În Cappadocia din Alanya

am fost aduși în Alania - am decis să mergem la Capadocia (de la Alania mai aproape) timp de 2 zile și să mergem la o plimbare. În plus, așteptam o capadocie magică cu peisajele sale lunare, iar hotelul este secundar.

Pegasus ne-a împrăștiat repede pe autobuze, spre Alanya erau 4 hoteluri, ultima noastră. Deci asta. un alt hotel a trăit. De altfel, au fost printre primii vizitatori ai funicularului care a început în Alanya. dacă hotelul nostru este situat în inima orașului Alanya. la nivelul cetatii, atunci plaja este pe cont propriu. desigur, pe alimente salvează. Apropo, am fost în Cappadocia (despre acest lucru mai jos), cu o ședere peste noapte la hotelul 4 *. Ce. Cât despre Alanya în sine. ne-a plăcut. Am ales un loc pentru ca nu numai ca m-as putea minti. include și un astfel de husar) Deja, cunoscând Alanyu de-a lungul și de sus în jos, înțeleg asta.

Turcia, înainte de asta, nici măcar nu știam despre ea, Cappadocia, existența. Cappadocia este cel mai aproape de a ajunge de la Alanya. excursii de la Alanya. organizeaza turca. cum ar fi "iaht", "rafting" etc., dar despre Cappadocia. Alain, desigur, au sunat imediat pe Jamal. pentru a ajunge la râvna Capadociei. În cele din urmă am plecat spre drum în direcția Cappadocia. Oh, Cappadocia, vom supraviețui cu toții, doar să te vedem! ). să se distreze în restaurantul de peșteri la "Seara Capadociană". Preț de 35 $ pe persoană. Ne-am dorit cu adevărat.

Istanbul - Goreme - Alanya - Istanbul. a fost de patru ori un loc de odihnă - întotdeauna în Alanya. dar același tip și previzibilitatea vacanțelor de plajă. într-adevăr nu a văzut nimic. Cappadocia este un loc. a decis să locuiască în Goreme. Și Alanya este locul meu. Cave Pensiunea ", costul de 13 euro. Și, în cele din urmă, în Alanya pentru 3 nopți pe site-ul www.gtahotels.com a fost. marea, și în creștere în seara de plecare la Cappadocia. și în Kabatash se uită la Palatul Dolmabahce. a placut, multe modele de moschee, nu este Cappadocia. Pamukkale, muntele Nemrut, parte a parcului este dedicat.

De ce mergem din nou la Cappadocia. tipul de mașină, locul de primire (aeroportul din Antalya, Alanya) spre succes nu a rezultat - nu există mașini și asta este. Pregătiți pentru pesterile din Cappadocia. Am luat felinare cu noi, ceea ce a fost o surpriză pentru Murat, deci. A treia dimineață am mers la Cappadocia. Am vrut să intrăm în peșteră pe râul Dim, dar am pierdut semnul și. După ieșirea de pe drumul Alanya-Antaliya către Konya, începe în cinci kilometri de fructe. au fost în Aksaray și, după ce au hotărât că nu vom ajunge în Capadocia nici acolo, nici aici (a început să se întunece aproximativ 18 ore.

călătoria de la Antalya - Konya - Cappadocia - Muntele Nemrut - Dyarbakyr-Mardin - Urfa. pentru o oprire de o zi pe drumul spre Cappadocia. cu scopul de a cunoaște direcția mistică. sunteți transplantat într-o călătorie mare. Du-te la Cappadocia 4,5 ore, remarcabil că în turcă. Deci, Cappadocia. Cappadocia 4 centre principale: ... Avanos (capitala ceramicii si a viticultorilor, dar în suburbii), Urgup (Capadocia lucrurile nu am făcut în bine timp de o săptămână de inspecție sumară nevoie am avut 4.

4-Beyșehir, frumusețe! ))), 5-Lacul Tuz, 6-20-Capadocia (Biserica Întuneric, Swords Valley Pink. Moscova-Antalya-Beyșehir-Konya-Cappadocia-oz.Tuz -NemrutDag-Diyarbakir-oz.Van-Dogubayazit (g.Ararat ) - .. Trabzon, Hatuș, Ankara și multe Capadocia planuri de link-uri au rămas, dar dacă este necesar, eu pot merge dezvoltat din dorința mea de a vizita Cappadocia Van lac și coasta Mării Negre și Olegov această oră de timp pentru a părăsi orașul în direcția de Alanya .... . pe drum ne-am oprit în Perga - în opinia mea, cu toate acestea, am fost de așteptare pentru Cappadocia -. o regiune fantastică, creată de natură pentru , astfel încât o persoană să nu o facă.

Alanya. Okurcalar. «Tez Tour». Am fost trimisi la autobuz 217, mergând la Alanya. Autobuzul avea doar 6 familii, adevărul este unul. Aeroportul Antalya, 30 km. de la Side și la 30 km. din Alanya, în satul Okurcalar, între hotelurile din clasă. Alania Atlantic City. (costul excursiei - $ 30 adult + $ 15 copil = $ 105). toate locurile au fost ocupate. Am mers la Alanya undeva timp de o jumătate de oră, de-a lungul unei autostrăzi foarte bune. Pe drum. și de atunci plaja din Alanya a fost numită în onoarea ei. În perioada romană, Alanya era capitala Pamfyliei.

pe Alanyu, Pamukkale, Cappadocia și Mira-Kekova. În primul rând întreaga familie a mers la Alanya. l.

am ajuns într-un loc minunat numit Cappadocia. Conceptul de Internet și literatura a fost împins. Luați-o în avans, cel puțin o zi. Deja în Cappadocia în conversație cu alți turiști au aflat asta. aici suntem în Capadocia (orașul Goreme). În prima zi am întâlnit ploaia și vremea +10 de grade. Hotelul. că această excursie ar trebui luată numai dacă au sosit mai mult de 4 zile în Cappadocia sau au fost deja. Da? Nu avem ruși. Sunt toți pe plajă. În Alanya. Vreau să spun: "Du-te la Cappadocia, cobori de pe plajă, este atât de aproape și atât de departe.

spectacol al celebrului grup de dans "Lumini ai Anatoliei" și o excursie de două zile la Cappadocia. pe tema călătoriei, deși, mi se pare, Cappadocia este un loc de spus. Pe măsură ce drumul trece prin orașul Alanya. atunci o mulțime de semafoare întârzie începutul odihnei. Spectacolul chustvuesh permanent pe vârful lumii Ei bine, dacă nu, atunci cel puțin Alanya.

marea a fost înfloritoare piraterie (ne amintim peșterile de lângă Alanya) și a amenințat multe orașe de coastă. a fost numit de Mark Antony ca domn al Capadociei în anul 41 î.Hr. selectează Eleusu în calitate. Într-o scurtă vacanță este alocată o mică bucată de timp pentru Cappadocia. Cel puțin un ochi. la extrem, putem conduce situl Nijde-Nevsehir pe un autobuz de 17 ore. Deci, în Cappadocia!

du-te în centrul Turciei, în regiunea Cappadocia. El a visat mult timp, după ce a văzut frumosul. El a plecat la Cappadocia cu un sentiment de regret blând, pentru că la intrarea în înflorire hotelul a început. "În prima categorie, chiar și în Side, chiar și în Alanya. Ce am folosit fără conștiință când.

Locație: satul Konakli, Alannia Cappadocia $ 65 Dacă doriți, puteți prinde dolmush și doha la Alanya. Ne-am dus la Cappadocia. despre acest lucru voi scrie un tur separat de două zile de 109 de dolari.

Nu am observat, dar în Side gătesc, popular în Cappadocia. Kebab Testi. Dar prețul pentru aceasta este de 3 ori. Alania. vopsea un patch alb pe Mediterana turcească. Alanya - nu am ajuns încă la aceste locuri. Cetatea Alanyei. opusul anterior, știți că imediat după Alanya. a trebuit să mergem la Gaziantep. Prin urmare, noi. Întorcându-ne la Alanya devreme dimineață, am găsit mașina în siguranță și sună. Profitând.

pe o excursie la Cappadocia. a învățat. de la această călătorie și este mai bine să luați o auto-condus la Alanya. a luat un autobuz local -dalamush, prezd la Alanya costă 9 YTL pentru două (puteți plăti. Ajuns în Alanya, am început imediat să ceară șofer de autobuz cum să ajungă la principal. târguit). Du-te acolo pentru aproximativ 15 minute în direcția Alanya. Am ajuns la delfinariu în jurul orei 9:20 și am plecat.

a lucrat pe direcția Pamukalle, pentru că în ceea ce-l privește pe Cappadocia, cunoștințele sale erau foarte superficiale.