Insula Komodo, Indonezia, călătorii independente

Pe o navă mare am ajuns la Flores, unde a doua zi, prin voia sorții, am făcut o excursie de două zile pe insula Komodo și pe alte insule paradistice ale Parcului Național. În primul rând, informații generale, apoi o fotografie, turul meu și cum să ajung acolo.

Parcul Komodo a fost înființat în 1980, fiind o zonă prioritară a Fondului Mondial de Conservare. Din 1986, parcul a fost catalogat ca un patrimoniu UNESCO. Recunoscută ca o rezervație importantă a biosferei de importanță mondială pentru protecția locuitorilor și a endemelor parcului dragonului Komodo. În parc există cerbi, vierii, liliecii imense (vulpi care zboară), șerpi. Dintre păsări, un cockatoo este comun.

stingrays una dintre cele mai bogate lumii subacvatice are 1.000 de specii de pești, 260 de specii de corali, 70 de specii de bureți sunt găsite - - apele marine calcani, balene, rechini, homari, homari, caracatiță și alte animale marine. O astfel de varietate este un paradis pentru scafandri și turiști.

Populația din Parcul Național Komodo este de aproximativ 3.300 de persoane. Aproximativ 17.000 de persoane locuiesc în zonele înconjurătoare din jurul parcului. Cel mai apropiat aeroport este Labuan Bajo, și se numește Komodo. Uită-te la hartă. Harta din toate călătoriile mele poate fi vizualizată în partea de jos a paginii principale a site-ului.

Komodo Dragon

Dragon Komodo (Varanus komodoensis) - este cea mai mare șopârlă din lume sau un monitor extinse dimensiunea de mai mult de 3 metri în lungime, și nu dragon 🙂 Greutatea sa este de 100 kg (de sex masculin), acesta poate depăși o viteză de 20 de kilometri pe oră și poate sari, repede înot și scufundări. Locuiesc pe insulele vecine. Sunt mulți pe insula Rincha. Balaurul insulei Komodo este principalul animal, pentru a cărui protecție a fost inițial creată rezervația, a fost deschisă științei în 1911 de către Van Stein.

O călătorie în paradis - turul meu de pe insulele din Komodo Park

Am cumpărat un tur pentru 2 zile. Excursia a început dimineața pe o barcă foarte mică. Mai întâi, noi suntem 5 călători din diferite țări, navigând pe lângă insule frumoase, care sunt ca niște piramide de catifea care ies din apă, acoperite cu vegetație strălucitoare verde.

Mai întâi am vizitat insula Rincha. În timp ce mergeau de la barcă de-a lungul căii spre intrarea principală, au văzut o șopârlă sălbatică, deși un mic metru și jumătate din tot, chiar lângă potecă. Am cumpărat bilete de intrare, ni sa oferit un ghid și am mers pe una dintre căile turistice. Pe traseu.
Insula Komodo, Indonezia, călătorii independente
Și aici, dragonul Komodo se așeză lângă copac. Este fierbinte în umbra lui ascunsă.

Apoi, barca a dus toată ziua în jurul insulelor parcului, oprindu-se periodic pentru înot și snorkeling. Foarte frumos.

Cine ar fi crezut că într-un an voi înota o milă și jumătate cu o mască fără veste în largul mării pe Insula Bunaken (o să scriu despre asta).

Ca și cum comercianții locali ar fi vărsat perle și suveniruri. Și turistul nostru a cumpărat de asemenea un dinte de dragon sub forma unui pandantiv. De asemenea, nu am putut rezista și am cumpărat margelele din anumite motive, deși aproape de două ori mai ieftine decât o fată din Belgia. Acesta tranzacționate. Prețul real pe care l-am aflat încă pe insula Lombok.

Insula Komodo, Indonezia, călătorii independente
Peisajele sunt similare peste tot, dar fundul și apa sunt diferite. Aici fundul este luminos, în ciuda profunzimii mari, totul este vizibil - apa este complet transparentă.

În general, adâncimea mării în Parcul Național Komodo este de 100-200 metri. Aici, aproape de mal este mai mică.

Safari de noapte

A fost foarte interesant după apusul soarelui. Dacă străluciți o lanternă în întunericul apei, puteți vedea multe lucruri interesante. Octopus, pentru o jumătate de oră întoarcerea acasă, probabil după o zi de muncă 😀 La fiecare 10 metri caracatița a trecut de partea ei, atât de interesantă! Rapid astfel să plutească. Apoi sa terminat. În medie, aveau o lungime de aproximativ jumătate de metru.

Insula Komodo, Indonezia, călătorii independente
Aici este un șarpe foarte otrăvitoare care plutește în jurul barcii noastre deja oprite pentru noapte.

Noaptea, ne-am pus pe saltele chiar pe punte și chiar am dat în pat lenjerii și păturile curate și am dormit în grămezi. E grozav. Este interesant, deși n-am dormit majoritatea nopții. Dar m-am întâlnit cu răsăritul soarelui.
După micul dejun, a mers pe insula Komodo.

Insula Komodo

Deoarece acesta este teritoriul parcului național, nu există nici o așezare în masă aici. Există patru sate mici de pescuit pe insulele Komodo, Rincha, Keroro și Pagadaran. Practic, strămoșii lor - imigranți din insula vecină Sumbawa și South Sulawesi. Aproximativ 17 mii de oameni locuiesc pe teritoriile adiacente din jurul parcului.

Insula Komodo, Indonezia, călătorii independente
Biletele nu mai erau necesare pentru a fi cumpărate, așa că, la sosire, ni sa dat din nou un ghid, despre dragoni, despre animale și am mers pe traseu. Cea mai lungă a fost închisă, pentru că, după cum am spus deja, dragonii au atacat oameni de două ori.

Acum ne îndreptăm către Punctul Manta din Manta Point - habitat pentru razele manta - patine mari. Acolo, a apărut adânc și chiar un nor și chiar ploaia, apa a devenit întuneric și pentru mine un pic mai rece. Mărește mărimea unui metru și jumătate, înotând chiar lângă barca noastră, îmi pare rău că fotografia nu a funcționat. În timp ce eu am sărit pe ultimul din barcă, n-am avut timp să înot cu mantaua. Și primii tipi dintre ei au înotat mai întâi, apoi mantia a înotat de oameni. Există un curent puternic care suflă în jos, astfel încât barca a fost aranjată pentru noi, ei bine, nu am ratat nimic)).

Pe o plajă sălbatică s-au scăldat și au înotat cu o mască. Există o imagine diferită subacvatic - homar, homar, cu proeminente din capcanele o mustață stufoasă, pește ... și pe plajă sunt atât de multe scoici interesante, doar uita-te la început.

Insula Komodo, Indonezia, călătorii independente

Cum să ajungi pe insula Komodo

Pentru a ajunge la insulă și parcul Komodo poate fi independent din Labuan Bajo Labuan Bajo, în cazul în care avioanele zboară spre Bali și Lombok (și du-te și antrenori), precum și din Makassar, Ende și în alte orașe din Indonezia. Poți să navighezi pe navă. așa cum am făcut. Depinde de timpul, de bani și de dorință. Puteți naviga spre insule într-o barcă publică de îmbarcare. Barca pleacă de la dig lângă piața.

Cele mai ieftine bilete de avion vor fi afișate de către Aviation sau Skyscaner. în partea de jos a articolului și în coloana laterală există o formă convenabilă de căutare de la croaziere de aeronave - acolo prețurile sunt mai precise.

O excursie sau un tur al insulelor din Komodo Park se poate face pentru una sau două zile sau pentru a închiria o barcă sau pentru a folosi transportul public - o barcă care pleacă de pe dig lângă piață - care îi place ce. Prețul depinde de condițiile și mărimea vasului, de numărul de zile și de numărul de turiști. Poate 500 - 1000 sau mai multe mii de rupii. Pe barca noastră nu erau cabane, dar există cabine și paturi, prețul este diferit, iar dacă se scufundă timp de câteva zile, atunci acesta este un alt cântec și o comandă.

Unde să stați și prețurile

În Labuan Bajo, Labuan Bajo este doar o grămadă de tot felul de pensiuni și există mai multe hoteluri, fără multă farmec, dar destul de normal. M-am oprit la capătul străzii, într-un gest privat, unde era mai ieftin pentru 75 de mii de rupii. Pentru comparație, o casă într-un mic hotel de pe deal, la începutul străzii, cu o vedere frumoasă la timp mare costa 150 de rupii, a fost acolo că a oprit australian și chinezii, cu care m-am întâlnit la ieșirea din navă.

Am fost de gând să aflu informații despre cum să mergem mai departe la vulcanul Kelimutu. pentru care a condus de la Lacul Toba din Sumatra până la Flores, dar a oferit acest turneu la un preț bun și atât de norocos. Aveau nevoie de turisti, iar apoi eu, atunci chinezii deja cunoscuti s-au apropiat - totul sa dovedit a fi bine. Turul meu timp de două zile cu o ședere peste noapte și alimentele costa doar 400 de mii de rupii fără bilete de intrare, desigur. Ei spun că nu există astfel de prețuri. Chiar și localul însuși ia spus acestui chinez că era norocos din cauza mea. El a lucrat aici timp de 15 ani și a văzut turiștii prin și peste, și că eu, bine, o persoană atât de bună. Ha-Ha este frumos, dar poate "tăiței pe urechi" atârnat. Odată, în prima călătorie la indianul MacLeod Ganj, tovarășul de călătorie a spus opusul, ne-am despărțit în a treia zi, din fericire, nu mai trebuia să-i îndurerez anticul. Pentru cât de mult sa întâmplat de atunci interesant.

A doua zi mi-am continuat călătoria în jurul insulei Flores și m-am îndreptat spre est spre orașul Ruteng, apoi spre Badjavu (satul lui Ben), Ende și spre Kelimutu de neuitat. Toate călătoriile din Indonezia pot fi citite în rubrica corespunzătoare.