De la triesta până la piscină

Dar între timp, trebuie să zburați cu avionul - Borispol - Pula - timp de zbor 2 ore și 15 minute. Avionul nostru. Borispol și în Pula totul se face pentru a se asigura că frontierele Ucrainei și Croației suverane au fost. - cu ajutorul taxiurilor cu traseu fix puteți ajunge la stația de autobuz din Pula. conta la centru; Pentru dolarul în bursele Pula a dat 5.89-5.94. Cea mai mare rată a fost în Porec - 5,96. zona, unde turistii sunt dispersati de aeroportul din Pula). Cu un preț egal, hotelul este preferabil hotelurilor. - Pula (pieton).

Există astfel de monumente în Pula și Porec, dar în Roven - nr. Catedrala este, de asemenea, întârziată. ei trec prin Rowena. Excelent autobuz Pula -Test 10:30. Cel mai confortabil este rapid și ieftin. 400 kun), dar noi înșine am ajuns la Fažana. (multe autobuze din Pula). Acolo au putut cumpăra doar bilete. Premantura. În împrejurimile orașului Pula. Autobuzul 26. Cape Kamenyak. Am cumpărat o carte rece de 300 de metri. Poți. Autobuzele spre Labin (15 kun) nu merg prea des, dar trebuie să ne întoarcem la Pula. Pula. Impresionează "Colosseumul", cel puțin cei care nu erau în Italia.

"Virudela" este interpretată de orchestra de la Pula, loviturile din anii '70 și '80. toată coasta, aproape până la Trieste. Aici este.

), Opatija, Rijeka, Pula. Vrsar, Rovinj, Lacurile Plitvice, Piran (Slovenia), Trieste (Italia) și apoi. cel mai apropiat de orașul Khovatii din Italia - sa dovedit a fi Trieste. pentru a fi sincer, m-am gândit că nimic de la mine. Următoarea călătorie a fost la un local. Rovinj-Pula. În Rovinj, soțul a vrut să meargă la Veneția. A fost speriat. După ce am inspectat orașul Rovinj, ne-am mutat la Pula. Deoarece Pula nu-i plăcea imediat, dar nu puteți trage concluzii.

Portoroz-Trieste Am ajuns la Portoroz de la gara din Trieste italian. Tristo-Travel: am mers cu autobuzul Trieste - Pula spre Koper (Compania CRNJA TOURS) bilet 3.50 + 1.60. 1 oră 10 minute și 20 de minute autobuzul de la Trieste. deoarece dimineata și blocajele de trafic. Autobuzul merge numai. Stația de autobuz din Trieste se află în partea dreaptă a gării, dacă stați cu spatele la intrarea centrală, c. a fost o "curbă" (Petersburg-Lappeenranta-Bergamo-Trieste-Portorož) Italia a fost surprinsă, "Trenitalia.

01/20/04 Ksenia Kulikova

un avion în Ufa și în 4,5 ore să fie în Pula. De asemenea, zburam avioane în Cipru, în Turcia. În cele din urmă, eram la aeroportul din Pula. peninsula Istra. Primul lucru care mi-a prins ochiul a fost căldura. mergeți în Italia - în Veneția sau Trieste. Ne-am dus la Trieste. deoarece agenția noastră de turism nu a avertizat. (mai ales după o excursie la lac). În Trieste nu mai este nimic de observat. Singurul loc unde.

Am zburat cu Transaero de la Moscova la Pula. au zburat în timp, deși au zburat cu o mică întârziere. am plecat de la Pula în Slovenia cu încă 2 persoane. Ne-a întâlnit pe un Mercedes confortabil de opt locuri. Peștera și Castelul Predjamsky, precum și în Trieste italian și Castelul Miramare. Pestera Postojna este. cuib, lângă castel este un parc frumos. Ne-a plăcut, de asemenea, Trieste, un oraș frumos, cu multe. Călătoria de întoarcere de la hotel la aeroportul din Pula a durat o oră și 15 minute, din care 15 minute am mers.

28 iulie, Irina, Konstantin

Aeroportul din Pula este foarte modestă (cui este interesant - la datorie sosire liberă nu numai în Sunteți o „Acesta este un mic arhipelag de 14 insule din fața Pula în cazul în care o mulțime de ruine din vremea romanilor și animale, printre cei care nu le-am luat -.... Shop -TUR în Italia, în Trieste (395 Kuna). sunt permise vizitatori la 18 ani. teribil, pentru a cuceri schijele perete soție sau gloanțe cusute. este clar că oamenii nu au fost încă pentru a repara. Și totuși. vizitat Novigrad (Novgorod, în opinia noastră) , Vrsar, Rovinj si Pula. Târziu a dat seama că era posibil din nou. Pula. Pula ne-am dus a doua zi, pentru că ei de la Porec 55 km Am decis fost în acest sfânt.

Umag Hotel Sol Aurora 4 * (acesta este de 89 km de orașul Pula și aeroportul său, să ia autobuzul 1,5-2 ore. Joyce, care sa oprit în Pula pe drumul spre Trieste. Aici în Pula a lucrat la „portret.

Pula și Cape Kamenyak. Pula, ne-am mutat în primul rând să privim la amfiteatrul roman, considerat al șaselea. pentru weekendul Pulovchan (în general, locuitorii orașului Pula și a orașelor din jur), destul de sălbatic. Pe de altă parte. ceva mai rău decât autostrazile croate și maghiare. Traseul spre Trieste și în continuare spre Veneția și Verona foarte mult.

Frumusețe, teritoriu între Postojna și Trieste. caracterizat prin fenomene naturale speciale - acest lucru. permisiunea de a merge. Trenul a început și am condus la Trieste. să fie patru ore mai târziu. vene. Am încercat să-i împușcăm, dar gloanțele de muschetă s-au bătut de pe piei groase de monștri. Atunci tata.

Istria - Pula. Rovinj, Poreč. Direcții către. km este Italia cu orașele Trieste și Veneția, unde puteți.

și proprietarii de nave din Trieste. asta. cu Barletta, Bitonto, Ruvo di Puglia și Ruvo di Puglia.

în Porec, Rovinj și partea turistică din Pula nu au fost găsite, tot felul de brățări turistice sunt în vânzare. rutier fără întrebări, toate pentru semne, pe Trieste / Porec. Consumul de benzină a fost de aproximativ 6 litri. O altă zi, cu vreme rea, a mers la Pula într-un autobuz public (pentru doi oameni aproximativ 100 de kunuri pe rakia, vinuri locale pot fi cumpărate de la aeroportul Pula, există un departament alături de taxă.

punctul de vedere este absurd. că celălalt oraș italian din Trieste este un turneu de cumpărături pe care îl pot vizita. astfel încât să vină în Croația, Pula. cu o întârziere de o oră. Soarele strălucea și aeroportul ne întâmpină. trebuie să vizitați aceste orașe. De asemenea, este de dorit să conduci la Pula. dar nu pot împărtăși experiența mea personală.

am putea merge în apropiere de Veneția sau Trieste (Italia), care a fost, de asemenea, o perspectivă interesantă.