Ultima coborâre este trecerea căutării Skyrim

Începeți în Skyrim Trecerea căutării Ultima coborâre se poate face vorbind în arborele Voronei Rocks cu Kastelia Kresti și soția sa, Athos Velothi. Velothy este foarte preocupată de faptul că soțul ei caută mereu în mină, care a fost mult timp închisă. Motivul închiderii, potrivit documentelor oficiale, a fost prăbușirea, în care Gratian, străbunicul din Crestia, a murit.

Karelia a descoperit recent o cheie și o scrisoare din Grazia, din care se știa că străbunicul său a studiat în mina Voron'ya din Stânca Înmormântării Nordilor. Însuși, Cristius este sigur că nu a existat nicio prăbușire, deoarece proiectarea minelor și-a exclus complet apariția și el aspiră să afle ce sa întâmplat cu adevărat acolo.

Oferiți minerului ajutorul său, după care vă va da o scrisoare cu o cheie și veți da instrucțiuni pentru a găsi corpul străbunicului său. Mergând la mina, luați cu dvs. o veche pickaxe Nordian. Ei bine, să începem în Skyrim ultima coborâre.

Mergând în jos, veți găsi un pasaj, plin de plăci - bateți-le în jos și deschideți ușa în urma lor cu o cheie. După aceea, vă veți afla în ruinele Nords, care au fost discutate în scrisoare.

Fii atent: aici sunt roiuri de draugry peste tot, și după ce intrați în sala rotundă, pregătiți-vă pentru o luptă mare. Învingeți dușmanii, deschideți ușa de fier și urmați-o. Când găsiți un sarcofag cu stalagrim, utilizați pickaxe.

Acum fiți foarte atenți - există capcane înaintea voastră.

Ultima coborâre este trecerea căutării Skyrim

În următoarea ușă veți vedea o peșteră cu o cascadă, precum și locuitorii ei, cu care va trebui să luptați. După bătălie, mergeți în sus, treceți de pod peste maneta, activați-o și reveniți - acum se deschide calea închisă.

Urmați drept, apoi sus, apoi în pasajul din stânga. Veți ieși într-o sală imensă, la sfârșitul căreia este o ușă rotundă.

Așteptăm momentul cheie al trecerii căutării Skyrim The Last Descent. În partea de jos a ușii veți găsi scheletul Grazian. Luați lama și citiți jurnalul.

Din aceasta veți afla că în timpul unui atac de putere, un flux de energie izbucnește de la lama, care poate fi conectată cu o ușă închisă. Privind cu atenție la ușă, puteți vedea dungile orizontale roșii strălucitoare.

Faceți un atac de putere cu Bloodsail, pas cu pas. Principalul lucru - este direcția accidentului, astfel încât veți face o grevă orizontală, iar energia lamei va împărți blocurile, punând mecanismele ușii în mișcare. Repetați aceeași acțiune pentru celelalte benzi, iar ușa se va deschide.

A rămas cea mai dificilă parte a călătoriei Skyrim Ultima coborâre.

Ultima coborâre este trecerea căutării Skyrim

În spatele ușii veți vedea un coridor cu axe oscilante. Treceți-l cu grijă, activați pârghia și mergeți în hol. De acolo trebuie să te lupți cu Zakrisoshom, preoți de dragoni.

După ce îl înfrângeți, luați masca, apoi învățați cuvântul din noul Scream pe peretele cuvintelor și îndreptați-vă spre direcția din care ați venit. Introduceți pasajul spre dreapta și apoi în sus.

Vei căuta pe ieșire, blocată de o piatră și de tâlharii care locuiesc acolo. Activează lanțul, intră în Bladskal și se ocupă de bandiți. Acum întoarce-te la Cruce - casa lui se află lângă porțile Bastionului.

Bătrânul va fi foarte recunoscător pentru ajutorul tău și te va răsplăti cu aur.

Quest Ultima coborâre în Skyrim este finalizată.

Nu uitați să urmăriți un alt Pasaj: