Deplasați-vă spre sud cu mașina

Da, într-o mașină în orice fel mai bine decât într-un tren, este AD. O apă umedă pentru câini, poate că va fi mai rece, dar fără un aparat de aer condiționat, acest lucru este, desigur, greu.

Soțul meu are cu mult timp în urmă ideea de a repara - de a merge spre sud cu mașina, vine de acolo, rudele locuiesc acolo, de îndată ce mașina a cumpărat una nouă, atunci îmi ia doi ani. El vrea să meargă cu mașina - să se înveselească, ca pe un avion, așa că toată lumea poate în tren, dar eu sunt aici ce a venit un erou pe o mașină bună! -) Nu voi merge la o asemenea distanță cu mașina! NU PENTRU CE! Cineva în râurile care trec în buza de baie, dar pentru toate aceste "distracții" - katorga. Și e periculos. Există o mulțime de accidente pe autostradă, când mașina părăsește mașina și mașinile se ciocnesc. Horror. Apropo, părinții mei au fost uciși așa. Nici nu s-ar comporta -
Câinele poate fi, de asemenea, transferat în avion, în ultimă instanță, lăsați-l la hotel.

dacă te duci în mod normal, nu ar putea să aibă un accident și vă puteți popadesh.Razbitsya gorode.My ezdiem la o rată nu bolshe100 și totul este normal. Pentru Tsukerovu fascicul nu poate supraviețui în cazul în care mașina totul este normal și nu există arme și narkoty.Konechno pereroyut când întreaga mașină nu este foarte frumos (testat pe sine) Chiar și în ambalaj cu garnituri de zalezli.I 40 de minute de timp poteryali.Ehali detmi.Vot o astfel de acolo DPSnikov.

Părinții prietenului unei fiice au părăsit țara acum două săptămâni. În mașină era o mamă, o fiică de cinci ani și un tată. În Voronej, au intrat într-un accident de mașină. Mama mea a fost ucisă, tatăl meu a fost în spital, o fată. Slavă Domnului, viu și bine, dar. un orfan! Am mers noaptea, când traficul este mai puțin intens. Fii extrem de atent. Este atât de ușor să denaturezi soarta oamenilor.

12 - ce cosmar!: (((((

Ei bine, am început uzhastiki.U și avioane în fiecare vară ploua ca frunzele toamna, Ei bine, nu tiper acoperi? Apropo, am observat că prin accidente în fiecare an, pe drumul devine menshe.V anul trecut pentru întreaga călătorie, dar numai 2 vina .Obe de voditelya.Odin a adormit la volan și a zburat sub grinda din spate de echitatie în fața Kamaz, iar al doilea în Munții Ural streamer a mers să preia și uspel.A, chiar dacă nu conduceți vehicule și nu risca inutil net.Esli este bine să meargă la mâinile 4 ore pe roata 4 este obosit și nici o grijă să nu se teșit
Ne bucurăm de cale foarte dorogi.Na acolo Hoteluri și cafenele pentru fiecare vukus si portofel, unde vă puteți odihni întotdeauna, să ia un duș și perekusit.A din câmpurile neobyatnoy cu floarea-soarelui inflorite am doar extatică vhozhu.Krasota.

Dumnezeule, ce poveste de groază!
Mama mea trăiește în Rostov, în fiecare an conduc înainte și înapoi. Adevărat, mașina este bună și eu nu încalc regulile. Fără risc, calm liniștit, totul este bine. Drumul este normal, uneori excelent, numai în regiunea Lipetsk, de la Yelets și mai departe - Trindets. Cu toate acestea, pentru anii făcuți, anul trecut, când m-am întors, există reparații până la capăt. Și în regiunea Rostov pe bulevardul cerșetorilor - și priviți din spatele tufișurilor. Dar, dacă nu o rupeți și vă faceți timp, totul este bine. Am mers noaptea, iar în timpul zilei - aprox.

S-au oprit imediat în Dzhubga, în primul loc de odihnă. Ne-am așezat, totuși, nu foarte aproape de drum, plajă nu există, unele pietre prețioase, dar a fost și pentru fericire =) Dar în dimineața următoare am plecat deja acolo.
Am decis să mergem la Sochi. După un pic de conducere, erau foarte multe locuri de campare pe coastă, cu nisip, dar erau ambalate cu mașini. Dar! După Tuapse, nu există campinguri, cel puțin nu am văzut nici unul și nimeni nu știa unde era cel mai apropiat camping. Aparent, relieful nu trebuie să "creeze" campinguri. Prin urmare, după o plimbare în Soci (de altfel, serpentine mănâncă o mulțime de benzină)) ne-am nervos, „Și unde este patul.“ Să mergem, să mergem, și nimic în jur, și du-te înapoi să trăiască acolo și Dzhubga SAME urât. Dar trecând Asha, a văzut maaaalenky pointer "camping" și o săgeată în jos. Și aproape l-am condus! Au refuzat, au cerut trecătorul și ne-au explicat unde este. Campingul este destul de mare, locul este ușor de găsit, la 5 metri de mare. Vedere din cort, de asemenea, la mare =))))) S-au stabilit, au avut timp înainte de întuneric, chiar au avut timp să admire delfinii. Camping acolo pe pietre, dar destul de confortabil. Este gratuit, dar, bineînțeles, nu există facilități. Dar există apă proaspătă în râul montan, la 10 metri de cort. Aici puteți să vă spălați și chiar să vă spălați =)) Și în toaletă - în cel mai apropiat centru de agrement, la 3 minute de mers pe jos. Intrarea, după cum se spune, este gratuită =))) Și sala de mese din Asha este ieftină și destul de decentă. Minus - trenurile electrice trec direct peste camping. Nu stiu, am dormit ca un mort.)) Cu toate acestea, in Asha datorita reliefului, se pare ca vantul este mereu acolo, dar totul a fost bine. Apropo, de cealaltă parte a râului este, de asemenea, un camping, dar deja plătit, și cel mai probabil, cu cel puțin unele facilități. De la Ashe nu departe de Lazarevsky, puteți merge la parcul acvatic (există 2 dintre ele), pe autobuz 15 minute. Acestea oferă excursii la cascade și sărituri. Există o piață. Vinul este foarte gustos, de casă. dar fructul este scump. piersici 100 freca. per kg. În general, ne-a plăcut acolo: adormiți sub sunetul mării și treziți sub ea. Am trăit în Asha timp de 3 zile. Și au decis să meargă mai departe.

Ne-am îndreptat spre Gelendzhik. Pe drum, lângă Arkhipo-Osipovka, ei vând piersici minunate din grădină. Serpentina a dispărut și e mai ușor să pleci. Ne-am plimbat de-a lungul Gelendzhik, am urcat pe cea mai înaltă roată de fer (v-am sfătuit!) Și am condus-o. La 7 km de Gelendzhik, în direcția Anapa există un mic oraș Divnomorsk (sau Divnomorskoe). Acolo și înfășurat. Am citit pe internet că există un camping excelent și a decis să-l caute. S-au stabilit acolo. Adevărat, el nu este pe plajă. mers pe jos timp de 15 minute, dar ele se află sub pini la umbra și sub protecție. Plaja este foarte bună, apa este foarte curată și caldă. A fost un calm total. în camping se află dușuri (deși apa este programată), o toaletă, o cameră cu ieșiri și o bucătărie unde puteți găti alimente pe plăci. Deși un fel de civilizație! =)) Nu este rău, în general. Am petrecut 3 zile acolo și am condus. Ne-am oprit la Novorossiysk, apoi la Abrau-Durso. Acolo, femeile oferă vin din fabrică. Poți cumpăra de la ei, dar poți să faci direct la fabrica. Și aceste "vânzări" oferă coordonatele lor. Părinții deja de 3 ori a ordonat parcela direct de la Abrau =)) și coordonatele familiare distribuite)) El a cumpărat alkogolgoy produse, du-te la satul DURSO, spre mare. Există un camping mic, facilități minime, plaja este un minut distanță, în apropiere de tarabe alimentare (doar magazin, magazin nu.) Puteți urca munții, dar) Ne-am oprit acolo timp de o zi și a mers la nord, acasă)
Am dormit din nou la benzinărie, pentru că nu sa găsit încă nimic potrivit. Dar, în mod normal, a ajuns, dar suficiente amintiri pentru un an, asta e sigur! =))

În acest an din nou, atrage aventura. Dar vom merge la dreapta de la Dzhubga, pentru că nu are nimic de a face cu "stânga" cu corturi. Și sub Gelendzhik există o mulțime de locuri de campare, se dovedește. Căutați-le pe Internet sau pot da legături. Și un alt sfat: care sa odihnit cu noi în camping și care nu a mers prima oară la mare cu corturi, cumpăra fructe la intrarea în Krasnodar și când o părăsi. Există comerț de-a lungul drumului. Ei ridică trunchiul de pepeni și pepeni, astfel încât să fie suficienți pentru întreaga vacanță. Acolo ele sunt mult mai ieftine decât pe coastă. Am văzut și acest schimb, dar nu cred că marea este mai scumpă și nu a cumpărat. Și de data aceasta despre noapte totul este gândit, uita la forumuri, unde oamenii petrec noaptea, când marea merge cu masina, se va ridica optiunile deja despre care știm, gdke oprire.
Îmi cer scuze că nu am scris destul despre caz, dar mi-am povestit povestea))) Întreabă-i dacă acesta este săpunul: [email protected]

Soțul meu și cu mine am mers la sud de 7 ori cu mașina. De 4 ori în Teritoriul Krasnodar și de 3 ori în Crimeea. În acest an, intenționăm să mergem în Crimeea, pentru că avem prieteni acolo și rude.) Pot spune ceva despre autostrada Rostov-Don. Există un loc acolo, granița regiunii Rostov și Teritoriul Krasnodar, urna Tsukerov. deci, e un pichet de coșmar, fii atent! Vârcolacii din centurile de umăr preferă în special să frâneze autoturismele cu geamuri colorate și mașini străine de clasă mijlocie. Poate și arunca ceva (fir, au existat cazuri, una mi-a văzut-o singură). Ei sunt foarte îndrăgiți de companii tinere, deoarece consideră că este întotdeauna posibil să câștigi bani în astfel de cazuri. Dar pentru a trece peste o oră și jumătate toate lucrurile tale pot fi ușoare, oricum. Dacă nu este nimic de făcut sau lăcomia va prevala. Pe sacoul meu alb, după o astfel de "vizionare a lucrurilor", erau "murdare" impresii ale polițiștilor blestemați blestemați. Și văzând că suntem luați niște rude delicatese, ele sunt „a întrebat“ cu un indiciu a ceea ce poate continua să continue acel fir interzis să se uite câteva ore. În general, o astfel de perspectivă nu a fost deosebit de satisfăcută și astfel s-au pierdut 2 ore, au fost de acord să le dea unele produse și băuturi (luau whisky ca dar). Puteți scrie în nete numele acestui element, cred, multe povesti interesante vor veni la tine) Dar ce pot să spun. Acest loc extraordinar poate fi bypassed. Vedeți harta drumurilor. Și, există mai multe opțiuni. Morgă va fi puțin mai lungă, dar drumurile de by-pass sunt gratuite, nu că autostrada federală din vara, la înălțimea sezonului. Pe pista este foarte pichete, de multe ori în spatele tufele cu radarul ascuns comercianții cu dungi bastoane, dar acolo doar pentru a da un pic de bani și în continuare susțin că nu are sens, mai ales dacă a existat o încălcare a (de obicei, viteza și solide).

Deoarece este imposibil să se târască pentru orice fir cu un cărucior (literal) sau în spatele unui combinat la o viteză de 40 km pe oră, atunci când o bandă și marcare continuă. Și cea mai mare parte a drumului este exact o bandă într-o direcție. Iar "comercianții" sunt, de asemenea, înșelați, să fie sănătoși. Poate afișa radarul cu viteza presupusă, dar de fapt este viteza clientului anterior. De aceea, te-au încetinit, uita-te imediat la ceas și cu grijă la radar. Și mai mult. Călătorim întotdeauna cu o ședere peste noapte. Dacă în Teritoriul Krasnodar, petreceți noaptea în Rostov. În cazul în Crimeea, apoi în Harkov. Deoarece noaptea este foarte dificilă, fără a luminii, marcarea, cu o grămadă de camioane de-a lungul drumului, o depășire constantă. Doar odată ne-am dus fără să petrecem noaptea destul de greu.

33, dar unde exact în Rostov opriți pentru noapte. Tocmai am mers la sud o dată și fără cazare, nu vrem nimic mai mult. Și pe drum nu era nimic, pe lângă faptul că era întunecată și nu puteai vedea nimic.
Marina, vrei să întrebi și o noapte de cazare! =)

Yana, nu ne-am oprit destul de mult în Rostov, dar pe malul stâng al Donului există o mulțime de centre turistice, case de odihnă etc. Am fost informați cumva despre acest loc și am decis să profităm. Nimic nu a fost rezervat în avans, pe site-ul a fost determinat, dar de două ori deja s-au oprit în același loc, dar în camere diferite. Nu-mi amintesc exact ce se cheamă, dacă e interesant, atunci mă uit la cartea de vizită. Acest lucru este de la drumul de întoarcere la Aksai, în cazul în care memoria nu se schimba))) În foarte Rostov a auzit că hotelurile nu sunt ieftine. Și, în general, încerc să mă uit în avans la hoteluri, moteluri, pensiuni din orașe de pe drum. Fie că nu este suficient acest lucru. Și fac un tipar. Deși ultima dată când sa dus la Crimeea, uitat persistent hotel de locație, a cerut trecătorilor, ei sunt sfătuiți să se închidă, ne-am oprit, toate aranjate, a rămas peste noapte) În principiu, am ajuns la concluzia că este întotdeauna posibil pentru a naviga pe teren, cel mai important - 100% este mai bine să nu trageți spre întunericul total și să aveți grijă în avans. În întuneric, desigur, este mai dificil să navigați și să căutați ceva. Un amurg în marginile sudice sunt scurte, așa că, dacă vă simțiți obosit, trebuie să încercați să nu continue căutarea de cazare.

Doar din Crimeea. Cu mașina, întreaga coastă a călătorit, începând cu Feodosia, terminând cu Evpatoria. Cel mai mult îi plăcea în Koktebel. În Feodosia, o plajă dingy și o rafinărie aproape de. În Koktebel - o plajă foarte decentă, apă curată și caldă. În sudak este grozav, dar plaja nu este foarte bună. Alushta, tot ce amintește de bunurile de consum, iartă-mă. Yalta - orașul de pompare din bani, prețurile sunt uneori mai mari decât media Moscovei. Cumpărați din greu, a mers la gradina Nikita, Botanischesky, dar partea de jos este acolo. Mama draga! Pietre și beton în apă limpede. Sevastopol este un oraș plin de noroi (cu excepția centrului). Puteți înota numai plecând la Balaklava, unde se află marea deschisă. Ei bine, apă, acolo, respectiv, gheață, deși transparentă. Parcul acvatic din Koktebel și din Sevastopol - cerul și pământul. În Koktebel - super!

Publicația de rețea «WOMAN.RU (Female.Ru)»

Detaliile de contact pentru agențiile guvernamentale (inclusiv pentru Roskomnadzor): [email protected]