Totul despre rest in loutraki comentarii, sfaturi,

Prețurile pentru excursii

A trăit în Loutraki, a plecat într-o excursie la Atena, biletul a costat 17 de euro acolo și înapoi, o oră și jumătate a autobuzului. De asemenea, a folosit metroul, foarte minimalist, prețul depinzând de numărul de zile și călătoriile de la 1 euro la 20 de euro. Prețul Acropolei este de 10-15 euro, coada nu este mare, dar există și oameni care merg de asemenea în jurul ruinelor, deși acest lucru nu a fost chiar sezonul. Muzeul Național de Arheologie - 7 euro. Excursii din Loutrack sunt multe, dar toate sunt monotone (scuzați-mă), unele ruine.

Am mâncat la hotel, dar de câteva ori a trebuit să mănâncă în cafenele și restaurante, așa că am venit peste costisitoare. A trebuit să mănânc de două ori în fast-food.

Un pahar de vin 5-10 de euro, pește Dorada cu garnitură (trei cartofi) - 20 de euro. O piele, da, oase, nu a mâncat deloc, dar nu a venit ieftin.

Suveniruri si alte bunuri

Pe străzile centrale ale Atenei prezintă mărcile bine cunoscute, colecții sunt diferite de limba rusă, prețurile sunt mai mici decât în ​​Rusia, în special în bazarul șic Zara marca în orașul vechi, și pentru a găsi toate figurinele și broderii, fețe de masă. Totul este foarte frumos și ia mai mulți bani). În bazaar și în magazinele mici nu ezitați să negociem. Prețurile nu sunt mai rele decât în ​​bazarurile egiptene. Plate 15 euro, statuete medie 25 euro, broderie scump 40-50 euro. magneți de la 1 euro la cinci.

Costul serviciilor și al divertismentului

Această sărbătoare este pentru familiile care nu au copii, deoarece nu există divertisment pentru copii acolo. Dar familia care vrea să se relaxeze liniștit, să vadă locurile istorice și să se odihnească la soare, este o opțiune ideală.

Total banii cheltuiți pentru odihnă

A avea o odihnă pe mare este foarte bună, dar e cald să mergi pe excursii.

Unde este mai bine să te oprești?

Hotelul nostru a fost numit Possidonion (cat. C, 2 stele). A fost cea mai ieftină oferită de operatorul de turism, dar nu am regret că au luat-o. Există un hotel pe a doua linie (pe strada principală), în piața cu o fântână, marea era foarte aproape. Avem o cameră la etajul al doilea, cu un balcon pe colț și o vedere la fântână. Camera avea două paturi, noptiere, o masă, mini-frigider, aer condiționat, televizor (deși aproape că nu l-am văzut, pentru că toate canalele erau grecești). Mobilierul și instalațiile sanitare sunt normale. Gunoiul a fost scos zilnic (dacă lăsați cheile la recepție), prosoapele au fost schimbate o dată, lenjeria nu a fost schimbată.

Micul dejun era destul de bun (mă așteptam mult mai rău de la două stele). In fiecare zi, a fost o astfel de gamă de produse: brânză de feliere și cârnați, ouă fierte, castraveți, gem, unt, prăjituri cu stafide, chifle cu susan, ceai, cafea, lapte, suc proaspăt de portocale.

Orașul stațiune Loutraki este mic, dar confortabil, liniștit. Loutraki se află pe coasta Golful Corinthian al Mării Ionice. Traversa este lungă, destul de frumoasă, cu palmieri. Este puțin întrerupt într-un singur loc, apoi continuă din nou. Ca de obicei în stațiuni, pe malul digului există o serie de cafenele și restaurante. O caracteristică distinctă a stațiunii este apa minerală. Se duce direct de la robinet, bun pentru gust. Am băut-o cu îndrăzneală, ceai fiert și ne-am scris cu sine în sticlă pe excursii. Seara și dimineața există suficiente vânturi puternice. Pe balconul nostru scaune de plastic laminate, condus de vânt, de la capăt la sfârșitul balconului.

Ne-am dus cu un prieten într-un tur de vizitare a obiectivelor turistice de 8 zile a „Tezaure de Peloponez“ și de ședere în stațiunea Loutraki (tur nostru a fost în valoare de 684 de euro pentru micul dejun). De la Sankt-Petersburg la Grecia și în spate a fost prin intermediul aeroportului Araxos. Este nevoie de aproximativ două ore pentru a ajunge la aeroportul din Loutraki. Turneul a fost organizat, astfel încât în ​​dimineața ne-am dus în excursii de diferite lungimi (Atena, Mystras, Mănăstirea Sf. Potapov, Patras, Olympia, Epidaurus, Nafplion, Micene, croazieră în insulele Egina, Angistri), iar seara se pot relaxa cu o baie în mare în Loutraki. Turul a fost plin, ne-a plăcut cu adevărat. Întors de la excursiile de obicei la orele 5-6.

Seara, după excursii, mergeam în fiecare zi în înot. Apa era caldă, cu grade 22-23. Plaja din Loutraki este pietricică. Pietricelele sunt diferite. De la marginea în care locuiam de obicei, este mare, spre centrul plajei - mai mic. Numai de la 7 la 9 pm temperatura pe plaja era deja mai mult sau mai puțin confortabilă. Odată ce a venit devreme, aproximativ 5 ore - a fost foarte cald. La ora 21 se află deja un apus de soare. În Loutraki este foarte frumos - soarele se întinde peste munți.

În general, după cum am spus, această stațiune este poziționată ca o stațiune ieftină pentru pensionarii greci (până la Atena nu este prea departe, aproximativ 80 km) și străini economici. Turiștii ruși nu erau foarte mulți, în majoritate greci (vârstnici și familii cu copii), în ultimele două zile a avut loc o mare venire a polonezilor. Au fost foarte mulți atât în ​​hotelul nostru, cât și pe plajă.

Ce pot să cumpăr?

În partea noastră a stațiunii a fost un supermarket mare "SPAK", magazine mici de magazine alimentare, mai multe magazine cu haine și încălțăminte.

Despre prețurile mărfurilor

Au existat câteva puncte ieftine cu sundrele pentru 5 euro (vânzători de vietnamezi) și sandale din piele grecească și papuci pentru muncă manuală pentru 15-25 de euro. Prețurile în supermarket sunt "turistice", dar de la noi, rusești, practic nu diferă. Cireșe (foarte mari) au luat aproximativ 4 euro pe kg, caise, piersici, nectarine la 3 euro pe kilogram.

Numai portocalele locale au fost ieftine - 0,6 euro per kilogram (în aparență nu sunt foarte frumoase, unele zgâriate, dar gustoase, dulci). Am luat de asemenea un pepene verde (roșu, dar nu foarte dulce) și un pepene galben ca "agricultorul nostru colectiv". Pepeni de pește și pepeni nu sunt foarte scumpi. Vindem ceapa ieftin salata rosie (dulce!). Această ceapă este un fel de gust pentru o bună ceapă dulce din Crimeea.

Ca un suvenir grecesc au cumpărat ulei de măsline și delicatese grecești. De lichior a luat Metaxu și un vin uscat (nimic special, dar am luat la întâmplare). Dintre vinurile din Grecia descrise de turisti numai gustat dulce „Mavrodafni Patras“ (nu-i rău, dar nu ar spune că super-). Restul a fost luat la întâmplare. Beți 1,5 litri de vin roșu local în ambalaje din plastic (nu rău) și o sticlă albă. De obicei, am luat cina cu vin, gustări de la supermarket (midii, crabi, dzadzyki, cârnați, brânză) și fructe de pe balconul nostru minunat, uitam de viata de noapte a stațiunii și se bucură de vedere la fântână.

Unde pot mânca?

Independent de restaurante nu am plecat, nu a existat niciun moment sau energie specială.

Despre calitatea produselor alimentare și a serviciilor

Diverse mâncăruri din bucătăria grecească am încercat în excursii, când grupul nostru a fost organizat la prânz. Caracatița nu-i plăcea (ca și cauciucul), restul felurilor de mâncare (pește, carne etc. nu erau rele). Costul mediu de prânz pentru un - 13-15 euro.

Bunuri pentru Loutraki

În general, stațiunea nu este rău pentru o odihnă bugetară liniștită, nu a observat nici un dezavantaj special. Locație bună pentru excursii pe un tur al Greciei continentale.