Yakitoria și tanuki

Sunt un vizitator regulat al Yakitoriei. Adesea cu sotul ei merge acolo. Ei bine, serviciul este întotdeauna limp: atunci fișa nu aduce, apoi plăcuța, atunci trebuie să așteptați o mulțime de timp.

Tot timpul timp de aproape un an, dacă nu mai mult, Ice Age 3 se rotește acolo, pentru care deja am o alergie, dar toate acestea sunt mici.
Astazi, 10.01 a fost un sos dezgustator cu un gust acru-sarat. În general, se pare că este necesar să schimbăm tradițiile și să mergem la Tanuki.

O diferență Fig.

Gustul sosului este gunoi. Când aceste instituții înțeleg în cele din urmă că sushi și sashimi nu sunt gătite cu pește răcit, consumul de vermox va scădea de mai multe ori.

Mai mult pentru mine această instituție nu există.

L-am ordonat pe Tanuki să "aibă prânzul" acasă. Au adus-o în timp. Dar gustul mâncării este groază. Adevărat, nu am comandat sushi, - nu iubitori. Dar suntem bucuroși că am economisit timp și bani fără să vizităm această instituție.

încă sa bucurat că în Mytishchi firma deține o marcă (la Moscova pe Balaklava Tanuki vizitat periodic).
înseamnă că totul nu este atât de frumos.

Ei bine, din moment ce vorbeau despre Tanuki. În vara cadei au deschis curentul totul a fost bun și calitatea alimentelor și a serviciilor.
de obicei, comandăm prin Internet și apoi ridicăm (10% reducere), în timpul verii și în restaurantul sat.
acum câteva zile, ultima oară când am venit la ele pentru a ridica ordinul, că mi-a amintit totul de McDonald's, cozile merită să ajungă la masă. brr și rulouri, doar teribil de făcut, probabil că ne-am întors mai bine în spatele Yakitoriya.

în Yakitoria (Moscova) au fost doar o singură dată. aici în acest "restaurant" cu siguranță nu voi merge niciodată (oriunde este localizat teritorial: în Mytishchi sau în Moscova).

Este necesar să vodca pentru a lua într-o sticlă doar închisă)) Am fost de 2 sau de 3 ori, în principiu, nu de mult rupt, o dată chiar și în general tot ce este bine că au avut loc, iar prima dată când am toate chelnerii de acolo a fost foarte aproape de cancer, oamenii au aplaudat la masa următoare )) și imediat a lucrat totul)) Pauză actualul Buh Khachi la o masă din apropiere.
Mai mult pentru mine această instituție nu există.

Life „a reușit“ să lucreze într-un restaurant japonez, un centru de afaceri, astfel încât prepararea preparate din bucătăria japoneză cunosc din interior, și anume, așa cum ar trebui să fie și ce se simte în stare proaspătă. M-am dus și Yakitori, și Tanuki, dar percep aceste „restaurante“ ca cortul nostru cu shawarma. În cazul în care a aprins Norimaki-manie, dar la domiciliu prea leneș să se întoarcă, și eu pot meniurile de pe așa-numitele rulouri lor, dar ia doar un castravete, pentru că ea nu este sigur de calitatea și autenticitatea celelalte ingrediente declarate. Ei bine, serviciul, respectiv, sunt departe de restaurant.

Tanuki noi nu doresc să meargă mai mult, după ce au văzut fotografia „japoneză“ rulouri agățarea, înțepat un deget în gură, și din nou a mers la locul de muncă (el a fost fără mănuși).

Ce oroare e ce.

Au fost în Yakitoria. Au făcut o comandă, după 30 de minute le-au amintit de ei înșiși, au plecat într-o oră. Am vrut să mănânc foarte mult. Ne-am dus la bara Templului. Scump, dar serviciul este excelent, hrănit delicios, rapid. Acum am decis să uităm pentru Yakitoria pentru totdeauna, deoarece nu ne așteptăm să fim acolo.

Tanook nu este mult mai bun.
Este ceaiul de fructe pentru timpul de așteptare turnat.

A decis să meargă la sotul ei sâmbătă sâmbătă pentru a compara Tanuki și rulote :-) .. Ultima dată când au fost acolo cu câțiva ani în urmă (deși nu în noi și în Medvedkovo).

Dintre caracteristicile și diferențele:

Pentru betisoarele pietrelor puneți acum
Prosoapele proaspete pentru mâini dau acum o răceală (nu în mod semnificativ, desigur, dar din anumite motive a fost amintit faptul că a fost cald).
Ceaiul nu este nimic și sunt dintr-un ceainic separat, dar asta e, nu e nimic.
Ordinul a așteptat surprinzător de scurt timp de aproximativ 15-20 de minute (de asemenea, amintit de fast food).
Într-un fel a fost făcut mai precis mai devreme. restaurantul, desigur, mai mult decât nu trage, chiar și la proiectarea de feluri de mâncare.
Sosul de soia este puternic diluat.
Nori nu-i plăcea deloc.

Dezamăgit Tanuki în Mytishchi. Deși din toată Moscova mi-a plăcut întotdeauna mai mult pe Pyatnitskaya, dar nu știu cum nu era nici acum doi sau trei ani.

În general, în final au fost de acord că casele sunt mult mai bune, mai frumoase și, cel mai important, mai sigure.

De ce este atât de toate Yakitoria certat în termeni de serviciu)) Acesta este cuvântul meu de onoare cât de mult este deschis, și a fost deschis pentru o lungă perioadă de timp, mă duc acolo din când în când. și a ordonat casa cel puțin o dată. și nu o dată în atâția ani, dacă ar fi existat un caz că nu aș fi servit bine sau că nu era deloc așa! Șoferii sunt întotdeauna frumoși, prietenoși, sfătuiesc. Întotdeauna totul este delicios, apetisant. Dar în Tanuki a făcut odată un apel. au sunat o oră, au făcut ordine, au spus că vom ridica. a sosit la timpul stabilit - nimic nu este gata! În cele din urmă, am așteptat încă 20 de minute până când au colectat ordinul. bine și de la gătit nu în deliciul. Yaki ca ceva mai nativ))

Voi scrie, de asemenea, despre Yakitoria, am fost acolo cu mult timp în urmă, după care m-am dus la Tanuki și mi-a plăcut acolo, am fost acolo tot timpul, dar de fiecare dată când sa înrăutățit. Am decis să vizitez Yakitoriya din nou cu familia mea, să văd ce sa schimbat acolo.
Am intrat în hol, am stat la intrare și am așteptat pe cineva să vină cu un fir din personal și să prezinte sala pentru nefumatori. a stat timp de 3-4 minute. pe noi 0 atenție. Să mergem în jurul sălilor pentru a arăta unde puteți sta împreună cu copiii. găsit, în cazul în care televizorul cu desene animate. Separați-vă, stați jos, așteptați. 10 minute ne așteptam să fim atenți. Mâncarea, în general, a plăcut, apoi a servit rapid, deși livrarea a fost așteptată timp de aproape 15 minute.
Dezamăgit.

Predă să aștepte o lungă perioadă de timp este cursul normal al chelnerilor, și dintr-o dată te obosit de așteptare și sunteți plecat (ei inclina mai mult))) Cu Tanuki comandat la casa de mai multe ori, soia puternic diluat, ghimbir un pic (((dar altfel nu-i rău. Dar nu cinci .

Nu a vizitat niciodată Yakitoria, în diferite regiuni. Peste tot același lucru. G. Îmi place mai mult Japonia.

Livrat la comandă la domiciliu. Am un angajat dur și prost. Prima dată când am aruncat telefonul. Am adus totul foarte repede, iar calitatea terenului mi sa părut a fi mai mare decât ceea ce am comandat de obicei la Sindicatul de la Moscova.