Cine a călătorit pe distanțe lungi cu mașina, spune impresiile, aventurile, ajuta cu sfaturi

astfel încât să nu sufere
nevoie de stoc
tablete
Loperamidă - de la tulburări de stomac
Dramina de la boala de mișcare
și trebuie să existe și un kit de prim ajutor

am mers să ne ridicăm din spb

nu atât de departe, dar uhh
aceasta este cea mai importantă companie cu care călătoriți
așa că avem anti-radar
salvează dacă nu te duci mai întâi
așa că ne-am plăti mai rar

Singurul dezavantaj al acestor excursii este SAI. Aici s-au aflat, mai ales în Saratov. Toți au călătorit pe tot parcursul călătoriei 5000 de ruble.

Bună ziua, anul trecut, a mers cu mașina de la Ekaterinburg, în Loo (nu departe de Soci) a placut ochen.Moey fiica avea doi ani, a suferit o mare eu chiar în spatele ei nu a stat, ea însăși distra, jucând, risovala.Ostanavlivalis fiecare 2 -3 oră, multe fotkalis, ne-am petrecut noaptea într-un hotel (foarte scump pe noapte plătit 1500000), iar pe a doua noapte de ședere într-o casă privată din Volgograd, astfel încât nu există o mare baia comună, o cameră separată. (doar 400 de ruble pentru toți)

Probabil au vrut să ajungă mai repede acolo. În sine, rău de mișcare am, era greu de oboseală, de la care arata in mod constant ochii înainte intens apos, și chiar pe stradă a fost atât de fierbinte sub 50 (și într-adevăr, nu la soare și la umbră), chiar și aer condiționat ar putea să nu facă față !

Ola-la. . 7/29/09 11:21 (răspuns pentru: Filatelistia)

Oh, ce păcat că ai făcut un astfel de drum. Da, am respectat - unele adevăruri pe drumul spre rock și agitate încep. Noi am călătorit cu vreo trei sute de ani în urmă, 800 km, și primele sute mă îngrijorează, dar apoi nimic nu era egal. Și de ce nu te-ai odihnit pe drum, poate asta a agravat totul?

Fetelor, ma dus la Soci abia înapoi a cumpărat un bilet de tren :! (Nu e chiar mea Pe drumul era bolnav, răsucită și chiar a leșinat m-am gândit că nu va veni niciodată Rode, nu sa odihnit într-adevăr toate !!!! modul în suspans! am ajuns la Soci sunt obosit și bolnav! în general, eu nu sfătuiesc!

potekla. 28.07.09 17:10 (Răspunsul pentru: Filatelistia)

si am condus de la Tallinn în Muntenegru cu masina, foarte bine, toate locurile în care le vedeți și opri hochesh..pravda pe drumul de intoarcere masina sa stricat în Croația, a trebuit să o lase acolo și 2 săptămâni după întoarcerea ei din nou pe o altă mașină))

Bună temcă, am o excursie cu mașina la 1500 km - Sunt cu toții în meditație și îndoială. Și apoi oamenii vor merge cu ușurință și la 3000 și 5000 km. Bine facut! Am citit-o și am devenit mai calmă într-un fel.

asta chiar înainte ca Loo să fie chiar mai abruptă. Dar captează spiritul, foarte frumos. și nu înfricoșător!

Filatelistia. 07.07.09 23:23 (Răspunsul la: irenka2828)

Plecăm doar 4 ani cu mașina spre mare. Nu trenurile și avioanele sunt doar o mașină. Și dacă sunteți de la furculița din Sochi pentru a apela, care este doar podul din Chemitokvadzhe, doar sala de clasă. La 80 de metri deasupra nivelului mării. Locurile frumoase pe care le avem în Rusia, totul poate fi văzut când conduci. Numai ea.