Atena - delfinii - cum să ajungi acolo cu mașina, trenul sau autobuzul, distanța și timpul

Delphi este inclus în lista locurilor unde trebuie să vizitați Grecia. Sora mea și cu mine am decis să nu pierdem ocazia de a vedea acest oraș antic și a mers acolo. După cum sa dovedit, dacă doriți ca o călătorie în Delphi de la Atena să fie ușor depusă într-o singură zi.

Cu autobuzul

De la Atena până la Delphi, autobuzele rulează în mod constant. Am găsit două programe și să spun care este mai corect este dificil. În general, programul nu are diferențe fundamentale. Primul autobuz pleacă la ora 7 dimineața. Apoi intervalul de mișcare este de aproximativ două ore. Ultimul autobuz spre Delpho pleacă la ora 20:30. Călătoria durează trei ore.

Autobuzele spre Delph pleacă de la terminalul de autobuz Terminal B, aflat pe strada Liossion, 260. Puteți ajunge aici cu autobuzul 024 (din centrul orașului) sau X93 (de la aeroport). Autobuzele rulează aproximativ la fiecare 20 de minute de dimineața devreme până seara târziu.

Cât de mult este

În ceea ce privește problema prețului, biletul către Delphi costă 16,40 euro.

În cazul în care să cumpere

Pentru unele zboruri, biletele pot fi achiziționate online pe site-ul web al transportatorului KTEL Fokidas. De asemenea, dacă doriți, puteți cumpăra un bilet la biroul de bilete al stației de autobuz. Deoarece există o mulțime de zboruri, nu există un bilet special cu bilete și există locuri practic libere.

Cu mașina

Dacă timpul este foarte limitat sau pe drumul pe care doriți să îl opriți și explorați alte atracții, puteți pur și simplu să închiriați o mașină și să mergeți într-o călătorie pe ea. Distanța dintre orașe este de 180 km, deci dacă doriți, călătoria poate fi depusă într-o singură zi.

Drumul rulează de-a lungul autostrăzii E75, iar în zona Castro va fi necesar să virați la stânga pe drumul nr.48.

O parte din drum este plătită, dar costul călătoriei pe autostrăzile din Grecia nu lovește în mod deosebit portofelul. Mult mai scump va costa inchirierea de masini - cea mai ieftina optiune pe care am gasit-o costa mai mult de 90 de euro pe zi, iar apoi, cu conditia sa inchiriezi si o masina, va fi la Atena.

De asemenea, nu este ieftin în Grecia benzină - 1,47 euro pe litru de combustibil.

Puteți ajunge la Delphi din Atena numai în două moduri: cu mașina sau cu autobuzul. Din păcate, comunicarea feroviară din țară nu este dezvoltată în cel mai bun mod, iar în Delphi ramura nu a fost niciodată pusă.

Sora mea și cu mine am mers la Delphi cu autobuzul. Transportul în Grecia este nou, modern, astfel încât călătoria nu a adus nici un disconfort.

Călătoria este cea mai mare pasiune a mea, nu-mi place să fac așa ceva, cum să învăț noi locuri. Tânărul meu împărtășește această fascinație și, prin urmare, mergem împreună într-o excursie. Vreau să văd cât mai multe țări și orașe posibil. Ei bine, una dintre cele mai colorate și mai memorabile în inima noastră este Grecia. Am mers la Atena. și după ce au văzut destul de bine cultura lor, au decis să meargă la Delphi, pentru care au studiat cu atenție diferitele căi ale călătoriei, despre care vreau să împărtășesc.

De la Atena la Delphi cu autobuzul

În ceea ce mă privește, autobuzul este cea mai economică varianta a călătoriei și, pe lângă aceasta, nu necesită deșeuri suplimentare pe benzină și face posibilă somn dacă călătoria se face dimineața devreme, așa cum am mers. Nu trebuia să studiez harta, să urmăresc fiecare întoarcere a mașinii, ci doar să te uiți în jur și să faci poze cu peisaje. De la Atena la Delphi puteți merge pe un autobuz turistic. O astfel de călătorie va fi deja organizată, iar programul dvs. de vizite la locuri va fi complet pictat. Dar acest stil de călătorie nu face apel la mine și la tip. Vreau să mă plimb în mod autonom în jurul atracțiilor și să aloce timp pentru confortul meu, ceva să acorde mai multă atenție, undeva să meargă mai puțin. Și astfel am profitat de un autobuz obișnuit care pleacă de la stația de autobuz (ul.Liosion 260) și ajunge imediat la Delphi. O astfel de călătorie durează 2 ore și 30 de minute. Biletele pot fi achiziționate la Terminalul B, care deservește destinații în centrul Greciei sau deja la punctul de plecare al șoferului (numai această opțiune nu este puternică, deoarece turiștii le pot cumpăra și nu puteți pleca). Biletele de la biroul de bilete pe care l-am cumpărat cu o zi înainte de călătorie, pentru siguranță, și au făcut ce trebuia, pentru că dimineața erau toate pachetele ambalate. Autobuzul rulează la fiecare 3 ore, programul poate fi vizualizat atât pe site, cât și la stația în sine, imaginea pe care am adăugat-o mai jos.

Costul călătoriei

Timpul de plecare al autobuzului

De la Atena la Delphi cu mașina

O călătorie cu mașina, pentru mine este întotdeauna un nivel sporit de confort. Dar am plecat în Grecia fără mașina noastră, așa că am cerut prețurile de închiriere, și asta este ceea ce pot spune: desigur, să ia o mașină pentru uz temporar, plăcerea nu este de la ieftin, mai ales că totul depinde de marca automobilului. Cel mai mic preț este de 50 de euro. Mașina este dată pentru utilizare de la o zi la 30 de zile. Dar, în plus, trebuie să urmați mai multe reguli despre utilizarea mașinii. În general, nu vă sfătuiesc să mergeți la Atena pe o mașină închiriată, dar deja intercity permite utilizarea acestui serviciu. Punctele de închiriere sunt la stație, în port și în centru (pe care le-am găsit pe hartă). De asemenea, pe hartă, am găsit calea cea mai scurtă, care, potrivit datelor și statisticii, va dura 2 ore. Și, prin urmare, alegeți pe cont propriu: o călătorie cu autobuzul sau cu mașina, până la ora practic la fel. Cea mai mare parte a drumului este montană și înfășurată, în unele locuri există semne de drum alunecos, de unde, desigur, viteza ar trebui redusă, dar acest lucru se aplică în cazul ploilor și gheții. Și vă sfătuiesc să fiți mai atent. Și, bineînțeles, dacă brusc nu ai avut timp să realimentezi, găsirea unei benzinării nu este o problemă. Ele vor apărea din timp în timp. Pe șoseaua cu mașina există o oportunitate de a trece peste muntele pitoresc Parnas, care are o istorie mititică proprie. În ceea ce mă privește, e mai bine să luați mâncare de gust cu tine, pentru că nu am respectat instituții decente și nu aș vrea să mărim timpul. Dacă nu iei ceva cu tine, o poți cumpăra la benzinărie.

De la Atena la Delphi cu avionul

Pentru a fi sincer, această opțiune, nici măcar nu am luat în considerare tipul. Atena și Delphi nu sunt atât de departe încât să profite de avion și, în plus, este clar că această variantă a călătoriei nu este cea mai economică. Dar totuși am întrebat dacă această opțiune este posibilă. Și, după cum sa dovedit, nu este numai costisitoare, ci și nu profitabilă. Adevărul este că există aeroporturi în zona Delphi, dar este foarte lung să ieșiți de la ei, deci aveți nevoie nu doar de un avion, ci de o mașină. Cred că aceste costuri și pierderea timpului sunt inutile.

De la Atena la Delphi cu trenul

Trenul nu reușește să ajungă la Delphi, pentru că pur și simplu nu există o stație de cale ferată. Dacă luați în considerare opțiunile de călătorie, atunci ne-am asigurat în mod repetat că oriunde v-ați sfătui să călătoriți cu autobuzul, autobuzul turistic sau cu mașina. Deoarece astfel de opțiuni de călătorie sunt cele mai confortabile și rapide.

în plus

În timpul călătoriei noastre, autobuzul nu se oprea în unele locuri istorice, ci numai pentru dorință. Dar când ne-am uitat cu tipul pe care am putut să-l vizităm, nu am găsit nimic interesant pentru noi, așa că timpul nu a mers la opriri inutile, ceea ce, în principiu, ne-a făcut fericiți.