Recenzii ale filmului cum să fure un milion (1966)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Doar nu am suficiente cuvinte pentru a-mi exprima fascinația față de personajul principal al acestui film. Sunt un fan al lui Audrey Hepburn, ea nu este doar una dintre cele mai frumoase actrițe ale secolului al XX-lea, ci și cea mai talentată actriță. În general, am văzut o mulțime de film cu participarea ei, dar acest film îmi amintesc în mod special. Și astfel, complot filme spune povestea cum un om con încearcă să fure o operă de artă, iar în aceasta el va fi ajuta o fată fermecătoare pe nume Nicole, care este fiica proprietarului lucrării. Foarte neobișnuit, ca și pentru mine. În plus față de Audrey, Peter Ottle joacă un rol-cheie aici, care în acest film va fi prezentat ca un hoț galant. Din cauza evenimentelor, acestea s-au desfasurat aici dinamic si consecvent. Scenariul a fost minunat. Vreau doar să mă exprim cu măiestrie asupra decorului, care este foarte scump și elegant în acest film. Astfel, rezumând toate cele de mai sus, vreau să spun că această imagine de film perfect, și conștiința mea nu ar ierta faptul, dacă nu vă sfătuiesc să acest film.

Acesta nu este un film nou, care odată ce m-am uitat cu sora lui, pentru că ea este un fan avid al cântărețului jucat o actriță minunată și foarte frumoasă femeie Audrey Hepburn. Filmul este doar o comedie, mi-a placut, am avut un râs bun, și a mulțumit sora lui pentru ceea ce ea mi-a dat o oportunitate de a vedea, chiar dacă un astfel de film vechi, dar acest lucru este minunat. Și faptul că filmul este atât de vechi, încât poate fi mai bun. Apropo, filmul deja în 1966, adică, în acest moment în acest an, este exact de cincizeci de ani, o aniversare foarte gravă, știi. Este bine ca oamenii, din anumite motive, să nu uite asemenea filme clasice, deoarece au o mare importanță culturală. Vă sfătuiesc pe toți să cel puțin, uneori, pentru a viziona filme din trecut, pentru că așa cum exemplele arată, „Cum să furi un milion de“ filme, „Unele Like It Hot“ și „Doisprezece Angry Men“, apoi știu cum să facă filme, și a făcut acest lucru strălucit, și poate fi, în general, chiar mai bine decât acum.

Un mare film cu o mare actriță în rolul principal. Am urmărit acest film după ce am început să revizuiesc toate filmele cu Audrey Hebpern. Voi spune așa, cred că această actriță este una dintre cele mai magnifice femei ale secolului al XX-lea, ea este frumoasă în tot. Frumusețea ei, carisma, feminitatea și bunele maniere mă fac să fiu nebun. Și astfel, complotul filmului spune povestea unei fete frumoase, o fiică a unui binecunoscut critic de artă, și un binecunoscut înșelător. În general, acesta este unul dintre filmele mele preferate despre înșelătorii. Evenimentele din film se desfășoară în așa fel încât totul să fie prezentat dinamic și consistent. Și acest mic detaliu a adăugat de fapt toată frumusețea acestui film. Așa cum am spus la început, rolul principal în această lucrare a fost jucat de incredibilul Audrey Hebpern. Fiecare dintre rolurile sale este opere de artă, iar această lucrare nu a fost o excepție. Cel de-al doilea personaj cheie al filmului a fost cel care a învins-o pe Simon, al cărui rol a fost jucat de Peter OTUL. Acest actor și-a jucat și rolul. Pe scurt, acest film mi-a plăcut, și, probabil, după filmul „Mâine la Tiffany“ și „Roman Holiday“ este cel mai bun lucru care a jucat Audrey Hepburn. Recomand acest film.

Recunoști vocile?
Roluri: Hope botezate Rumeanțev, Felix Yavorsky, Alexei Alexeyev, Zinovy ​​Gerdt, Vladimir Balashov, Serghei Kurilov Artyom Karapetyan, Yuri Sarantsev, Bielawski Alexander, George Vitsin.