Inca o nunta, 2018 - trailer, recenzii, evaluari

Ea aranjează fericirea femeilor la cel mai înalt nivel. E timpul să ai grijă de tine!

"Viața este plină de surprize! Și uneori vă întâlniți cu o persoană și vă dați seama că vreți să împărtășiți această viață cu el! "

Lauren Crandel (i).

După ce am citit sinopsisul, am avut imediat o asociere cu pictura lui Adam Shenkman, Planificatorul de nunți, cu participarea lui Jennifer Lopez. Sincer, am fost suspicioasă pentru o "copie" a unuia dintre filmele mele preferate, dar interesul meu cinematografic a rămas în continuare dominat. Deci, despre totul în ordine.

Lauren (Denis Richards) este un profesionist. Ca planificator de nunți, își dă seama că sunt doar câteva zile mai importante pentru mireasă decât ziua nunții. Cu toate acestea, când îl întâlnește pe Nick (Dean Kane) și se îndrăgostește de el până la urechi, se evaporă întregul său profesionalism și etică profesională. Dar. se dovedește că el este credincios altcuiva. Sau nu el.

Este adevărat că prima opinie este eronată. Mi-a plăcut încă filmul. Încă am reușit să deosebesc în ea originalitatea, ideile și complotul. "Nunta altcuiva" este un film vesel, bun-firesc și romantic. Și este ușor și plăcut să te uiți.

Denis Richards în rolul principal. hmm! Sincer, nu ma asteptam de la o actrita de a doua rata, chiar si un rol de performanta mai putin demn. și pentru prima dată în viața mea mă bucur că m-am înșelat! Actrita sa descurcat excelent cu rolul ei. Chiar si impresia a fost creata ca rolul a fost scris pentru ea. Ea a reușit să prezinte întregul soi de caracter al personajului ei. Ea părea convingătoare și ca un profesionist încrezător - un maestru al meseriei ei, era atît amuzant, cît și romantic în același timp.

De asemenea, a fost interesant să vedem din nou pe ecranul fostului superman Dean Kane. Da, el cu siguranță a îmbătrânit din vremea lui "Superman", dar din acest farmec și farmecul său nu s-au diminuat deloc! Arăta minunat în rolul unui simplu muritor.

Actrita americana Denise Richards Îmi place din copilărie. Am crescut pe filme cu participarea ei, așa că întotdeauna asociez această actriță cu ceva plăcut. "Troopership Starship", "Wildness", "Killer babes" - acestea sunt filme pe care le iubesc cu Denise. Ea este o femeie frumoasă și o actriță plăcută.

Am urmărit acest film din cauza ei. Întâlneste-mă, Lauren. Ea este un consultant de nuntă și fundul în afacerea ei. O fată a oricărei sărbători se va desăvârși și se va bucura de o bună reputație. Atunci când un nou client al agenției, care folosește Lauren devine bogată fată, incapatanata, personajul principal pentru a fi un test mare, deoarece se încadrează în nimeni altcineva, iar mirele un nou client. Lauren cade într-un șir de circumstanțe ridicole și un adevărat puzzle de dragoste ...

Genul este o imagine a comediei și a melodramei. Cinematografia va fi mai multă plăcere pentru publicul feminin de spectatori. Este lumină și "roz", ironică și aerisită. Totul este construit pe dorința de dragoste, de alternativă și de această mare putere. Personajul principal este un personaj foarte inspirat. În ciuda faptului că Lauren este fragilă în interior, ea este foarte puternică. Această eroină părea a fi creată pentru iubire, dragoste frumoasă și pentru un bărbat din visele ei.

Richards a jucat personajul ei fermecat și împreună cu ea a fost frumos să meargă la acest film ușor. Un duet bun a fost făcut mai devreme de mine de către actorul necunoscut Dean Kane cu care au fost armonios arătați. Acest film este despre dragoste, despre lumea feminină fragilă, despre vise și carieră, despre acte bune și necinstite și despre înțelegerea ei, despre moralitate și despre ceea ce poți și nu poți face.

Dacă vă place Denise Richards, atunci nu treceți.