Drumul spre ah Petri, înfricoșător nu! E minunat! Prețul 2019

Sărbătorile noastre din Crimeea durează deja trei săptămâni, este timpul să ne întâlnim și să vizităm Yalta. Am auzit multe despre orașul ăsta, dar nu am mai fost niciodată acolo. Noi decidem să schimbăm situația și să mergem cel puțin 3 zile, în cele din urmă se dovedește 3 nopți și 4 zile.

Deoarece avem câteva zile și vrem să vedem multe, mă pregătesc în avans. Cu ajutorul internetului studiez principalele atracții ale orașului Yalta. Mă familiarizez cu sfaturile turiștilor experimentați și a ghidurilor.

Și totul este menționat pe munte. Am citit, mă uit la fotografii și înțeleg că acest tur nu este pentru mine. Panică frică de înălțimi. Ridicarea și coborârea pe telecabină, pentru mine nu este o odihnă, ci nervi solizi.

În mod literal înainte de călătorie, vorbesc cu un prieten. Recunosc, acum 15 ani era în Yalta și urcă telecabina către Ai Petri. Sunt interesat în mod obișnuit:

- Nu este teribil - răspunde ea, adăugând - în Krasnaya Polyana, la Sochi, mai rău.

Aici cred. În Krasnaya Polyana, eram în creștere, îmi amintesc de teama mea, dar am supraviețuit, dar ce frumusețe există.

Și în prima zi a șederii noastre în Yalta, după ce am vizitat poiana unui basm. Vom căuta începutul urcării spre Muntele Ai-Petri. Nu pot explica cum l-am rezolvat, curiozitatea mea este de vina.

Și aici ne iau într-o mașină veche. Suntem aproape înapoi la Yalta și începem ascensiunea noastră. Drumul spre Ay Petri are o lungime de aproximativ 22 km. Primele câteva întoarceri ... și încep să-mi fac griji pentru fiica mea cea mai tânără, adesea umblă în mașină. Mașina este atât de dură și de scump atât de ruptă, încât îngrijorarea mea este zadarnică, totul merge bine.

Drumul spre ah Petri, înfricoșător nu! E minunat! Prețul 2017

Ajungem la cascada pe drum spre Ai Petri. A mers, a privit, o vedere frumoasă. Wuchang-Su sau Flying water este cea mai mare cascadă din Crimeea. Curenții de apă se descompun de la o înălțime de 98 de metri. Am fost destul de norocoși să vedem cascada în toată gloria ei.

Ne intoarcem la masina in timp ce asteptam restul, am vorbit cu soferul.

- Va fi chiar mai rece? șoferul zâmbește. 80 de tururi, dintre care 18 sunt 180 de grade.

Cred că un pic prea mult, dar din moment ce nu am auzit prima figură, o întreb din nou.

El răspunde din nou.

180, wow. Însoțitorul care stă alături specifică:

- Cu o creștere de 280 de rotații, 18 cu 180 de grade.

Cati sunt 280? Este adevărat? Deși totul poate fi. Dacă te uiți la hartă, drumul spre Ai Petri se prăbușește ca un șarpe.

Și acum suntem din nou pe drum, la stânga, la dreapta, la stânga, la dreapta, sper că jumătate au trecut deja. Copiii se comportă bine, se distrează. Starea de sănătate este bună, este norocos că mașina este rigidă. Se agită, sare în sus, în jos, în direcții diferite.

Oprirea este un lac de țestoase. Înainte de a părăsi mașina, suntem sceptici față de șofer.

- Există o broască țestoasă?

El zâmbește din nou - nu suntem primii și nu ultimii, care îi pun astfel de întrebări.

- Există - el dă din cap.

Arată ca un lac obișnuit, dacă am merge cu noi înșine, am trecut.

Drumul spre ah Petri, înfricoșător nu! E minunat! Prețul 2017

Gone sunt 10 metri ... broască țestoasă, una, a doua. Înotau.

Copiii nu pot fi trași afară, ci copii și adulți. Mai întâi văd țestoase în sălbăticie. Mergând pe lacul, ne întoarcem la mașină. Mergem mai departe.

Următoarea noastră oprire este pe puntea de observare, o vedere spre Yalta. Printre pini există o vedere frumoasă și frumoasă a vârfurilor de munte, înconjurate de păduri, cerul cu nori fantastice de basm, marea care trece dincolo de orizont.

Drumul spre ah Petri, înfricoșător nu! E minunat! Prețul 2017

Fotografiați, respirați aerul montan și pe drum.

Sunt doar 5 kilometri rămase. Dar ce, este posibil ca aceste 18 virajuri să fie de 180 de grade. Drumul se schimbă, gama pădurilor este înlocuită de pietre. Pe o parte a stâncii, pe cealaltă parte a stâncii. Drumul este îngust, două mașini se mișcă cu dificultate. Soferul este un om bun - sa oprit acolo unde are nevoie, cam interesant (nu veti vedea masina pe masina lui, pentru ca trebuie sa stiti unde sa opriti si cum sa puneti masina, atunci nu am putea sa o repetam in masina noastra).

Când vă gândiți deja, toată lumea este obosită de acest blubber și tremura, opriți-mă pe jos. Apropo, am văzut astfel de pietoni, cineva nu poate rezista, oamenii merg, mașina merge pentru ei.

Și când totul este deja acolo, puterea este la un capăt - vârf. Mai precis, câmpia. Domenii, păduri, oameni, case - am ajuns. Ura! Drumul spre Ai Petri cu mașina durează aproximativ o oră din timpul nostru.

Drumul spre ah Petri, înfricoșător nu! E minunat! Prețul 2017

Am fost norocoși, însoriti, fără vânt, nici un nor. Temperatura aerului este aceeași ca în cele de mai jos. În mijlocul lunii mai, noi în tricouri, pulovere și vrăjitoare și nu ne îmbraci, le purtăm cu noi în pachet. Pe munte oferă multe excursii cu mașina, pe căi, pe jos. Tot ce vrei, după cum se spune, ar fi bani și dorință :) Pentru a trece prin tot și pentru a vedea o zi și nu suficient. Deoarece suntem copii mici, drumul este aproape de mult, noi decidem să ne relaxăm și să mergem în jos. Mergem la puntea de observare. Înălțimea de 1200 de metri, în partea de jos ca și în palma Yalta, Mihor, mare ...

Inima îngheață. Văd telecabina pe Ai Petri, o caravană atârnată peste abis.

Și înțeleg, nu mă duc în ea. O panică începe, înainte de isteria din mine. Am sunat la soțul meu. Fiica cea mare este fericită că acum vom merge în jos, vom călări pe remorcă, cel mai tânăr este mulțumit de asta. Ce ar trebui să fac? Coborârea cu mașina nu este, de asemenea, o opțiune, este păcat pentru tine și pentru copii. Îi sun pe prietenul meu și spun că sunt foarte frică. Pe ceea ce sfătuiește să se liniștească și să nu sperie copiii. Și intră, închide ochii și coboară.

Și eu mă duc, dar nu închid ochii, dar le deschid larg. Și mă ridic la începutul remorcii. După cum se spune, frumusețea va salva lumea, admirația de la ceea ce vede vede mai mult decât frica. Cât de frumoasă este acolo.

Drumul spre ah Petri, înfricoșător nu! E minunat! Prețul 2017

Mă plimb de-a lungul remorcii de la o fereastră la alta și mă uit admirabil în jur. Nu este uitat.

Oamenii din remorcă cu noi zece oameni, așa că am avut ocazia să văd din toate ferestrele.

Cu toate acestea, odihna în Crimeea în mai are pluses incontestabile - este un moment bun pentru excursii, există puțini turiști, nu există cozi.

Drumul spre ah Petri, înfricoșător nu! E minunat! Prețul 2017

Coborarea a durat 10-15 minute, nu mai mult, nu vă voi spune exact, nu am observat-o. Reusesc sa fac cateva poze. Cel mai important, copiii sunt încântați. Într-un articol sau revizuire pe care am citit-o, turneul nu este pentru cei slabi și dacă vă este teamă de înălțimi, atunci acest lucru nu este cu siguranță pentru voi. Refuz aceste cuvinte, pentru noi! Faceți doar un pas, nu veți regreta! Verificat de experiența proprie!

Nu este ultima noastră întâlnire cu Ai-Petri în această călătorie. Soarta, sau mai degrabă Yandex și dorința de a salva 40 km. - ne-a adus brusc la acest vârf, aceasta este povestea mea următoare.