Recenzii pentru seria reală de sânge (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Prin calea spinoasă am ajuns la această serie și a devenit pentru mine ca o respirație proaspătă a aerului. La început au existat "Amurg". Recunosc, și tu le-ai urmărit. Odată m-am dus chiar la cinema pentru ei. Greșeli ale tinerilor, pentru care nu este nevoie să se justifice. Apoi au fost "Vampire Diaries", pe care le-am privit exclusiv din cauza personajului principal al Elenei (Nina Dobrev). Și apoi întregul subiect a venit chiar și la mine, da-da. Dar am aruncat undeva în sezonul 4 sau 5, când au apărut acești vampiri întâi-născuți, când toți au fost răsuciți și au început să apară niște găuri în complot. Dar apoi am vrut ceva nou și am urmărit o serie despre vârcolaci, care se numește "Wolf". Și abia atunci am văzut "Sânge adevărat". Dacă "Twilight" este șampania copiilor, "Vampire Diaries" este vin, atunci "True Blood" este deja un fel de whisky. În cele din urmă, am găsit un proiect interesant despre vampiri, care captează practic din prima serie. Aici nu veți vedea niciun morman, totul este adevărat. Nu există personaje principale - fete sexy - frumoase care atrag fete. Toate personajele sunt aici, la fel ca locuitorii obișnuiți ai orașului. Ei au probleme cu excesul de greutate, alcoolul, ridurile, au propriile lor vicii. Ca rezultat, avem un proiect fără să ne uităm la care, nu veți pierde prea mult, dar dacă sunteți interesat de acest subiect, trebuie să fiți atenți.

Am început să privesc și se pare că nu e rău. Doar o fată uneori pare a fi ceva autist.)

Ma sfatuit sa ma uit la serialul "True Blood", stiam ca imi place seria TV despre vampiri si misticism. De la începutul primelor serii de serii nu mi sa părut prea mult, undeva de la seria celei de-a cincea serii a început să mă agațe de mine. Sunt prezente multe povesti interesante în serie. Anotimpurile din seria pe care le-am urmărit deja online, fără a se opri. Ceea ce îmi place la spectacol este că nu există nici o finețe a lui Tipo, deoarece în unele serii mistice caracterul a murit și cumva atunci el a fost înviat, atunci personajul a murit astfel încât a murit. În ceea ce mă privește, complotul din seria nu este rău, nu regret că am vizionat seria TV "True Blood".

Recenzii pentru serialul sânge real (2008)

Sincer, în general, nu-mi plac serialele de televiziune și le tratez cu toată inima în mod negativ. Toată această temă vampir mă supără și nu are niciun impact pozitiv asupra mea. În seria "True Blood" vorbim despre vampiri japonezi care au învățat să fie oameni, dar nu merita oameni reali pentru o relație bună. Adevărat, este natural că există oameni care sunt foarte buni cu privire la astfel de creaturi, pentru că sunt tot felul de lucruri și așa mai departe. În general, personajul principal începe să comunice cu un vampir care sa întâlnit accidental, după care au o relație caldă, care, spre deosebire de toate, nu devine clară altor persoane care au adoptat o astfel de atitudine ostilă. În acest context, povestea acestei serii se dezvoltă, ceea ce nu arată nimic absolut uimitor și original în genul său. Nu am urmărit foarte mult această serie, ci doar câteva serii de început, pe care a demonstrat canalul TV TET. Televiziunea ucraineană arată tot ce este posibil, adică seria "True Blood" nu a ocolit-o și, de asemenea, a văzut scurt. Putem spune că, din nefericire, ar fi mai bine să nu arătăm că nimeni nu ar pierde nimic din asta, cred.

Am urmărit acest spectacol într-un moment în care a fost o noutate și a fost împușcat. Se răcește! Am revizuit-o chiar într-un mod nou. Există, desigur, același "slobber", în povestea sucului, dar! Pentru restul personajelor, creatorii seriei au încercat și au creat imagini foarte individuale, care sunt interesante de observat.

1 sezon 3 serie. Timp de 41 de minute, sfatul bunicii mele! Înțeleg că bunica mea este încă o curvă!

Aceasta este cea mai grozavă serie TV despre vampiri!

"True Blood" este pur și simplu o capodoperă în genul său. La început, poate părea că personajul principal și fratele ei sunt teribil de besyat. Trebuie să ai răbdare. Crede-mă, vor aprinde așa, dar din naivitatea copiilor nu va mai fi nici o urmă.

Ultima serie a pus totul în locul ei, răspunzând la întrebări mai mult decât simplă. Nu mulți oameni au ajuns la final. Voi spune așa, nu pe cei pe care voiam să le văd la masa aceea festivă, dar ce puteți face. În general, seria a fost uluitoare!