Vicki - aigulak tsaheylu

Genghis Khan, realizând că călărețul său pur și simplu nu știe ce să facă, sa bucurat de libertate și a făcut ceea ce voia. Petya într-adevăr nu știa ce să facă și am încercat să-i explicăm. Ascultă cu atenție.

Treptat, traseul trecea pe traversa unui taiga scăzut, îngroșat de creastă, din când în când făcând treceri pitorești cu pajiști alpine, unde restul era făcut regulat. Aceasta se numește "plimbare pe coama". La rândul său, detaliile interesante ale tsaheylu-ului nostru începuseră să fie clarificate: începusem deja să-mi bată unde era necesar să-ți arate puterea, iar calul mi-a ascultat cu răbdare. Petin era în mod clar leneș și, în timp ce acest lucru nu putea fi ajutat, călărețul începea să-și facă griji puțin. Ce sa întâmplat cu calul Natalie - este necunoscut, dar a mers rar mai repede decât calul slăbit Yantar. Caii sunt obișnuiți să meargă lângă un grup, aproape, care nu ar fi atacat de lupi sau de un urs dacă rămâneți în urmă. Prin urmare, caii, purtați de iarbă sau de lene, călcând cu dirijorul nostru, au trecut adesea la ras, provocând adrenalină în călăreții lor. Koi-ul este prins de o strângere pe șa, în loc să-și tragă mâna, totuși, Natalie a început să stăpânească repede, iar calul ei era deja destul de liniștit.

Dar pe lângă cai, încă un atac a căzut asupra noastră. Afișări. Tipuri, peisaje care se deschid dintr-o creastă mică, pe a cărei haină am umblat acum, au dus totul din capul nostru. crestele montane acoperite cu taigalei lăsate în orizont, în cazul în care nu vedeți, iar orizontul este adesea încununat cu un lanț de vârfuri acoperite de zăpadă și Chui Katunskih „proteine“. Spiritul a fost atât de interesant încât chiar și femeile nu aveau emoții să o digereze. În compartiment cu faptul că au urcat mai întâi atât de înalți și chiar pe un cal cu care unul sau altul va trebui să dezvolte tsaheylu, orice cuvinte sunt dizolvate în globalizarea a ceea ce au văzut. Vremea era odihnitoare, caldă și însorită chiar și la etaj. Mirosurile de taiga, plantele înflorite în pajiștile alpine, prin care continuăm să sărim, au format o aromă strâmtă de miros deosebit al munților Altai. Știam că în curând toată lumea s-ar obișnui cu ea și s-ar opri să observe cea mai mare parte a acestei uimitoare palete de mirosuri, și astfel sa bucurat de atâta timp cât a existat posibilitatea de a ieși afară. Și se pare că la suprasolicitat ...

Ne-am odihnit neobișnuit. Obișnuiți la veloperehodam îndepărtat, am privit cu oarecare surpriză la declarația de „oboseala“ - atunci calul tău trage în sus, prin rădăcini, gropi și jurnalele se cațără, și te uiți doar la ea de mai sus, și a fost în partea de sus. Cu acest rezultat bicicleta pe acest traseu se ajunge mult mai mult efort ... Obosit ... Hmm, că caii sunt obosit, și călăreți acționează pur și simplu obiceiul. Dar Vladimir, dirijor, deși „după ieri“, dar care duce de la an la an de munți turiști știe ce sunt în prima zi zanyt poate, în orice moment, și pentru a evita acest lucru, pur și simplu a face o oprire din spate de multe ori. Ei bine, rămâne să se bucure pur și simplu de mult așteptatul moment de imersiune în natura sălbatică a munților Altai.

Cu grijă și cu atenție, am trecut printr-o luncă înclinată și, după ce am ajuns în pădure și am găsit o cale în ea, prin mici blocaje am urcat pe un perevalschik mic. Seara și, deși standardele de ciclism, soarele este încă ridicat, puteți continua mult timp, dar în versiunea ecvestră există unele corecții. În plus, pentru prima zi, multe sunt deja suficiente.

Înainte de coborâre. Amber este îngrijorată.
Oricum, am început coborârea și am auzit imediat de la femei că le era frică. Petya, de asemenea, a devenit agitată, însă drumul a început să cadă constant în jungla râului Sadklar, într-unul dintre afluenții săi estici, sărind printre roci și copaci mici. Caii au început cu bucurie să ștampileze prin asta, dar curând scârțâiele și panica femeilor au fost transmise copilului și a început să ceară să meargă de pe cal, căci și el era speriat. Dar acest lucru nu se poate face - mergeți departe, și chiar de-a lungul unei astfel de trasee, și chiar și un copil, așa că continuăm călătoria noastră cu whining și scârțâind.
Cu toate acestea, momentul critic atunci când calul Petit, sărituri, observ, destul de elegant, mic copac căzut, care aruncat într-o panică de călăreț, care aproape a căzut din șa, în același timp în jos. Strigari, lacrimi, mama lui, de asemenea, au început să se panică. Ei bine, se pare că cineva va trebui să meargă. Cel puțin într-un loc echilibrat, iar dirijorul Vladimir a anunțat că "krutyak" se va termina la 100 de metri și va fi mai mult sau mai puțin gol, dar ajungând la apă vom opri în continuare pentru noapte. Într-o astfel de situație nu este nicăieri să se grăbească, așa că toată lumea a demontat și a mers calm. După ce a mers pe o distanță de aproximativ 30 de metri de-a lungul traseului, Petya și-a dat seama că sa pus într-o poziție dificilă: e înfricoșător să călărești pe un cal și fără el nu poți ajunge acolo. Ponyv despre oboseală și realizând că nu există alternativă, el se oprește, dar încă a ajuns la capătul „Krutyak“ în cazul în care ne-am ușurat să-l pună înapoi în șa.
- Tsachelu, Petya, faceți o conexiune!
- Încerc. - răspunse el prin uscarea lacrimilor.
Dar nu este vizibil pentru el înainte de asta. Își apucă șaua cu o prindere moartă, urmărind îndeaproape comportamentul celorlalți cai. Acum, orice mișcare rapidă a acestora ar putea distruge calmul fragil. Iar când am ajuns la cursul ăsta și am avut loc - calul meu și al lui Volodin tocmai l-au sărit, dar o astfel de manevră Petya nu a putut sta. Copilul se tinea de la ultima lui forta, cerandu-i ca calul sa nu o faca, amintiindu-i cu teama ca tatal sau vorbeste despre tsaheylu. Și acum - momentul adevărului, calul a venit la răzuitorul din pârâu și sa gândit la asta. Și, după o clipă de gândire, îl trecu liniștit fără să-l treacă de cealaltă parte!
- Tata! Tata! Nu a sărit! Ai văzut?
- Da, am.
- Este aceasta o conexiune?
- Tsachelu Petya, Tsaheylu!