Recenzii pentru fanfic - mai mult decât viața

Obțineți în centrul istoriei relații romantice și / sau sexuale între un bărbat și o femeie

Rowling Joan "Harry Potter". Harry Potter (Crossover)
Peyring sau personaje: Harry Potter / Hermione Granger Evaluare: - .: - fic pe relațiile blând și romantice de obicei Romance fanfiction, în cazul în care scene de sex, violență sau alte momente dificile „> NC-17 Gen poate fi descrisă în detaliu. , are un final fericit. "> Romance. Angst - emoții puternice, fizice, dar de caractere suferință mai spiritual în fanfic motive prezente depresive și a unor evenimente dramatice „> ANGST Dramă - .. eroi relații conflictuale cu societatea sau cu altele, tensionate și activi experiențe ale diferitelor conflicte interne sau externe Poate că atât o soluție fericită și tristă a conflictului. "> Drama. Psihologie - O descriere detaliată a problemelor psihologice, gândindu-se la cauzele și motivele acțiunilor „> Psihologia vieții -.. O descriere a situațiilor de rutină sau de zi cu zi de zi cu zi obișnuite“.> Felie de viață. Hurt / confort - un caracter oarecum suferă, și un altul vine în ajutorul său „> Hurt Școli / confort - o parte semnificativă a acțiunii fanfic are loc în școală sau în jurul școlii sau viața de zi cu zi a studentului ..“> Avertismente College :. - din caracter, «nu în natură«- o situație în care se comportă caracter fic destul de diferit, cum ar fi de așteptat de la descrierea sa în canon»> OOC - .. caracterul original de sex masculin care apare canon în lume (mai des ca unul dintre personajele principale). "> Dimensiune WMD: - big fanfic. Mărimea depășește adesea romanul mediu. Aproximativ 70 de pagini tipărite. "> Maxi 182 pagini, 19 bucăți Stare: terminat

Premii din partea cititorilor:

"Bucurie neașteptată pentru mine!") De la EricJohn