Cum să ajungi la sigiriya, prin candi și dambula

Drumul spre Peradeniya a durat 2 ore și nu a fost ușor. E vorba de serpentină și de viteza autobuzului. La ora 17.15 am părăsit autobuzul într-un loc murdar, înfundat și nu confortabil. Nu asta mi-am imaginat Peradeniya.

Planul a fost următorul: găsiți o cameră de oaspeți pentru a lăsa lucrurile și pentru a merge în jurul grădinii. Dar nu l-am găsit pe oaspete. Nimeni nu a vrut să se stabilească pentru mai puțin de 1500 de rupii pentru a lăsa doar lucrurile timp de 1,5 ore.

După ce am petrecut 30 de minute de căutare, am realizat că zburam cu grădina și mergeam la Sigiriya. prin Kandy. Am urcat un autobuz spre Kandy, călătoria a costat 60 de rupii, iar drumul a durat aproximativ 30 de minute pe blocajele de trafic.

Kandy - Dambula

Ne-am aterizat în Kandy, însoțitorul biletului ne-a arătat indiscret, mi-a arătat calea și nu am văzut stația de autobuz.

Sa dovedit, este necesar să traverseze drumul și du-te prin pasajul îngust în spațiul dintre casele, și apoi a trebuit să meargă în jos pe scări - cele mai imposibil de ghicit, dar am avut noroc, aparent de turiști din jurul să se uite în jurul ochilor se întâmplă o mulțime, și caută toate la fel, și prea).

În general, ne-a ajutat să ajungem - fără ajutorul unei persoane locale bune, nu am fi reușit, datorită lui =). Autobuzul nu a fost greu de găsit. Toate autobuzele, ca întotdeauna semnate. Călătoria a durat 2 ore și 300 de rupii.

Dambula - Sigiriya

Am ajuns în Dambulla, era întuneric în autobuz ne-au spus că autobuzul spre Sigiriya la un moment dat pentru a găsi, așa că tuk-tuk am fost direcționate.

Dar aici ne confruntăm cu localnici vicioși. Înapoi în autobuz, ne-am lipit de băiat local, a mers cu noi la o stație de tip și încearcă să ne ajute să găsească un tuk-tuk, oferind în paralel unele lista de invitati pentru 2500 de rupii de la prietenii lor.

Am refuzat gestul și am pășit să ne luăm la revedere, dar el nu a plecat și când am oprit tuk-tuk, a stat unul lângă celălalt dând semnele ascunse șoferului).

Conducătorii, ca și prin ordin, toată lumea a numit prețul nu mai puțin de 2500 de rupii. Pentru noi este destul de obosit, iar el nu ar fi vrut să rămână în urmă, și am venit cu o strategie: în timp ce unul a vorbit cu enervant locale, al doilea a mers la tuk-Tooker la 50 de metri pentru a opri, și, iată și iată, grăsime-Tucker numit preț adecvat 1000 rupii, tipul enervant a alergat imediat și a spus în mod clar ceva neplăcut noului nostru șofer.

Astfel de situații în Sri Lanka nu sunt neobișnuite și trebuie să fim pregătiți pentru acest lucru. Nu este nimic teribil în acest sens, dar ne-a stricat dispoziția și timpul a fost luat. Lecție privind existența realităților locale, avem o idee bună.

Am ajuns la Sigiriya în 30 de minute. Nu am rezervat oaspeții în avans, dar conform recenziilor pe care le-am ales pentru oaspeți, a fost o cameră liberă și am rămas acolo. Lasă-l pe tuk-tuker, i-am dat o mână de dulciuri pentru a-mi îmbunătăți ușor starea de spirit, a fost foarte fericit și recunoscător.

Sincer, oaspeții ne-au dezamăgit, în opinia noastră, după recenzii și fotografii, ne-am așteptat la ceva complet diferit, se pare că a fost ocupată o cameră destulă și am luat-o pe asta.

Cum să ajungi la sigiriya, prin candi și dambula

Dar am avut o gazdă foarte ospitalieră, veselă. Toată lumea și-a lăudat aptitudinile culinare, dar ea nu era bună și nu putea găti, așa cum ne-a avertizat în prealabil, și cu asta am zburat. Asta am avut o zi de zbor 8).

1. - Atunci când comunicați cu localnicii, fiți atenți. Spuneți că aveți un plan și toate pensiunile au fost deja rezervate, că nu aveți nevoie de nimic. Cu o conversație ocazională cu localul, nu răspundeți la întrebări despre sumele cheltuite în călătorie și în călătorie. Amintiți-vă că pentru ei sunt bani giganți. Ați fi văzut doar viziunea localnicilor noștri importanți, când am spus în mod inexact câte bilete aveam pentru Sri Lanka. Pentru el, suntem în mod automat - euro milionari, de care nu este rușinos să se extindă cât mai mult posibil.
  2. - Prin angajarea unui tuk-tuk, specificați imediat timpul de așteptare, dacă trebuie să sunați undeva pe drum sau să opriți, altfel prețul final poate crește.

Cum se ajunge la Sigiriya din Colombo

Du-te la Sigiriya din Colombo. acest lucru este de aproximativ 170 km, puteți literalmente în termen de patru ore cu autobuzul numărul 47 de la stația centrală sau de mașină.

Pe masina ar trebui sa ajunga la Dambulla, acolo pentru a lua un autobuz la Sigiriya. În satul de la poalele Sigiriya este convenabil să vină seara, să stați peste noapte, casele din sat sunt predate, doar așa că dimineața devreme urcare la stâncă va fi mai plăcută și mai ușoară.

Lăsând lucrurile, am decis să satisfacem foamea în cea mai apropiată cafenea. Pentru cină am dat 1500 de rupii și ne-a plăcut cu adevărat. Bun hrănite și nu destul de mulțumiți de condițiile locuințelor noastre, am mers la culcare.