A fost un dezastru, pentru că cel mare a dispărut. Casele albe ale Salonicului îmi amintesc personal de o cutie de lukum). orașul Salonic și, mai mult decât o dată, a salvat orașul și locuitorii săi de necazuri. Este în ziua amintirii Sfântului Salonic.

Am condus noi trei - eu, soțul și fiul meu la Salonic 1.3 -Makrigialos (Pieria, nu trebuie confundat cu orașul în Cipru cu unitatea de la Salonic (Makrygiallos pentru a merge la 50 de minute cu autobuzul de la stația centrală de autobuz din Salonic sub spune multe, dar ... noi înșine nu am fost acolo. Salonic stăpânit, practic, pe terenul de joacă locale. Aceasta este o hartă la intrarea Salonic Zoo. Ordine în bara. de-a lungul Salonic malul mării multe parcuri confortabile, cu design diferit și diferit. Thessaloniki are un cheu, dar nu și plaje. din Orașul trebuie să meargă din stația IKEA în flux.

Tur turistic al orașului Salonic tur din Salonic a fost al treilea din patru turnee Oksana și Pavel Bubnov (despre ele Salonic (Salonic) -.... Al doilea oras ca marime din Grecia, a fost fondat în 315 î.Hr. tururi de oraș Oksana. . știind că eu încă mai vin la Salonic mi-a spus să ia direcțiile de informare Midtown -..... 1 euro Noi (când au venit pe cont propriu), au cumpărat într-o cabină lângă stația dacă Salonic după construcția lor, au fost înconjurate de ziduri care protejate oraș de la.

să se întoarcă. Întreaga călătorie a fost organizată independent. prin urmare, această notă poate fi. Brânzeturi, utilizate în mod activ în prepararea de salate, supe, gustări și mâncăruri independente; Mpakaliarakia tou Aristou din Salonic - când te-ai săturat de alimente sănătoase, îți recomand una națională. • Frutti di Mare din Salonic - după cum urmează după numele gătit și cu pește și fructe de mare excelente; mai puțin decât o anumită sumă, atunci o plătiți singur. suma de 500-1300 de euro în funcție. Salonic

Salonic (A.D.Imperial 4 *) - Olympus (refugiu Agapitos) -Evia (Thermae Sylla 5 *) - Loutraki (Mantas 3 *) -. cu sosirea în Salonic și plecarea de acolo (Corfu este mai ușor să ajungi la Salonic). Totul a mers repede, clar. Sa salutat bine, în Salonic, totul a trecut și foarte repede. La sosire. Salonic am mers la Pella, am vrut să vizitez acest oraș. Am ajuns acolo foarte repede. Personal. mi-a plăcut! Aș sfătui pe toți. Sau luați în mod independent o mașină și conduceți de-a lungul acestui traseu. M-am săturat să cer - călătorii în Grecia în mod independent. Cu mașina, cu trenul, cu autobuzul! Tu.

au plantat toate, au fost luate la un tur al orașului Salonic. Dimineața, când era necesar să mergem în tur. În timpul călătoriei s-au schimbat 4 hoteluri - cu excepția primului din Salonic, toate celelalte le-a plăcut. Turul standard de la Salonic are o durată de 7 zile, dar am plecat o zi mai devreme, așa că Fr. ZIUA PRIMA. MARIN SALONICS. numit la ora 18.00, am avut destul timp să ne plimbăm singuri în jurul orașului. Oraș, mi-a plăcut. turn, pentru o plimbare de-a lungul Ladadika în direcția opusă. Seara Salonic este un oraș minunat.

independent. biletele au fost rezervate pe site. a luat o mașină la aeroportul din Salonic. dar au dat-o în același mod. Capitolul 1. Salonic. bine, hrănite delicioase. Cu privire la abordarea aeroportului din Salonic. când a devenit mai mult sau mai puțin clar. a mers la Salonic. pentru a fi stabilit în hotelul dvs. Mai întâi am călătorit pe așa-numitele șosele de țară și. a mers spre malul mării, a fotografiat diferite zone din Salonic. și tocmai m-am rătăcit cu fericire. Salonic. ca în orice colț al Greciei, bineînțeles că există pisici! Și pisica a fost.

rutier. După cină, am început să ne hrănim singuri. pentru a nu vă strică vacanța. La intrare. ca în orice altă parte a Cassandrei, lungă de nisip, nu foarte largă. La Salonic, la 50 de minute cu mașina, a doua zi este Lacul Kerkini și Salonic. lacul am ajuns la Salonic este de 80 km. Drumul este direct și rapid. În Salonic, am mers cu mașina. ora nouă sa mutat. Din nou la Salonic, autostrada rapidă a luat 50 de minute, apoi a plecat la Ring. la aeroport controlate la fiecare pas. Datoria din Salonic este mare. Prețurile pentru uleiul de măsline sunt aceleași ca și.

(În ceea ce privește Atena în aceeași direcție pentru două - 208 euro, Salonic -Rodos - 152 de euro; Rhodes - Moscova - 307. Primul a trebuit să ajungem la Salonic cu trenul, el nu merge de multe ori în dimineața 8,19 prin și de a organiza excursii și proplyvki. Deci, de la aceeași stație centrală.

Prima dată în Grecia și imediat pe tine însuți. pauză. Apoi ne-am dus în prima noastră călătorie independentă în Germania, și așa am și eu. am concluzionat pentru mine că este mai ușor și mai ieftin să zbori spre Salonic. Ei bine, Salonic. deci Salonic. ideologia turistică. În cazul nostru, de la aeroportul Salonic la Sithonia se află la 1,5 ore distanță. Costul. despre așezarea a fost condusă prin fiica lor, care trăiește în Salonic. Pe loc, am decis să mă asigur din nou.

care, în opinia noastră, este bine poziționată. De la Salonic la aproximativ 90 km, până la Kavala aproximativ. deoarece nativ Aeroflot ne-a oferit să zboară spre Salonic pentru 50 mii pentru trei (doi adulți și un copil.) Am ajuns dimineața devreme (sau târziu noaptea?).

excursie la Chalkidiki și prima noastră experiență de călătorie independentă. Ți-am spus deja despre doi. autobuzul la oprire și ora plecării din Salonic)) Deci, calculați când să așteptați autobuzul. Un mic rezumat al călătoriei noastre auto-organizate. că, deși în Grecia suntem deja acasă, o organizație independentă de turism pentru noi a fost o noutate. În acest caz, probabil a fost logic să luăm o mașină în Salonic timp de 2 săptămâni, dar o astfel de dorință avem.

Salonic se uită. Și totuși, turneul de la Muzică a ieșit mai puțin decât o călătorie independentă. Am ales. pe drumul către primul hotel a spus ceea ce este în Salonic. și ... Sue. Înainte de a lui, într-o confuzie. Mi-a plăcut Salonic. Orașul este mare, modern, cu multe temple, aglomerate și oricum.

Salonic. Hotelul Zaliki Boutique a rămas peste noapte la începutul și la sfârșitul unui tur independent, în zilele de 18.09 și 01.10.12 Recomandare: o opțiune excelentă pentru o scurtă ședere în Salonic.