Prețuri din plastic, recenzii

Îngrijirea frumuseții tale este o parte integrantă a vieții unei femei. Modul în care ne uităm determină, în mare măsură, starea noastră de spirit și starea interioară. Dimpotrivă, se întâmplă adesea ca defecte externe minore sau modificări legate de vârstă în piele, face o femeie sa se simta neatractive, și-a pierdut tinerețea și frumusețea ei, incapabili de iubire, aducând astfel o mulțime de experiențe și emoție.

Prețuri din plastic, recenzii

Astăzi, există multe metode care vizează întinerirea și corectarea diferitelor tipuri de deficiențe cosmetice. intinerire, utilizate în mod activ pentru femei de la 25 la 40 de ani, în scopul îngrijirii terapeutice pentru față și corp (injecții cu toxina botulinica, umpluturi, mezoterapie, etc.). Dar, din păcate, cosmetologie medicală nu este un panaceu pentru toate tipurile de modificări ale pielii legate de varsta. Ridicarea chirurgicală a feței vine la salvare. Specialiștii noștri efectuează o varietate de proceduri chirurgicale menite reintinerire, inclusiv din plastic faciala. Toate acestea diferă în gradul de intervenție, durata perioadei de reabilitare, și sunt selectate în mod individual, în funcție de dorințele pacientului și recomandările chirurgului. Medicii experimentați Mont Blanc au efectuat mai mult de câteva sute de operații pentru fiecare direcție.

Specialiștii clinicii Mont Blanc conduc ridicarea feței folosind următoarele metode (sau combinații de metode):

Facelift de firele APTOS

Prețuri din plastic, recenzii

SMAS facelift

Înălțarea SMAS se bazează pe efectul asupra structurilor subcutanate. SMAS lifting vă permite să luptați cu modificările de vârstă legate de piele care apar după 45-50 de ani. Afișarea SMAS este prezentată atunci când țesutul este în jos, există riduri adânci și pliuri nazolabiale, apariția unei "bărbie secunde". Înălțarea SMAS este adesea combinată cu blefaroplastia și plasticitatea mușchiului superficial al gâtului (platysmoplastica).

MAX Lifting

MAX de ridicare vă permite să ridice partea de jos și partea de mijloc, pliurilor nazolabiale netede, pentru a da volumul de obraji, ovală îmbunătăți, a scăpa de „bărbie dublă“, fără materiale plastice suplimentare pentru a îmbunătăți conturul shei.Metodika considerate a fi mai blând decât plasticul SMAS. În Rusia, această metodă este practicată de Georgy Stanislavovich Chemyanov.
  • Ridicarea endoscopică a feței

Aceasta este o operație plastică facială destul de complexă, efectuată cu ajutorul echipamentului endoscopic și necesită abilitatea enormă a chirurgului. Operațiunea este condusă de specialiști de nivel înalt cu o vastă experiență în acest domeniu. Ridicarea endoscopică implică plasticul frunții, al treilea și jumătatea feței.

Ridicarea endotelială

Aceasta este o intervenție chirurgicală minimală invazivă din plastic, care se realizează utilizând fixativi resorbabili - endoproteze facial mici. Procedura de întinerire poate fi efectuată singură sau în combinație cu ridicarea clasică, blefaroplastia.

Circulară de facelift

Aceasta este o operație clasică și binecunoscută, care vă permite să vă luptați cu multe schimbări ale pielii legate de vârstă.

Blefaroplastia (plastica pleoapelor)

Blefaroplastia este un nume comun pentru toate operațiile pentru corecția pielii pleoapelor. Aceasta include îndepărtarea pungilor sub ochi, excizia excesului de piele care depășește pleoapa superioară, corectarea secțiunii "asiatice" a ochilor cu ajutorul țesuturilor pleoapelor și a mușchilor. În clinica Mont Blanc blefaroplastia se poate face ca o operație separată, și în combinație cu un facelift.

Chirurgia plastică este o operație care vă permite să vă luptați nu numai cu schimbările legate de vârstă, ci și cu defecte estetice evidente.

• Realizăm rinoplastie (corectarea formei nasului) de toate tipurile. După operație, nu există urme, deoarece inciziile trec prin zone imperceptibile de lângă nări. Puteți reduce sau mări anumite zone ale nasului, dați-i forma dorită, dacă doriți - pentru a vă face să vă înnebuneți sau invers - pentru a găsi un profil arab strict.
    • Aproape în fiecare zi în clinică efectuat Otoplastie (urechi de plastic), permițând adulți și copii pentru a ajusta forma urechilor, pentru a scăpa de urechi Droopy și alte anomalii anatomice.

Medicii experimentați din Mont Blanc au o vastă experiență în efectuarea tuturor tipurilor de operații, ceea ce ne permite să vorbim despre profesionalismul special al specialiștilor noștri în clinică și să vă garantăm calitatea ridicată a operațiunilor propuse și rezultate excelente.

Ultimele feedback-ul pacientului

Clinica a făcut o ridicare endoscopică, doar câteva incizii. Edemul a rămas mult timp. dar efectul este uimitor! Mă bucur. că arăt mai tânăr decât anii mei. că nici măcar nu mă pot picta și încă mă simt ca mine.