Portul de croazieră din Kusadasi

Majoritatea crucișătorilor călătoresc de la Kusadasi până la orașul antic Efeș bine conservat. la care 18 km. Taxiul costă 25 de euro. Puteți ajunge din centrul orașului cu un microbuz (dolmush), care merge spre Selcuk. Opriți-vă aici. Punct de reper - Hotel Atli Hotel. Călătoria costă 5 lire sau 2,5 euro. De la oprire pe drum (aici) până la intrarea în Efes - 1 km. Intrarea costă 25 de lire, ghidul audio în limba rusă - 10. Sunt acceptate numai lire și carduri de credit. Rețineți că Efesul este mare în zonă, examenul fiind sub cerul deschis. În timpul verii, poate fi foarte cald.

Nu departe de Efes, potrivit legendei, este casa Fecioarei Maria. Transportul public nu merge acolo, puteți ajunge doar cu taxiul.

La dana în port puteți să negociați cu șoferii de taxi pentru a conduce prin toate atracțiile pentru 50 €. Un preț destul de adecvat pentru patru.

În plus față de plaja publică din zona Kusadas, există numeroase plaje echipate. La 8 km în direcția Selcuk există un mare parc acvatic Adaland. Biletul de intrare costă 24 EUR, copiii sub 10 ani - 17 ani.

Un ghid detaliat cu coordonatele de aici.

Costul de excursii la Kusadasi este exemplificat de compania Princesses aici.

Portul cel mai mult așteptat în croazieră a fost Kusadasi, tk. iubim Turcia. Potrivit Efesului, situată în apropiere, totul a fost re-citit în nete, și chiar mai mult.

Am părăsit portul și am mers direct la stopul dolmushi, așa cum descriu toate croazierele, dar nu ne-a salvat - au ratat. Întreabem localul, omul în engleză bine explicat că nu mergem acolo, dar trebuie să mergem acolo. Și, în general, este departe, nu merită un turist să meargă atât de departe, ne-a luat și ne-a prins un dolmush, care a fost explicat în turcă, că toți (7 persoane) ar trebui aruncați în piață - parcarea. Călătoria spre Efes este, costă 2,5 euro.

Au verificat ospitalitatea turcilor, bine făcut - nu vei spune nimic. De exemplu, pe drumul către Efes, turistii stau și votează, șoferul mereu se oprea și explică politicos că nu vă îngrijorați, după aproximativ 5-10 veți fi cu siguranță înapoi. Însuși contactat de walkie-talkie, era aproape de înțeles, sunt oameni, vino - ia-o. În general, toate cele mai bune condiții pentru turiști.

De la oprire am ajuns la intrarea în Efes destul de repede, timp de 15-20 de minute, dar am așteptat un "bummer". Se pare că într-o zi a anului vacanța lui Kurban Bairam Efes nu funcționează dimineața, dar de la ora 13:00. Așteptați un sens special nu a fost, pentru că. a existat o șansă de a fi târziu pe navă (toți la bord 16-30). Este păcat că nu am ajuns în Efes.

La oprire, șoferul de taxi sa oferit să preia 40 de euro casei Fecioarei Maria (este doar 8 km), dar nu îndrăznea. Poate și el, din cauza vacanței este închis.

Pentru informații în nete - ați putea o mică mișcare departe de oprire și să încercați să prindeți până la casa "plimbare", ar fi mult mai ieftin. Nu am închiriat această opțiune, tk. erau patru dintre noi. Am stat mult timp, dar practic nu existau mașini în care să stea un șofer. Cred că împreună - este mult mai real.

Venind în Kusadasi în aceeași zonă cu care au plecat, mai întâi au înlăturat lira turcească de la ATM-ul local, sa dovedit a fi puțin mai ieftină decât schimbarea schimbătorilor. Am cumpărat un prieten de bere Efes, viața a început să se îmbunătățească.

Am mers pe jos pe străzile din zona portului, dar ele pot fi numite astfel cu o întindere, pentru că acestea sunt linii de comerț solide. Mergem, uite, rețineți că, în principiu, saci, bijuterii de costume și îmbrăcăminte pentru bărbați, uneori întâlnesc o grădiniță, o femeie foarte puțin.

Nava a venit chiar înainte de navigație. Așteptăm, așteptăm, dar nu există plecare, și nu. Priveam în jos și există o coadă uriașă. Această excursie de la Efes a sosit. Acolo a fost necesar să se facă o excursie.

Deși nu au văzut-o pe Efes în viață, sunt în absență ruinele mele preferate. Soțul meu și cu mine am fost de acord că vom reveni cu siguranță!

Kusadasi a plăcut. Portul este chiar în centrul orașului. Locuitorii sunt mult mai cultiva decât pe coasta Antalyei. Se pare că încă nu a fost răsfățat de "Tagil".

A luat un taxi pentru Efes, pentru călătoria în jurul valorii de 40 de dolari. Pe cele cinci foarte necostisitoare. Puțin mai scump decât să ajungi pe un microbuz și apoi să ștergi încă kilometrul de căldură.

Efesul este cu siguranță bun! A luat în clasamentul nostru ruinele antice locul 2 după Forumul de la Roma. Soarele adevărat a fost deja pregătit specific, t.ch. asigurați-vă că ați luat apă și ați pus capacele.

După Efes, am mers pe malul digului, unde erau numeroase cafenele. Locul plăcut. Înainte de asta am fost în Atena. Deci rezidenții turci sunt mult mai relaxați și zâmbitori decât grecii. În ciuda tradițiilor musulmane.

Din Kusadasi mergeți toți la Efes. Și excursiile de pe navă se fac numai în Efes. Eram deja acolo. Din nou, nu a existat nici o dorinta de a merge, asa ca am planificat o excursie la Prienu. Am găsit informații despre cum puteți ajunge acolo cu transportul public - pe dolmush plecând de la Kusadasi, veți ajunge la Soke. Aici vă transferați la un alt dolmush, care la 15 km și vă aduc la Gullubahce (Gullubahce), la periferia căruia sunt ruinele vechiului Prien. Dar în realitate am făcut-o în acest fel.

Am părăsit terminalul portului. Cerem paznicului, unde se oprește dolmushi spre orașul Szeke. El spune: ridică-te aici, du-te dolmush numărul 5, este cam 10 minute până la terminal, unde dolmushi merge în alte orașe. Am decis să nu ne oprim, ci să mergem puțin pe drumul din față.

Apoi am fost atacați de șoferi de taxi cu o propunere de a conduce spre Efes. Le-am dat drumul până ne-am hotărât să ne întrebăm cât de mult ar costa pentru a ajunge la Priena și, în general, să conducă pe ruta Didim-Milet-Priene. Am fost chemați la un preț de 100 de euro. Am răspuns că este costisitor. Șoferul de taxi a scăzut la 80 de euro, ne-a oferit 50 de euro. Șoferul de taxi: "Nu, du-te 70 km, departe, acest preț nu este potrivit". A plecat. Un alt lucru se întâmplă: "Sunt de acord cu 60 de ani". Noi oferim din nou prețul nostru. A negociat zece minute. Șoferul de taxi nu a vrut să mai arunce. Trebuia să fiu de acord. În general, am mers "pe calea cea mai mică rezistență".

Apoi, când au vizitat Priene, și-au dat seama că a fost lung și lung să meargă, și ar fi departe să meargă la ruine. Mai întâi am ajuns la cel mai îndepărtat punct al traseului - Didim. Am condus puțin mai mult de o oră.

Am condus de mai multe ori să murim. Chiar mi-am dat seama că trebuie să mă uit în jur și să mă ud. Dar norocos, ploaia nu a început niciodată. Și pentru cină, chiar și periodic, prin voalul tulburat privi soarele.

pentru că nu am avut timp să schimbăm lyresul în port, soțul meu a trebuit să schimbe euro într-un magazin lângă casier la o rată de 2.2.

Apoi am mers la Milet.

Șoferul ne-a prins nerabdator, tot timpul numit "inspirat în spatele capului". În mod constant pe toate obiectele, el a venit la noi după un timp și sa înfruntat în fața ochilor săi, lăsându-i să știe că era timpul să meargă mai departe. Ca rezultat, a trebuit să alerg aproape peste tot pentru a face fotografii frumoase cu perspective interesante.

Ultimul punct al traseului a fost ruinele orașului Ancient Prien. Orașul este situat pe un munte, așa că durează un timp pentru a urca pe munte.

În total, întreaga călătorie ne-a costat 70 de euro și 5 dolari un șofer de taxi a cerut parcarea. Până la 5 ore. Dacă îți plac ruinele antice, atunci îmi recomand foarte mult - nu mai rău decât Efes.

Linerul era la ora 2, luase prânzul și mergea la o plimbare la cetatea, care se afla lângă dig. Admiterea este gratuită.

Un raport detaliat de fotografie despre călătoria noastră poate fi vizualizat aici.

Portul este în centru. Numeroase linii de tranzacționare cu mărfuri tradiționale turcești încep de asemenea aici. Sarcinile nu au cumpărat ceva, deci nu au acordat o atenție deosebită prețurilor.

Mi-a plăcut că vânzătorii nu se lipesc. Foarte european. Majoritatea pasagerilor au mers la Efes. De la dana de 15 minute trebuie să mergeți până la stația de autobuz din Selcuk. Este ieftin, 2 sau 3 euro. Pentru a merge prea este scurt, minute 15-20. Se oprește pe drum, iar la Efes, trebuie să mergeți 1 km. Dar Efes, nu am văzut. pentru că Mi-am uitat trivial portofelul. Dar acum știm calea.

Întorcându-se înapoi, mergea de-a lungul digului. Kusadasi a lăsat o impresie plăcută. Un oraș litoral cultural și curat. Nu există, totuși, obiective turistice. Ceva ne-a reamintit Yalta.

Reguli de cruisegid.ru

www.cruisegid.ru - o resursă privată privată. Proprietarii site-ului sunt un grup de indivizi, în continuare "noi".

1. Obligațiile utilizatorului

1.1 Condiții generale

Înregistrarea pe site este permisă persoanelor cu vârsta de peste 18 ani. Vă garantați că la înregistrare nu veți oferi informații personale false. Nu veți intra pe site sub alt nume. În loc de nume, puteți folosi un pseudonim (porecla).

Utilizatorul este de acord să nu încarce informații pe site:

În cazul în care utilizatorul încalcă aceste condiții, proprietarii site-ului (angajații) au dreptul să editeze sau să șteargă conținutul utilizatorului fără notificare și să specifice motivele.

1.2 Acordarea drepturilor

Utilizatorul se obligă să publice pe site numai conținutul, al cărui proprietar este el sau cu permisiunea unor terțe părți. Utilizatorul acordă site-ului dreptul de a folosi informațiile primite de la acesta gratuit și fără dreptul de revocare.

Dacă încalcăți acești Termeni, nu vom avea nici o responsabilitate față de terți.

Orice încercare de a interfera cu funcționarea site-ului în orice mod este interzisă.

1.4 Condiții de utilizare a forumului și trimiterea de mesaje private

În cazul comunicării cu alți utilizatori ai site-ului printr-un forum sau mesaje private, utilizatorul este de acord să nu trimită mesaje care:

1.5 Relația proprietarilor de site-uri cu companii de croazieră și agenții de turism.

Persoana responsabilă a unei companii de croazieră sau a unui agent de turism interesat înregistrată pe site poate să publice știri și sfaturi numai în numele companiei sale și să furnizeze fotografii și alte materiale pe site. Astfel, vizitatorii site-ului pot obține informații despre căpitanii de la proprietari sau agenți, împreună cu recenzii și povestiri despre ele. Acest serviciu trebuie să fie coordonat cu proprietarii de site-uri.

2. Manipularea conținutului

Proprietarii site-ului nu garantează accesul neîntrerupt la site. Putem edita, șterge o parte din conținutul paginilor, paginilor întregi sau întregului site.

Nu garantăm că conținutul prezentat pe site nu prezintă amenințări cu viruși. Vizitatorul însuși este responsabil pentru protejarea dispozitivului de viruși.

Utilizatorul eliberează proprietarii site-ului (angajații), afiliații de la toate cerințele legale și pierderile potențiale, amenzi, taxe legale ale terților și alte riscuri pe baza:

• utilizarea site-ului dvs.
  • încălcarea acestor Termeni, legi sau drepturi ale terților;

6. Modificarea termenilor de utilizare

Proprietarii de site-uri au dreptul să modifice, să completeze acești termeni pentru a respecta legea. În acest caz, site-ul va conține informații despre schimbări și consecințe pentru utilizatori. Utilizatorii înregistrați vor primi o notificare prin e-mail. Utilizarea în continuare a site-ului de către utilizator va confirma acordul său cu modificările.

Toate datele personale furnizate de utilizator prin intermediul site-ului sunt utilizate în conformitate cu standardele legale pentru protecția datelor.

8. Utilizarea dreptului legal

Utilizatorul este de acord că posibilele litigii nu pot fi luate în considerare decât în ​​instanțele din Federația Rusă prin utilizarea legislației Federației Ruse.

9. Proprietarii (angajații) au dreptul să blocheze temporar sau complet accesul la site pentru utilizatorii care încalcă acești Termeni.