Este dificil să transferăm cu autobuzul noaptea de călătorie de către Europa

Poate este cu adevărat mai bine să te limitezi la Praga cu trenul?

Am mers la Praga cu trenul chiar înainte de intrarea în spațiul Schengen. De asemenea, foarte puțin zahăr, chiar și în tinerețe de ani.

Compartimentul este mic, nu se întoarce, trei rafturi înguste înăbușite în înălțimea standard a mașinii (unde avem doar două). Pentru a sta - trebuie să scoateți raftul mijlociu și doar suficient spațiu pentru a vă culca. Pentru a ajunge pe cel mai înalt raft, este de dorit să aveți o pregătire sportivă și o flexibilitate sportivă. Nu există titan cu apă fiartă în mașină, dar este foarte decent să pleci. Când mașina a fost "re-cumpărată" sub pista europeană și, se pare, doar acolo granița dintre Belarus și Polonia, toaletele, îmi pare rău, nu s-au deschis timp de cinci ore. Acest lucru, apropo, este, de asemenea, un test :))
Horoshego- dintre acestea sau toaletele au fost doar un vis al cetățenilor noștri, că erau curate și foarte spațioase, precum și în jurul valorii de masina, pe tren din nou, nu au existat probleme cu trecerea controlului de frontieră, fără cozi, nimeni nu este descărcat, etc. toți polițiștii de frontieră erau foarte buni. Singurul lucru pe care - la Praga, am ajuns la ora șapte dimineața, la miezul nopții, respectiv, înainte de acest eveniment fericit (sau mai degrabă două ore pe noapte, iar apoi încă cinci ore dimineața), ne-am trezit paznicii.

Pe scurt, după aceea am jurat să nu mai plec niciodată în tren cu trenul. Îmi păstrez cuvântul, nu este deloc dificil, cum o să-mi amintesc această mișcare.

Poate ar trebui să îndurați zborul către Europa înainte și înapoi.

1. Am călătorit de la Hamburg la Paris cu 10 ani în urmă cu autobuzul. De atunci, excursii de autobuz pe care le-am șters din lista posibilă pentru mine.
2. Anul trecut, dacă este necesar, a călătorit cu trenul spre Budapesta și înapoi. 40 de ore. Două frontiere de noapte. Pe drumul înapoi, a privit cu milă pe pasagerii mașinii din apropiere de Veneția-Moscova :))

Și cât de mult să mergi la Hamburg-Paris. Ore 10-11.
Am perezzhali anul trecut la Paris-Bruxelles cu autobuzul, apoi Bruges -Amsterdam ambele perezda patru ore, obositoare, dar a fost în după-amiaza și UE, dar, am călătorit singur, fără nici un grup. Îmi amintesc a doua mișcare mi-a plăcut chiar și imaginile pastorale ale rurale Olanda impresionată)))

Cu opt ani în urmă a mers să se odihnească în Crimeea cu autobuzul, de la noi să mergem zi. Aveam 20 de ani cu o coadă, am fost tineri și nu aveam bani.

Am mers la Crimeea de la St. Petersburg. Aproape două zile, două granițe de noapte, și deși am călătorit într-un compartiment, am plecat anul după o astfel de "odihnă", a fost groaznic!
În mod normal merg la Finlanda cu autobuzul, durează între 6 și 16 ore. Și eu sunt fără bagaje, nu sunt împovărat de excursii, iar la sosire nu mă încurc în mod deosebit și apoi am început să evit plăcerile astea, este prea greu, atunci săptămâna de șah nu va fi de ajuns.

Бэлочка [fără înregistrare] [05.03.10 13:54:36] IP: 93.84.168. *

Prima călătorie cu autobuzul Moscova-Polonia-Berlin-Paris. Nu o să uit niciodată. Testați astfel de testare.

În Republica Cehă există excursii cu autobuzul fără mișcare de noapte: de la Moscova cu trenul spre Brest și acolo se schimbă într-un autobuz. Dar, în orice caz, rețineți că trecerea prin Polonia va fi de aproximativ 700 km, adică va dura o zi întreagă cu două sau trei stații. Poate prietenul tău să tolereze o astfel de călătorie rău pe autobuze?

Există reguli generale privind facilitarea călătoriilor lungi în autobuze. De exemplu, nu purtați haine strânse (blugi), deoarece atunci când ședința picioare lungi puternic umflate, pentru a face simplu pentru a restabili practicarea circulația normală a sângelui (rotiți piciorul să se aplece și picioare înmuia, etc), asigurați-vă că pentru a obține de pe autobuz, la opririle sa se intinda picioarele lor și de a lua niște aer proaspăt.
De la boala de mișcare - da - mijloace speciale, dar nici măcar nu știu ce, dacă o persoană tolerează foarte rău autobuze. De fapt, nu sunt stânjenit, iar autobuzul, în general, sunt bun, dar la sfârșitul turului, am fost cu adevărat tulburat. Aparent, oboseala acumulată afectată.

Kitti,
ce companie de autobuze vrei să mergi?

Anul trecut am mers la Paris - Barcelona - Paris cu autobuzul (o companie specializată în căi medicale în Europa). Deja după mutarea "acolo" au refuzat să călătorească pe acest tip de transport.
Oricine a zburat Moscova - Khabarovsk, 8 ore în avion? Acest lucru este atunci când stai și nu știu de unde să-mi întind picioarele, masaj spate, și că sub capul lui :)))) Deci, autobuzele de noapte mult mai rău - acestea sunt mai aproape, nu ajunge într-adevăr la culcare, sau obținut cu mare dificultate. În dimineața, sunteți cu toții dezbrăcați de autobuz, în noul oraș, și nu vreți să mergeți nicăieri și să urmăriți ceva, pentru că nu există forțe și nu există dorință și nimic în întregime :))

Pe pista opri de 3-4 ori pentru ruta în benzinării, supermarketuri mici, cu biscuiti si sifon, toalete publice, cafea în pahare de plastic. Și tot în jurul fețele sumbre de oameni care sunt la fel ca tine de o sută de ori a regretat că a ales un autobuz :)) nu există peisaje, pentru că a) cea mai mare parte modul în care va fi întuneric, și b) și autostrăzi se află departe de orașe și locuri frumoase, doar în domeniile cu bug-uri))

Din plusuri, numai că puteți salva în hotel (noaptea pe drum). Asta-i tot, poate.
Mă mișc acum, fie cu trenul, fie cu avionul. Trenurile vor fi un pic mai scumpe, dar mult mai confortabile. Avioanele sunt diferite acum, există companii aeriene foarte ieftine, mai ieftine decât autobuzele și trenurile.

Și mi-am amintit - pe drumul dinapoi de la Barcelona autobuzul nostru a fost conducători de temperament, spanioli, care aproape s-au luptat cu noi pentru că vrem să luăm primele locuri (de obicei sunt mai confortabili, există picioare de pus). Ambii țărani ne-au răspuns la întrebările noastre, apoi au început să strige, psihic, dovedind că aceste locuri erau deja ocupate de cineva, deși erau goale. Aproape nu a aranjat o bătaie de cap în autobuz, ceilalți pasageri ascultători pentru o lungă perioadă de timp la noi, atunci ne-am uitat atentă :)) Și șoferii au refuzat să meargă mai departe până când am eliberat aceste locuri. A fost în mijlocul drumului undeva între Spania și Franța. ))
Pentru informații - în această companie de autobuze, atunci când cumpără un bilet, scaunele NU sunt fixe, adică aveți toate dreptul de a alege orice loc doriți în autobuz.
În general, suntem într-un șoc ușor de la aceste transferuri și autobuze într-o noapte mai mult decât nu-nu.

Puteți merge cu autobuzul dacă vă mutați maximum 4 ore. Am plecat la Paris-Bruxelles (după-amiaza), destul de tolerabil. Somnul nu este necesar, puteți să discutați, să căutați nuci și să vă uitați la vacile din pajiști)))

S-a terminat, este o chestie de gust, doar uneori nu trebuie, majoritatea șoferilor sunt normali și practic nu sunt împotriva autobuzelor, mijloacelor normale de transport. Dar noaptea nu recomand prea mult.

Sowa [fără înregistrare] [12.03.10 15:26:21] IP: 217.119.19. *

Se pare că mi-a plăcut turul cu autobuzul. N-am putut să mă culc nicăieri.) Turul meu a fost fără mișcare de noapte, dar eram blocați la frontiera cu Belarus, hotelul a ajuns noaptea, dar am dormit bine în autobuz, iar restul de 2 ore la hotel. Se simte minunat! Și programul este plin. Așa că vreau să plec, dar nu există oameni cu minte asemănătoare, autobuzele nu-i plac oamenii.

laim [fără înregistrare] [12.03.10 15:34:02] IP: 178.176.151. *

Nu, nu doar pentru tine :) Mi-a plăcut, de asemenea! Deși a fost, de asemenea, fără mișcare de noapte :)

Dar dacă prietena lui Kitty nu tolerează autobuzele, atunci IMHO mai bine să nu se gândească nici măcar la mișcarea de noapte!
În general, este greu să vă sfătuiți să zburați pe avioane, atunci când cei de sus au spus că le este frică de ei.