Taxi de la Aeroportul Sheremetyevo la Medvedkovo

Costul unui taxi de la Sheremetyevo la Medvedkovo este de doar 940 de ruble! Această sumă include o jumătate de oră de așteptare pentru pasageri, astfel încât veți avea suficient timp pentru a vă pune în ordine de la drum. Printre serviciile gratuite se numără și: furnizarea unui rapel și dozator pentru pasagerii cu vârsta sub 12 ani, transportul animalelor și asistență pentru depozitarea bagajelor. Cu ajutorul nostru, întoarcerea ta va fi cât se poate de confortabilă!

Durata călătoriei

În absența blocajelor de trafic, veți merge din Sheremetyevo la Medvedkovo cu taxiul, în medie, o jumătate de oră. Mașina va ajunge la terminalul de care aveți nevoie în 5-10 minute de la momentul înregistrării aplicației. Adică, la mai puțin de o oră după ce apelezi un taxi la aeroport, vei fi acasă!

Șoferii noștri

Experienta de conducere a angajatilor "Taxi Target" este de cel putin 4 ani. Toți aceștia sunt bine orientați la Moscova, păstrează curățenia în salon și nu îngrădesc clienții cu discuții. În plus, atunci când comandați un taxi de la Sheremetyevo la Medvedkovo în compania noastră, primiți un formular strict de raportare.

Sunați-ne în orice mod convenabil pentru dvs. și pentru a obține obiectivul Taxi chiar mai aproape, descărcați aplicația noastră pe GooglePlay sau AppleStore!

Feedback de la clienții noștri

În oraș folosesc autostopul, dar aici trebuia să-l întâlnesc pe mama mea la aeroport. Am găsit un "scop de taxi" pe Internet, mi-au plăcut tarifele, am comandat. Deci, tot ceea ce este scris pe site este adevărat, nu există condiții
Citiți recenzia completă

La Moscova este foarte dificil să te miști recent. Dar datorită taxiului "Scopul" responsabilității față de pasageri. Eu numesc, comand pentru un taxi, îmi spun când mașina mă va aștepta.

Bine ai venit! Mi-am găsit taxiul chiar din întâmplare - am prins o mașină liberă lângă Electrozavodskaya. A fost necesar să mergem urgent la o întâlnire, la locul de muncă. Șoferul era doar liber, ma luat. dreapta

Am comandat un taxi la aeroport, într-un alt serviciu. Întotdeauna mă pregătesc să plec, pentru a fi la aeroport cu mult în avans. Nu am încredere în serviciile noastre de taxi. Și nu în zadar. Am făcut ordinul, dar mașina nu a venit! Eu chem,
Citiți recenzia completă

Am zburat cu o mică fiică, mi-am cerut mamei să ne comandă un taxi de la Moscova la aeroport. Mama a ales serviciul dvs. și a decis să meargă împreună cu noi pentru a ajuta copilul și valiza. Mai mult, podeaua

Au rezervat un taxi în avans, era necesar să plece târziu noaptea, eu cu soțul meu și cu un copil mic. Am sunat înapoi la serviciu seara, astfel încât comanda mea a fost acceptată și noaptea nu a trebuit să mă gândesc la comandarea unei mașini. corect

Mulțumit de tarife fixe. Mă duc adesea cu taxiul, trebuie să lucrez la muncă. Nu am încă mașina mea. Ei bine, chiar dacă firma mea plătește, încă mai aleg un serviciu de taxi pentru mai mulți
Citiți recenzia completă

Prietena mea și cu mine am avut recent o aniversare. Am decis să o surprind - am comandat o masă într-un restaurant bun. Am rezervat un taxi în serviciul de taxi "Target" în avans. Discutați cu operatorul ce fel de mașină

Vă mulțumim taxi "Scopul" pentru atitudinea umană! Fiica mea are un favorit - pisica lui Pușkin. A dăruit ei și soțului ei o zi de naștere. Deși locuiește și el, dar îl purtăm cu regularitate pe sondaj și inoculări. Voi spune

Dragi angajați ai taxiului "Scop"! Vă mulțumim de la compania noastră) suntem fani ai fanilor de fotbal și încercăm să urmărim toate meciurile din barurile de sport. Atmosfera de acolo, știi tu, super! ieri
Citiți recenzia completă

Taxiurile cu tarifele cele mai răcoroase! Ieri, ziua de naștere a fratelui meu a fost sărbătorită. Mulți prieteni s-au adunat, inclusiv copiii. Au scos terenul de joacă de vară. Înapoi a intrat într-un taxi. Comandat imediat

Mulțumesc serviciului de taxi "Scopul" pentru atitudinea respectuoasă și atenția acordată clienților săi. În week-end, a fost sărbătorită ziua de naștere a soțului meu, într-un restaurant lângă casă. Sa întâmplat așa

Bună ziua! Mă alătur fanilor taxiului "Scop". Și de aceea) am avut recent o zi de naștere. Prieteni, părinți, au dat bani) Pentru o lungă perioadă de timp nu m-am gândit unde să-l petrec - Mi-am cumpărat mult timp în urmă
Citiți recenzia completă

Bună ziua, personalul taxiului draga "Scop"! Am aflat despre tine destul de accidental și am folosit serviciile dvs. o singură dată, dar a fost foarte mulțumit. Faptul este că am decis să fac reparații

Întotdeauna ați tratat bine serviciul dvs. de taxi, folosit din când în când, dacă era necesar. Dar, recent, m-am bucurat de un lucru plăcut - nu știam asta când am călătorit la aeroport

Scrii să-mi exprim recunoștința față de serviciul "Scop" pentru sistemul de navigație perfect stabilit în orașul Moscova. Nu cunosc pe nimeni care nu suferă de blocaje, mai ales în timpul orelor de vârf. Este clar că complet
Citiți recenzia completă

Bună ziua, taxiul favorit "Scop"! Vă mulțumim pentru călătoria de ieri de la întreaga noastră companie de absolvenți de școală de clasă 11A din clasa 354. Am comandat două minivane, du - ne la dacha unui prieten, cu karematele și

Weekend, așa cum am așteptat familia mea! Am făcut o vacanță cu soțul meu o săptămână, am decis să mergem în țară cu copiii. Lucruri colectate, jucării pentru copii, scaun mai mic pentru hrănire. Și produsele. În general, sacii

Datorită taxiului "Scopul" de la elevii din a 11-a formă a școlii # 26 pentru munca bine organizată! Copiii noștri au terminat școala în acest an, iar eu, ca mama unuia dintre studenți, sunt membri ai comitetului părinte. În