Partea 1 - Fontane Bianche, Noto
Partea 2 - Etna - cheiul Alcantara. Cel mai frumos traseu!

Partea 3 - Enna - Piazza Armerina - Vila Casale
Partea 4 - Catania - Caltagirone

Este Etna un concurent pentru Teide? Ei bine, m-am gândit că nu am fost un concurent (în frumusețe) și chiar am întrebat călătoria acolo. De fapt, drumul spre vulcan și o plimbare prin craterele recent erupte - au fost printre cele mai puternice impresii mele din această călătorie.

De la avion, la abordarea spre Sicilia. am observat o coloană de fum din gura vulcanului. Toate zilele de ședere pe insula Etna au fumat. Acest lucru a dat o culoare speciala si adrenalina in calatoria noastra. Etna este în viață, nu știți ce și în ce moment vă puteți aștepta de la ea ...

Înainte de stația Rifugio Sapienza, navigatorul ne-a măsurat 110 km. Pe drumul E-45, ne-am îndreptat spre Catania, apoi am oprit la indicatoarele "Etna" și am ocolit câteva orașe mici, în mod neașteptat am plecat pe un drum îngust, de parcă ar fi murdar. În general, drumul spre Etna ne-a luat aproximativ o oră și jumătate. Condu-ne de-a lungul acestui drum, ne-am oprit de mai multe ori, pentru că frumusețea din jur a fost extraordinară! Peisajul din jurul Etnei este destul de diferit de peisajele de pin, lunar și martian din Parcul Național Teide. Am vrut să fac fotografii și să fac fotografii tot timpul!

Mafia noastră din Sicilia

Și în jurul ei există o verdeață strălucitoare, suculentă și flori pline de culoare, tufișuri!

Continuăm călătoria noastră spre stația Rifugio Sapienza și peisajul înconjurător începe să se schimbe. Suntem înconjurați de câmpuri de lavă și de flori care cresc pe pietre. Și în depărtare se poate vedea Etna în aburi.

În cele din urmă, am condus la baza lui Rifugio Sapienza. situat la o altitudine de aproximativ 1900 m.

Mafia noastră din Sicilia

Aici infrastructura turistică este bine organizată: cafenele, restaurante. Magazine de suveniruri. Imediat puteți să vă plimbați de craterele laterale, de exemplu Silvestri. (În general, craterele vulcanice laterale ale orașului Etna variază de la 200 la 400. Mulți dintre ei, cu o frecvență, scot afară lavă.) Și din acest site puteți urca funicularul chiar mai mare, pe care am făcut-o mai târziu. Între timp, studiem Silvestri.

„Tata! Ai văzut vreodată o asemenea frumusețe? "" Nu, fiule, pentru prima dată! "" Și niciodată! "

După o plimbare pe cratere, am deja un fel de zasobiralsya mai departe de-a lungul traseului, dar Maxim nu părea să aibă mare parte din el, el a fost atras de alte înălțimi. Și am decis să urcăm funicularul la o înălțime de 2500 m. A fost posibil să mergem mai departe pe jeepuri către craterele de fumat, dar în acel moment am regretat timpul și banii. Și numai că, urcând la telecabină, a regretat din nou, dar deja nu a făcut asta pentru jeepuri.

Urcarea funicularului la familia noastră costă 74 euro (gratuit Egorka). La etaj, ca de obicei, există un restaurant și un magazin de suveniruri. Toți cei care au nevoie de ea sunt închiși să închirieze pantofi și haine de ploaie. Dar nu aveam nevoie de toate astea. Pentru copii, am pus doar mantalele lor pe vânt, iar noi înșine nu suntem reci chiar și în pantaloni scurți și tricouri.

Aici schema de culori sa schimbat deja foarte mult - totul este negru și seropez, nu are vegetație și numai zăpada albă este albă.

Înălțimea de 2500 m. Tinerii noștri turiști capătă noi înălțimi!

Mafia noastră din Sicilia

În toate restaurantele de la gară, se joacă un film despre erupțiile din Etna. Am fost atât de impresionați că am cumpărat un CD.

Coborâți în jos, uitați-vă ultima la craterul lateral. Aici am găsit ceilalți membri ai echipei noastre și am luat masa la restaurantul excelent Rifugio Sapienza. Ne-au hrănit aici foarte gustos, în același timp proiectul de lege a fost absolut adecvat, nu prea ridicat, deoarece s-ar putea datora promovării acestui loc în rândul turiștilor.

După vulcan, am mers la cheiul Alcantara (Alcantara). Acolo am plănuit să ne plimbăm și să ne împrospătăm în râu. Navigatorul a arătat un kilometru foarte mic, dar foarte lung în timp. Am mers de-a lungul semnelor pentru orașul Etna Zafferana, la marginea căruia fluxurile de lavă s-au oprit în timpul ultimelor erupții. Și totuși, pe drumul pe care l-am condus aproape singur, viteza într-adevăr nu a funcționat și coborârea a fost întârziată. Am mers prin Zaferana, apoi printr-un alt oraș cu trafic cu sens unic și străzi înguste. Când am încercat să plecăm în cele din urmă pe pistă, am coborât într-un fel sub ea, iar din nou orașele mici s-au întins, pe care am fost forțați să trecem, pierzând timpul. La un moment dat, a apărut accidental secțiunea de taxare a traseului. Mi se părea că, în general, a fost pur și simplu organizată de locuitorii locali pentru a face bani pe turiști. În cele din urmă, în drum spre noi a fost Giardini Naxos, prin care drumul a urcat - la Francocastello și la Alcantara pe care căutam. Ca rezultat, am ajuns acolo mai mult de o oră și jumătate și deja începusem să mă tem că vom ajunge la închidere. Când am intrat în parcarea parcului, nu eram deja fericit că am fost condus de un kilometru mic și am mers aici.

Ei bine, în general, nu m-am înșelat prea mult - până când închiderea era doar o oră și jumătate. Casierul a împărțit întreaga companie de vârstă diferită într-o familie, adulți și infantați. Ei au bilete 2 + 2, care ne-au salvat undeva în Euro 5. Vizita constă într-o plimbare prin grădina parcului și pe plaja actuală a râului Alcantara. Bineînțeles, am murit toți de la căldură și nu aveam nevoie de grădină în acel moment, dar programul cultural trebuie pus în aplicare. Mai ales că coborârea în apă nu a fost atât de simplă. În timp ce mergeam prin grădini, eram însoțiți de zgomotul cascadei și de murmurând apa, ceea ce făcea de două ori mai dificilă plimbarea în căldură.

Și, în sfârșit, am mers să înotăm. Copiii erau fericiți, iar cei în vârstă, ce aveau să se ascundă, muriseră pur și simplu de la căldură. Dar râul de munte nu era o surpriză foarte plăcută. Este mai corect să spun - o surpriză revigorantă. Apa din râu era de 10-12 grade. Apoi tocmai s-au împrospătat prin simpla intrare în apă de gleznă. Deși, desigur, unii dintre copii nu au reușit să iasă din acest "congelator".

Am părăsit ultimul parc. Împreună cu personalul sa urcat în ascensor. Au aruncat o privire de rămas bun la frumusețile locale. Înaintea noastră am așteptat o lungă și jumătate sau două ore de drum spre casă.